Echt niet. Toen was het al troep.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:04 schreef TheSorrow het volgende:
Agreed, de oude reclames waren tenminste echt grappig, je zit nu te lachen als een boer met kiespijn
waardenberg en de jong is overigens okéquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:03 schreef Ravage het volgende:
Maar dan zijn die acteurs gedoemd om in een GAMMA verhuisdoos op straat te leven
Meen je dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:14 schreef dubidub het volgende:
Beste Gamma®,
Ik was pas in een Gamma®-filiaal en ik kon geen personeel vinden. Ik zag wel een aantal mensen met hawaii-bloesjes, waarvan ik dacht: 'God, wat erg als je er zo bijloopt'. Wat blijkt nu, dat is nieuwe Gamma®-bedrijfskleding. Welke marketeer dit bedacht mag hebben mag zichzelf in Gamma®-beton gieten en zich in de Maas werpen. De bloesjes zien er werkelijk niet uit, het is geen herkenbaar punt in de zaak en het ziet er niet professioneel uit.
Groetjes!
dub.
Een foto van die verschrikkelijke bloesjes heb ik overigens niet, dit wilde ik mn telefoon zelfs niet aandoen.
quote:
Echt? haha, ik stond zelf op het punt om er een topic over te openenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Is zelfs een topic over geweest.![]()
Die hawai-shirts van het gamma-personeelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Echt? haha, ik stond zelf op het punt om er een topic over te openenLinkje?
Nee dat is er maar 1 van hen, Waardenberg. Samen met Wilfried de Jong. Van Holland Sport o.a.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze treden ook wel eens op bij wijze van theater. En dan zijn ze dus echt niet grappig![]()
Volgens mij krijg je geld toe als je komt kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:16 schreef kikoooooo het volgende:
Heb je daar ooit geld voor betaald?
Waardenberg & De Jong, over absurdisme gesprokenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:22 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Nee dat is er maar 1 van hen, Waardenberg. Samen met Wilfried de Jong. Van Holland Sport o.a.
Oja, en een TT en OP als open brief is zo royal sadness.
De oude waren idd echt beter nu zijn ze gewoon flauwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:08 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vond ze nooit echt grappig, maar ergerde me er niet aan. Nu begint het me gewoon te irriteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |