Ja, zakkenvullersquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:50 schreef Paulusssttt het volgende:
Maar wel weer ¤ xxx,= naar de klote...
Op mijn motor rijexamen ook zo'n geintje..
In de laatste 5 min. (alles was goed gegaan). Onoverzichtelijke kruising. Niemand deed iets dus ik dacht "nou dan ik maar".. Ja fout dus.. Kwetsbaar in het verkeer, het had gekunt dat.., had oorspronkelijk geen voorrang, had moeten gebaren, en nog meer van die onzin.. En als je blijft staan ben je een twijfelaar in het verkeer...
Zakkenvullers dat hele CBRRRRRRR...![]()
![]()
Nee hoor, voor al je categorieën in één keer toch..??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach42 lessen zijn niet zo heulveul toch
alleen B.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:06 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee hoor, voor al je categorieën in één keer toch..??![]()
Tsja.. Geen idee wat gebruikelijk is..quote:
44 lessen is het gemiddelde (nou ja, dat was VOOR ik mn rijbewijshad, het gemiddelde zal nu iets hoger liggen)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach42 lessen zijn niet zo heulveul toch
Ik snap 'em nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Handig, die bordjes daarJana, die kant op
Ja klopt, A_R en z'nquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, komt Automatic_Rock langs DaD? (Aangezien het onwaarschijnlijk is dat Isabeau bij jou aanwipt en dan niet hierheen komt)
Had je het laatste stuk dus wel met me mee kunnen rijdenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:17 schreef maok het volgende:
Hoi, weer terug in nl (gister al eigenlijk) eb vanavond weer in Stad
Ben gevlogen naar brussel en toen met de trein verderquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had je het laatste stuk dus wel met me mee kunnen rijdenBen gister in één dag van het uiterste oosten van Tsjechië via wat omwegen naar huis gereden
Ik heb ze inderdaad afgelopen maandag gezien maar ik heb het begin gemist en ik was niet op Pinkpop, toen zat ik op het Lowlands terein, ik weet dus niet of het het zelfde was als toen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Misschien weet maok het, want Tool was ook op Sziget.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |