Ik zeg ook niet dat ik er problemen mee had.quote:
Ja, oud nieuws voor jou, hm?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
check! Blijf ik even mooi nuchter met de Groningen-meetingkan ik mooi hier na afloop een kèk 'waarschijnlijk-dus-zeker-lijstje' posten
Dan weet je iig wat je de volgende meet te doen staatquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat meets nuchter mee gemaakt en ze wachten altijd tot de nuchtere mensen weg zijn.
En dan begint de grote tietenneukenpijpenbeffen-show.![]()
De klootzakken.
Dat klopt, ik ga zaterdag met de bus. (weliswaar gaat de laatste al om 0.50u terug, maar toch.)quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dan weet je iig wat je de volgende meet te doen staat.
Zelfs op de karaoke meet ben je nog langer gebleven.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ga zaterdag met de bus. (weliswaar gaat de laatste al om 0.50u terug, maar toch.)
Maar toen was ik nuchter en moest ik met Jumpmasterhob naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zelfs op de karaoke meet ben je nog langer gebleven.
Ja, copuleren is veel lekkerderquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:45 schreef BloodyLotte het volgende:
neuken is vies.
Haal er maar af dan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:32 schreef remlof het volgende:
Draai er niet zo om heen tonks, zet haar gewoon op je todo-list. Heb ik ook al gedaan![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:04 schreef Misstique het volgende:
Mooie feature toch, die editgeschiedenis bekijken.
Niet alleen neuken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:45 schreef BloodyLotte het volgende:
neuken is vies.
jaquote:Op woensdag 26 september 2007 16:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet alleen neuken.
Een kennis van mij zegt altijd:"Sex is vies en het stinkt."
![]()
Nadat je het vroeg?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet alleen neuken.
![]()
Als je een stinkende kut heb.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet alleen neuken.
![]()
ranzig is dat ja...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je een stinkende kut heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |