Nou,ik ben de beroerdste niet, PM je adres maar, ik heb vandaag en morgentoch vrij, en heb hier verschillende fototoestellen liggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Verdorie, heb ik toch net mijn camera niet bij de hand.![]()
Denk ik niet, die zal het zeker wel kunnen waarderen, en het is echt gezellig!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, als we gaan, gaan we lopend.. Heb maar één fiets, das niet handig als je met z'n vieren bent. Hou het in ieder geval even in gedachten. Of zou het te cliché zijn om een moderator van Theater Taal en Kunst mee te nemen naar Noorderzon?
.
Wel een mooie achtertuinquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:52 schreef Paulusssttt het volgende:
Kleedje, roseetje en genieten dat schijnt het recept te zijn...
Lijkt mijn idd mooi weer wel het minimale.
Zo aan het programma te zien kan het wel heel leuk zijn maar ik ga waarschijnlijk alleen voor het muziek gedeelte.
En het eet gedeelte natuurlijk...............![]()
Ik hou mijn hart vast want in het weekend is Het Plantsoen mijn achtertuin zeg maar.
Parkeren...![]()
![]()
Maar goed, daar krijg je wel een hoop gezelligheid voor terug, wie heeft nou zo'n tuinfeestje??
't Was meer dat jij tegen mij zei dat je er heen wilde en dat ik je heb verteld waar ie zat, hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou,ik ben de beroerdste niet, PM je adres maar, ik heb vandaag en morgentoch vrij, en heb hier verschillende fototoestellen liggen.
En Tineke, je hebt mij als PTA mod meegenomen naar de CItroën dealer in je dorp, dus waarom niet?
Als je de keuken ontwijkt en gezien je argument voor een heeele lange tijd... Heb je met die mieren toch ook niks van doen??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:50 schreef Bob. het volgende:En ik heb de laatste tijd al vaak genoeg de zooi van anderen op geruimd, mijn nieuwe tactiek is de keuken gewoon ontwijken tot het weer schoon is.
Ik hoop het maar. Zo lang ze mijn kamer maar niet binnen komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:55 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Als je de keuken ontwijkt en gezien je argument voor een heeele lange tijd... Heb je met die mieren toch ook niks van doen??
Nou ze hebben genoeg te doen in de keuken als ik het zo lees..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Zo lang ze mijn kamer maar niet binnen komen.![]()
verslikt of vertikt..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Favo FOK!ker Bob.
godver ik verlsikte me toen ik dat las
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Favo FOK!ker Bob.
godver ik verlsikte me toen ik dat las
Ik kan er wel om lachen iigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:06 schreef Bob. het volgende:
[..]Niks mis met een beetje arrogantie.
Dat, en toen ik het fotoboek aan maakte kende ik geen ander FOK!ers.![]()
Een paar. Maar ik heb nog steeds geen favo FOK!er, en om dat vakje nou ook al leeg te laten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen iigEn die ken je nu wel?
![]()
En vertikken is dagelijkse routine voor mij
Ik ben niet zo'n expert maar ik geloof dat je gewoon naar het fotoboek moet gaan, en dan bovenin op instellingen wijzigen moet drukken en daar aanvinken dat je een icoontje op het forum wilt laten zien. En daarna wat foto's er in gooien en meer van die zooi.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:16 schreef Paulusssttt het volgende:
Hmm.. Fotoboek. Zal ik toch ook en keer aan moeten geloven. Hoe activeer je dat ding?
Ik vertel je de waarheid als ik zeg dat ik niet zou weten hoe...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:16 schreef Paulusssttt het volgende:
Hmm.. Fotoboek. Zal ik toch ook en keer aan moeten geloven. Hoe activeer je dat ding?
Geweldigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:23 schreef Paulusssttt het volgende:
Ben al aan het vogelen, gaat lukken..
Net gezakt voor rijbewijs op een weggetje van rechts.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:30 schreef Bob. het volgende:
Wat is't ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |