Krijg sinds die ene dag geen aandacht meer van die ene en dubbel zo veel van de anderquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:11 schreef Seventees het volgende:
Stel dat wij allemaal op hetzelfde kantoor werkten, hè...
Allemaal heren en twee dames...
Eentje die niet te klagen heeft over aandacht. Een tweede dame die mangothee en koekjes uitdeelt.
Lynx666 die ieder uur wel een excuus heeft om in de voorraadkast te moeten zijn
Wat een dolle bende zou dat worden
Qua die ene: mooi zo!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:13 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Krijg sinds die ene dag geen aandacht meer van die ene en dubbel zo veel van de ander
Tot morgen zussie
Qua de ene: zeg dat wel!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:16 schreef Seventees het volgende:
[..]
Qua die ene: mooi zo!
Qua die andere: die was ook wel oké
nee in hoek van hollandquote:
Houd me op de hoogtequote:
waar kan ik me inschrijven ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:14 schreef Lynx666 het volgende:
En uiteindelijk gaat iedereen zwaar onder invloed en hallucinerend naar huis...door de mango/koekjes-dame![]()
Ik vraag me af hoe winstgevend dat bedrijf van ons dan isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:15 schreef Seventees het volgende:
... Om de volgende dag weer naar kantoor te hollen omdat het zo gezellig/verslavend is
gewoon een stichtingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe winstgevend dat bedrijf van ons dan is.
Jah jah jah doe ikquote:
Ik vrees het ergstequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe winstgevend dat bedrijf van ons dan is.
Who made you boss?quote:
Ohh.... dus daarom wil je steeds zelf nieuwe thee uit de voorraad halen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Alleen de baas heeft de sleutels van de voorraadkasten.
Dat kloptquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:42 schreef Seventees het volgende:
Dacht al dat je me niet vertrouwde
Wederzijdsquote:
tis goed dat je mensen zo vertrouwd. inmiddels heeft het hele bedrijf al een kopiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Alleen de baas heeft de sleutels van de voorraadkasten.
Jij komt ook geregeld.... de pindakaas gebruiken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis goed dat je mensen zo vertrouwd. inmiddels heeft het hele bedrijf al een kopie
sorry ik zal morgen nieuwe mee brengenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:47 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij komt ook geregeld.... de pindakaas gebruiken?
Geen wonder dat ie op was
whahhaah ik kom niet meer bijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:11 schreef Seventees het volgende:
Stel dat wij allemaal op hetzelfde kantoor werkten, hè...
Allemaal heren en twee dames...
Eentje die niet te klagen heeft over aandacht. Een tweede dame die mangothee en koekjes uitdeelt.
Lynx666 die ieder uur wel een excuus heeft om in de voorraadkast te moeten zijn
Wat een dolle bende zou dat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |