Huhquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
Komt er ineens zo'n wijf van een jaar of 15 in de blote spleet een Mars uit een automaat trekken. WTF![]()
.
Ben blij dat ik weer thuis ben. Wat een hel was het vandaag![]()
![]()
![]()
Ontslagen bij mijn vorige baas. Of ja ontslagen: Contract niet verlengd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:31 schreef Shadowlyse het volgende:
Wat is er met je gebeurd dat je koffiezetautomaten moet langsbrengen op nudistencampings![]()
![]()
quote:
En in dit topic ook....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:35 schreef Biogarde het volgende:
Hoop smiley's.
Wat klopt hier niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
Komt er ineens zo'n wijf van een jaar of 15 in de blote spleet een Mars uit een automaat trekken. WTF![]()
.
....................
Ben blij dat ik weer thuis ben. Wat een hel was het vandaag![]()
![]()
![]()
Ach zolang ze rond de 16 zijn...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Achterlijke mensen die daar met jonge kinderen heen gaan...
ach als je er 2 van 8 hebt kom je ook op 16quote:
Da's inderdaad nog veel beterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
ach als je er 2 van 8 hebt kom je ook op 16
En dan zie je altijd tranen in de ogen als je hem achter erin duwtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
ach als je er 2 van 8 hebt kom je ook op 16
Waarom? Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Achterlijke mensen die daar met jonge kinderen heen gaan...
Omdat daar ook vieze bejaarde ouwe venten in rolstoelen rondrijden die bij het zien van een jong bloempje een stijve penissert krijgen ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie het probleem niet.
Als je altijd naar die dinges gaat krijg je écht geen stijf plassertje meer als je een bloot meisje ziet integenstelling tot jouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat daar ook vieze bejaarde ouwe venten in rolstoelen rondrijden die bij het zien van een jong bloempje een stijve penissert krijgen ?
Ik vind dat ook goor volk![]()
![]()
"Want we zijn ook zonder kleren geboren" OMG![]()
![]()
Dan kan je toch beter af en toe gaan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:08 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Als je altijd naar die dinges gaat krijg je écht geen stijf plassertje meer als je een bloot meisje ziet integenstelling tot jou![]()
Verkapte 'ik wil een hoer worden'?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:22 schreef TheSorrow het volgende:
Lijkt me wel relaxed, ff tijdens werktijd gewoon een chicky neuken!
Mijn god. Volgens mij kom je dit soort gedrag eerder tegen bij niet nudisten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat daar ook vieze bejaarde ouwe venten in rolstoelen rondrijden die bij het zien van een jong bloempje een stijve penissert krijgen ?
![]()
![]()
Nog triester dan TS niet meer reageerd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:30 schreef Thomass het volgende:
Iedereen trapt er weer in he :|
Zolang er geneukt kan worden is t altijd een mooi verhaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:30 schreef Thomass het volgende:
Iedereen trapt er weer in he :|
Nou, als je al snel over honderden kilo's aan 1 enkel persoon gaat praten ben ik toch vrij snel weg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zolang er geneukt kan worden is t altijd een mooi verhaal
Ik ren met je meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, als je al snel over honderden kilo's aan 1 enkel persoon gaat praten ben ik toch vrij snel weg.![]()
Volgens mij heeft 'ie z'n ogen dicht onder de douche!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef Renesite het volgende:
He getsie, je zou maar niet kunnen tegen blote lichamen! Wat zal jij walgen van blote lichaamsdelen
Ik vind het triester dat jij reageert met een d schrijft.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:31 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Nog triester dan TS niet meer reageerd...
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik vind het triester dat jij reageert met een d schrijft.
Ownedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als dat alles is waarop jij durft te reageren...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Net of er geen lekkere 15 jarige zijn!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:42 schreef neo2000 het volgende:
Is wel een meevaller.. Als er op tv een nudistencamping-docu dinges of zo voorbij komt, zie je ook alleen maar van die verlepte oma's. Zou overigens ook niet goed zijn als men allemaal footage van 15 jarige bloterds uit zou zenden.. Volgens mij loopt heel mannelijk Fok/de fapperts dan uit om te docu te zien.. Euhm.. Voetbal te kijken.![]()
Kan me alleen niet voorstellen dat er maar iemand ook enigzins opgewonden zou raken van een 15 jarige nudiste, volgens mij zijn de meeste nudisten ook niet zo heel erg van het scheren, dussuh..![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zolang er geneukt kan worden is t altijd een mooi verhaal
Ze was lelijk manquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:41 schreef falloutboy het volgende:
[..]
EENSCH
Dus kom maar op met die verhalen.. stiekem heb je, die van die mars inwendig onderzocht he he he .. en was ze toch 20 ... o i d
quote:
En dus zit jij nu ook te trekken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
En het hield niet op. Dus wij dat ding installeren. Komt er ineens zo'n wijf van een jaar of 15 in de blote spleet een Mars uit een automaat trekken. WTF![]()
.
Zo iets beter:quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
.
....................
Ben blij dat ik weer thuis ben. Wat een hemel was het vandaag![]()
![]()
![]()
Na de ijstijd liepen we toch ook niet bloot?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
ervaring opgedaan bij upc???????quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:31 schreef Shadowlyse het volgende:
Wat is er met je gebeurd dat je koffiezetautomaten moet langsbrengen op nudistencampings![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |