graag gedaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:38 schreef MiserabelMannetje het volgende:
Oké, bedankt.
Altijd meer dan jouw moeder en Ajax bij elkaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:41 schreef StarGazer het volgende:
Je moeder is ook geen flikker waard.
Is er weinig publiek dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:
De supporters van ajax zijn ook geen flikker waard zo te zien, onder het mom laat de club maar in de steek op het moment dat ze de steun hard nodig hebben.
Kunnen ze CL halen, laat het publiek het afweten![]()
quote:
heel vreemdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, nog niet voor de helft vol.
Sticky?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:48 schreef valek het volgende:
[..]
Ik ben er ook heel trots op, al zeg ik het zelf.![]()
![]()
scheelt dat jullie daar europees voorlopig geen last van hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:
De supporters van ajax zijn ook geen flikker waard zo te zien, onder het mom laat de club maar in de steek op het moment dat ze de steun hard nodig hebben.
Kunnen ze CL halen, latent de supporters het massaal afweten![]()
Nog niet voor de helft vol![]()
Het zou onterecht zijn om deze te sluiten. Alleen omdat Ajax niet de hemel in geprezen wordt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg soms een onterecht slotje. Maar soms snak je naar modjes die on line zijn.
Je moet jouw moeder niet met mijn moeder vergelijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hmmm, dan was je moeder gister zeker in de aanbieding.
Nee dat zou jouw moeder te veel krediet geven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef valek het volgende:
[..]
Je moet jouw moeder niet met mijn moeder vergelijken.
Nee, wel voor PSV. De club die afgelopen seizoen terecht kampioen is geworden. En jij bent zeker een schijtjood?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:58 schreef StarGazer het volgende:
Laat me raden, jij bent een schijtboer?
Zoals ik al zei, vergelijk jouw moeder niet met de mijne.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee dat zou jouw moeder te veel krediet geven.
Schijtboer dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef valek het volgende:
[..]
Nee, wel voor PSV. De club die afgelopen seizoen terecht kampioen is geworden. En jij bent zeker een schijtjood?
Waarom ben jij niet in het stadion? Het is maar voor de helft gevuld.
Nee sukkel dan zeg je dat je moeder geen behoefte heeft aan een flikkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:43 schreef valek het volgende:
[..]
Altijd meer dan jouw moeder en Ajax bij elkaar.
Nah ik denk niet dat het jodenpubliek iets zou toevoegenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Kunnen ze CL halen, latent de supporters het massaal afweten![]()
Nog niet voor de helft vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |