een update.
in het weekend werd hij weer zwakker en wilde hij niet meer eten, en hij's al het gewicht wat hij aangekomen was weer kwijtgeraakt. we zijn toch maar zelf naar de dierenarts gegaan met hem, omdat ik zoiets had van "eten doet hij niet, dus dan zal het spugen ook wel meevallen".
de dierenarts (de nieuwe dus) heeft naar zijn tanden gekeken, maar dat viel wel mee volgens hem (die andere deed er een stuk ernstiger over). volgens de oude mocht hij voer a wel, de nieuwe was daar weer zeer verbaasd over, ik begrijp er zelf niks meer van (ik geef *altijd* het voer wat betreffende dierenarts voorschrijft)
maar goed: de nieuwe dierenarts dacht aan nieren, suikerziekte of schildklier, met als grootste kans dat het zijn nieren zijn (naja, die het niet doen dus) dus we doen een bloedtest. daar moet hij *echt* nuchter voor zijn, dus voor de zekerheid wilde hij dat morgen doen (je weet niet of hij ergens toch nog een hapje genomen heeft). dan zien we wel verder. op het moment is hij erg misselijk, maar hij spuugt niks uit, kokhalst alleen maar. wel vanuit zijn mandje op de kast, dat wel.
edit: hij weegt nu nog 2.2 kilo
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh