ik moest gniffelenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Gayme Lords
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
-My Mom Says I'm Special-quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef --Bee-- het volgende:
Dag mensen,
Ik heb een tijdje terug met een paar maten een Clan gestart voor op LANParties. Maar we kunnen nog niet echt een leuke naam verzinnen.![]()
We willen wel een beetje een humoristische pakkende naam hebben.![]()
Ik weet dat er hier veel mensen zitten die bij elkaar een hoop stommigheid kunnen verzinnen dus laat je fantasie de vrije loop!![]()
Helpen jullie es een handje!
omgquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:58 schreef Mopst3r het volgende:
noem het YOURMOMISMYEPICMOUNT
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:26 schreef LangeJan het volgende:
Lange Frags en Eindbaas B.
Dat soort namen zie je nog niet genoeg zeker.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef Beach het volgende:
the 40 year old virgin clan
the headshot boneheads
circlejerkers
multiplayer maniacs
n00bs4life
wegonnapwnuinthe4ss
en dan gaydemon een invite sturenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Gayme Lords
lolquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:32 schreef BossFight het volgende:
ISTALKURMOMCOZSHEHASSAGGYBOOBS
Ik las m voor de 2e keer en toen pasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:27 schreef CrazyVorteX het volgende:
CandyInTheVan
ofquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
-[Kringspier]- Musketier
-[Kringspier]- Avonturier
-[Kringspier]- Brigadier
etc.
Fok! - Fipo
Fok! - Sepo
Fok! - Tripo
etc.
=Schwalbe= Ronaldo
=Schwalbe= Machlas
=Schwalbe= Robben
etc.
KOTRT Knights of the round tepel.....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:30 schreef Dungeonmaster het volgende:
Nichten van de ronde tafel
Weirdo's Of Wankcraft (WOW)
Haha, wel grappig juist.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:08 schreef J.Clarkson het volgende:
Heb trouwens ooit in [5DEC] gezeten met de namen:
- De Sint
- Pakjesboot
- Zwarte Piet
- Een zak strooigoed <- moi
- Pepern00t
- Schimmel
Zo erg......
OMG vuige hoer, dan ik heb gepwz0rd... LOLquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:33 schreef Maikuuul het volgende:
Vroeger speelde toen ik nog CS speelde ik altijd op de RentOne server.
Hier was ik bekend onder de naam Killer_bee, ik was best bekend want ik scheen een pieperige stem te hebben over de microfoon.
En zat in een clan genaamd CsG
teveel Bert Visscher gekeken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
KOTRT Knights of the round tepel.....
OMC One man clan
ZMDZNVMWCOAH-clanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:22 schreef --Bee-- het volgende:
[..]
teveel Bert Visscher gekeken?![]()
Wel met beetje originele names komen mensen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Bill Gates Runs Like A Girlquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:38 schreef Huppelei het volgende:
WE RUN LIKE FAT KIDS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |