redelijk. Had toen ik ging slapen een heel unheimlich gevoel. En vanacht ook raar gedroomd, weet alleen niet precies meer wat (normaal kan ik het redelijk onthouden) maar voel me nu wel weer okquote:
oh, da's niet fijn.quote:
Mwah, kon zeker beter.. maar hey, kannie elke dag goed slapenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
redelijk. Had toen ik ging slapen een heel unheimlich gevoel. En vanacht ook raar gedroomd, weet alleen niet precies meer wat (normaal kan ik het redelijk onthouden) maar voel me nu wel weer ok![]()
en jij?
tyfusweerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Wat een schijtweer hm buiten?
danke.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
redelijk. Had toen ik ging slapen een heel unheimlich gevoel. En vanacht ook raar gedroomd, weet alleen niet precies meer wat (normaal kan ik het redelijk onthouden) maar voel me nu wel weer ok![]()
en jij?
[..]
oh, da's niet fijn.
Ik zal aan je denken[afbeelding]
valt mee, niets wat een ruitenwisser niet kan oplossenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Wat een schijtweer hm buiten?
zo erg is het idd nog niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
valt mee, niets wat een ruitenwisser niet kan oplossen
so what else is newquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:49 schreef Pheno het volgende:
Al dachten andere wegmisbruikers daar anders over. Paniek, het regent etc.....
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tyfusweer:r
[..]
danke.
Ik had ook raar geslapen.
Continu het gevoel dat er iemand naast m'n bed in m'n kamer stond:(
Ben toch aan het werk, liever kutweer dan stralende zon...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo erg is het idd nog niet.
Maar ik vind het wel pauper
??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:53 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, een mailtje schrijven dat ik van het andere aanbod afzie
Ik heb net even terug gelezen. En je had wel gelijk fruts is niet eng.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:56 schreef BrandX het volgende:Covie
ik ga even wat werk verrichten voor mijn site, ben met een half uurtje nog effies terug denk ik
Coviequote:
ja, is het ook wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
so what else is new
[..]
blèèh,lijkt me heel creepy [afbeelding]
Als je 2 aanbiedingen hebt liggen moet er toch 1 wijken. Dus die moet ik ook even inlichtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |