Het is echt geen kliekje hierquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:52 schreef Shitonya het volgende:
oh wat schattig een kliekje..
Nee, kende hem niet, maar ik hoor mensen deze quote wel eens zeggen en sommige mixen hem wel eens.. al met al komt het op hetzelfde neer, dus het maakt weinig uit
ik ga ook, trusten iedereen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is echt geen kliekje hier:')Anders zat ik hier echt niet..:')
Maar goed... je bent iemand die gauw je oordeel klaar heeft, dat blijkt nu wel weer. Erg jammer:*
Morgen werken, nu ga ik maffenO+:W
En gelijk heb je jonge! Slaap lekker!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is echt geen kliekje hierAnders zat ik hier echt niet..
![]()
Maar goed... je bent iemand die gauw je oordeel klaar heeft, dat blijkt nu wel weer. Erg jammer![]()
Morgen werken, nu ga ik maffen![]()
![]()
Geen kliekje hoor Shit, een groep mensen die al een tijdje met elkaar SC'enquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:52 schreef Shitonya het volgende:
oh wat schattig een kliekje..
Nee, kende hem niet, maar ik hoor mensen deze quote wel eens zeggen en sommige mixen hem wel eens.. al met al komt het op hetzelfde neer, dus het maakt weinig uit
Ja want met 7 posts vul je echt een topic!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:59 schreef Pheno het volgende:
Postopkrikken
Volgende keer als ik om 4 uur wakke rben ga ik het topic maar vollullen, schijnbaar mag dat
[afbeelding][afbeelding]
quote:
Goedesmorges!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 06:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
moge jjquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ppfff...idd......goedemorgen eer-ik...
![]()
![]()
yep, half 11 kapper, 13:00 in de auto naar amsterdam, dagje fulco pestenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hola:W
Nog wat op de planning staan vandaeg de dag?
hoi engerd frutsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
Eer-ik:W:W:W
BrandX:W:W:*:*:*(van een engerdO+)
ja, werk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:31 schreef BrandX het volgende:
en, julliie nog iets op de planning van vandaag?
redelijk. Had toen ik ging slapen een heel unheimlich gevoel. En vanacht ook raar gedroomd, weet alleen niet precies meer wat (normaal kan ik het redelijk onthouden) maar voel me nu wel weer okquote:
oh, da's niet fijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |