Ik ben altijd optimistischquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je had het op zich ook bij die 3 kunnen laten. Djoko is de verliezer van de loting, damn zijn schema volgen is niet echt leuk
.
quote:
BVO, nu we toch filters hebben mag je wel een WTA US Open topic aanmakenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben altijd optimistisch. Nee, ik vind haar niet kansloos tegen Petrova hoor. Ze heeft wel weer geluk met de loting; in R3 ontmoet ze als 32e 1t/m8, dus het had slechter gekund dan Petrova (7).
Niks mis met WTAquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:22 schreef XL het volgende:
[..]
BVO, nu we toch filters hebben mag je wel een WTA US Open topic aanmaken![]()
Wel een posticon gebruiken he!
maar ik ben serieus. Een apart WTA-topic kan makkelijk. Het worden allebei reeksen, dat kan niet missen. Binnen het tennisfilter is er ook makkelijk de ruimte voor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Niks mis met WTA.
M'n PI vergetn was een beetje dom.
Simpel... wijven in het wijventopic en tennis in het echte topic.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:28 schreef Ambrosius het volgende:
Werkt voor geen meter, omdat al die wedstrijden tegelijk zijn, moet je constant kijken in welk topic je post.
Zou goed kunnen. Hantuchova werd vandaag nog geveegd door die Hongaarse. Krajicek heeft wel een wat betere service natuurlijk, maar ze gaat het heel moeilijk krijgen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:51 schreef Tim86 het volgende:
Krajicek gaat er keihard af tegen Szavay..trust me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |