Laten we het op de 4011 houdenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:01 schreef Brembo het volgende:
Zag trouwens Donderdag nacht een ICMm rijden alleen tussen Ah-Zp, s' nachts rond 1 uur of zo... Maar dat kan toch haast niet anders dan de 4014 zijn?
Spreidingquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Raar, in Utrecht werd bezoekers van de Bavaria City Racing in Rotterdam aangeraden om vooral naar Rotterdam Centraal te reizen. In Roosendaal hoorde ik dezelfde oproep, maar dan met het advies om vooral naar Rotterdam Blaak te reizen. Vanaf daar kunt u het evenement eenvoudig bereiken
Ikke nie achtelluk hmmquote:
Ik zou weleens willen weten hoeveel ze daaraan uitgeven voor onderhoud per passagier. Daar wordt NS niet vrolijk vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
volgens de site van de NS rijdt het trammetje weer naar castellum
Ja die hadden Tag der Offenen Türen of zo he? Ik heb even het programma bekeken, maar er stond ZO veel totale onzin tussen dat ik dacht "mwoa, zo nodig hoeft het ook weer niet"quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:11 schreef Willy84 het volgende:
Trouwens gister naar het Siemens Prufcenter geweest. Erg leuke dag gehad en veel moois gezien![]()
Ik las dat je een Skoda gehuurd had.. Waar heb je deze gehuurd? IK had dit jaar nogal problemen met een auto huren voor oost Europa.. en vooral in Slowakije zal een Skoda zich thuis voelen.. 75% dat je daar ziet rijden is Skoda.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Bijzonderheden: foto genomen bij Rondreis Oost-Europa week 33 2007
Autolok, die onder de EuroMobil vlag verhuurt. Dochter van de plaatselijke VAG dealer. En geen enkel probleem, ondansk dat ik mn ID was vergeten bij eht afhalen van de auto, en ik mn rijbewijs nog geen jaar heb, wat wel de bedoeling isquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:25 schreef thatsme het volgende:
[..]
Ik las dat je een Skoda gehuurd had.. Waar heb je deze gehuurd? IK had dit jaar nogal problemen met een auto huren voor oost Europa.. en vooral in Slowakije zal een Skoda zich thuis voelen.. 75% dat je daar ziet rijden is Skoda.
Vrijdag maar even denk ik. Woensdag zit al iets anders in de planning en de rest van de week moet ik werkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:11 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik zou weleens willen weten hoeveel ze daaraan uitgeven voor onderhoud per passagier. Daar wordt NS niet vrolijk vangelukkig heb ik hem al gehad, ander zou ik er nu met de grootste spoed heengaan, voordat het stel weer de geest geeft
.
Zorg dat je op tijd bent. Het oude station wordt in de ochtend verschovenquote:
Die had ik vandaag in de planning ja, alleen ik had ineens geen zinquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
waarbij ik denk ik ook de A32 tram even meeneem in het rondje
Je moet ze tegenwoordig eens de kost geven die voor hun lol in een stoomtrein gaan zitten. Wie had dat gedacht hmm?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:09 schreef knars het volgende:
Wie heeft er nou ooit zin in het a32 trammetje?
Hoeveel kilometers is dat? Zal toch zeker richting de 700+ lopen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef thats-me het volgende:
Alweer mooie foto's![]()
Ik ben van plan om vrijdag eens een rondje door het land te maken. Dit is de (voorlopige) planning
Wierden - Deventer - Nijmegen - Boxmeer - Venlo - Roermond - Heerlen - Maastricht - Eindhoven - Den Haag CS - Schiphol - Utrecht - Houten - Houten Castellum - Houten - Utrecht - Amsterdam CS - Haarlem - Amsterdam CS - Amerfoort - Almelo - Wierden
nou okee dan, ik ga morgen onderweg, om de eerste verjaardag van Rondje Nederland te vieren. En mijn plan is Utrecht - Amersfoort - Rotterdam CS - Dordrecht - Geldermalsen - Tiel - Arnhem - Winterswijk - Zutphen - Hengelo - Oldenzaal - Hengelo - Almelo - Mariënberg - Almelo - Hengelo - Amsterdam CS - Alkmaar - Hoorn - Alkmaar - Haarlem - Den Haag HS - Rotterdam CS - Utrecht CS. 865 km.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef thats-me het volgende:
Alweer mooie foto's![]()
Ik ben van plan om vrijdag eens een rondje door het land te maken. Dit is de (voorlopige) planning
Wierden - Deventer - Nijmegen - Boxmeer - Venlo - Roermond - Heerlen - Maastricht - Eindhoven - Den Haag CS - Schiphol - Utrecht - Houten - Houten Castellum - Houten - Utrecht - Amsterdam CS - Haarlem - Amsterdam CS - Amerfoort - Almelo - Wierden
Dat is de NBS, dat is meer tunnel dan daglichtquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
de andere kant van Frankfurt tot Keulen afgelegd.
Geen ideequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel kilometers is dat? Zal toch zeker richting de 700+ lopen?
Dat is een flink rondje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou okee dan, ik ga morgen onderweg, om de eerste verjaardag van Rondje Nederland te vieren. En mijn plan is Utrecht - Amersfoort - Rotterdam CS - Dordrecht - Geldermalsen - Tiel - Arnhem - Winterswijk - Zutphen - Hengelo - Oldenzaal - Hengelo - Almelo - Mariënberg - Almelo - Hengelo - Amsterdam CS - Alkmaar - Hoorn - Alkmaar - Haarlem - Den Haag HS - Rotterdam CS - Utrecht CS. 865 km.
Frankfurt - Keulen kan ook via de Rechter Rheinstrecke, zie: http://de.wikipedia.org/wiki/Rechte_Rheinstreckequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de NBS, dat is meer tunnel dan daglicht![]()
Wordt wel onsmakelijk hard gereden daar trouwens
Mwoa, dit is een beetje de "uitslapen"variant. We hadden eerst een aantal rondjes gepland van boven de 1250 km (de langste liep zelfs op tot 1452 km), maar dat zou me twee vrije dagen kosten incl uitbrakken, en nu heb ik de hoop woensdag weer op kantoor te kunnen verschijnenquote:
oh oke, maar ja, dat duurt wel veeeeeeeeel langer dan natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:09 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Frankfurt - Keulen kan ook via de Rechter Rheinstrecke, zie: http://de.wikipedia.org/wiki/Rechte_Rheinstrecke
Niet helemaal Flash, er zijn twee trajecten die aan de oevers van de Rijn lopen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de NBS, dat is meer tunnel dan daglicht![]()
Wordt wel onsmakelijk hard gereden daar trouwens
Rond de 750 kmquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:00 schreef thats-me het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Zal het is even onderzoeken![]()
www.sleutelstad.nlquote:Trein trekt honderden meters bovenleiding naar beneden
LEIDEN - 21 augustus 2007 - Het treinverkeer tussen Leiden en Hoofddorp heeft maandagavond enkele uren stilgelegen door een defecte bovenleiding, dat meldt ProRail. Een internationale trein die onderweg was naar Brussel trok om 20.00 uur ongeveer 350 meter bovenleiding naar beneden. De leiding kwam terecht op een binnenlandse reizigerstrein. Niemand raakte gewond, maar beide treinen konden niet meer verder rijden.
De reizigers uit de binnenlandse trein zijn met bussen opgehaald. Om 22.10 uur waren de laatste reizigers uit de trein. De gestrande internationale trein is met een hulplocomotief naar Leiden gebracht. Daar zijn de reizigers overgestapt op de volgende internationale trein naar Brussel.
De Beneluxjes stoppen dar altijd hoor volgens mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:22 schreef ROG het volgende:
[..]
www.sleutelstad.nl
Eindelijk eens een internationale trein die in Leiden stopt.
Ooh, dan ben ik abuisquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:27 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee hoor, de Beneluxtrein stopt alleen in Amsterdam, Schiphol, Den Haag HS, Rotterdam C, Dordrecht en Roosendaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |