quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
man ik zit in een gat er is niet eens een winkel om de hoek![]()
ja en dan gaan ventenquote:
die zijn met uitsterven bedreigd. hier heb je ze neit meerquote:
Woon/werk je in een gat dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die zijn met uitsterven bedreigd. hier heb je ze neit meer
Die gast die bij de lebkov die zit wel gebeiteld daar. Ik zit zo`n beetje aan de rand van Den Haag.quote:
nee ik zit op het verlengde van de koningskadequote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
ah leidschendam ?
als je friesland noemt lijkt het mij zo`n gebied met alleen met koeien en weilanden om me heen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:25 schreef DeToXiC het volgende:
ik zit in friesland.. SRV zie je nog wel eens. Met die gare karren van ze.
Sneek...pfew!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
als je friesland noemt lijkt het mij zo`n gebied met alleen met koeien en weilanden om me heen.![]()
of zit je toevallig in de stad ofzo![]()
Sort ofquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:12 schreef DavyE het volgende:
[..]
voorraadkast zit daar de lekkernijen![]()
DVD's met vrouwen zeker...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:53 schreef Seventees het volgende:
Jouw voorraadkast zit vol vrouwen, Lynx666. Zeg het maar gewoon
Als ik er een groot hangslot aan hang wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:53 schreef Seventees het volgende:
Jouw voorraadkast zit vol vrouwen, Lynx666. Zeg het maar gewoon
Ach ja. Pindakaas is niet vies.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:03 schreef Seventees het volgende:
En af en toe 'wip' je even naar binnen![]()
Tot morgen Magnoliaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:09 schreef -Magnolia- het volgende:
Heb er voor vandaag even geen zin meer in..
Spreek jullie morgen wel weer
Liefs van mij voor jullie
![]()
Tot morgen, lieverd!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:09 schreef -Magnolia- het volgende:
Heb er voor vandaag even geen zin meer in..
Spreek jullie morgen wel weer
Liefs van mij voor jullie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |