zo dan heb ik medelijden met je dan moet je alleen met FOK je dag doorkomenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geluksvogel
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Social Networking;Streaming Media/MP3s"
For assistance, contact your network support team.
aai dan zit ik weer alleen hierquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:30 schreef DavyE het volgende:
[..]
net dat ik dat net 4 min gezegd, krijg ik een mail jullie kunnen weer gebruik maken van het systeem![]()
ik was net lekker bezig![]()
Wel lang genoeg. Lag er om half 9 ( !! ) in, maar werd zo ongeveer om het uur wakker. Da's dan weer minder.quote:
Had hoofdpijn, vroeg in m'n bedje. Nog even "tv" gekeken, daarna gelezen tot ik in slaap viel, hele nacht door geslapen, werd weer met hoofdpijn wakkerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wel lang genoeg. Lag er om half 9 ( !! ) in, maar werd zo ongeveer om het uur wakker. Da's dan weer minder.
Jij?
WL en DeToXiC, ook mogge
Meld je aan bij gmail, en chat via hun. (ja, dat kan)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:57 schreef Deceit het volgende:
Ik verveel me echt dit keer..
ik wil op msn.. maar wordt geblokkeert...![]()
Nu nog steeds hoofdpijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had hoofdpijn, vroeg in m'n bedje. Nog even "tv" gekeken, daarna gelezen tot ik in slaap viel, hele nacht door geslapen, werd weer met hoofdpijn wakker.
en webmsn ??? hier werkt dat nlquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:57 schreef Deceit het volgende:
Ik verveel me echt dit keer..
ik wil op msn.. maar wordt geblokkeert...![]()
ai migrainequote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Had hoofdpijn, vroeg in m'n bedje. Nog even "tv" gekeken, daarna gelezen tot ik in slaap viel, hele nacht door geslapen, werd weer met hoofdpijn wakker.
Maak een hyves aanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
kan niet hyvesen, heb geen hyves!
ah bij altijd op mn achterhoofd, of bij mn slaap. maar ik heb het als ik het heb ook een dag of 3quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Yep. Gaat altijd achter m'n oog zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |