Moods zijn gggggooooooooooeeeeehooooooooeeeeeedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:51 schreef Jekoos het volgende:
MOODS.fine aroma.met filter![]()
¤5.45 per pakje
Ik wordt helemaal geil van die dingen
Xylocaine 2% Adrenaline op werkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef Jekoos het volgende:
[..]
hoe heet dat spul ook alweer? zon afkorting net als thc, maar dan anders. tgb ofzo? 1 druppel en je bent weg
is dat het blauwe flesje in de vensterbank bij het keukenraam?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef enter het volgende:
[..]
Xylocaine 2% Adrenaline op werkprima spul.
Dan neuk je m helemaal suf zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Die heb ik in poster formaat
[..]
6cl en ik heb vrij spel "op" je
Dat is toch gewoon Lidocaïne? Daar word je toch alleen maar lam van?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:57 schreef enter het volgende:
[..]
Xylocaine 2% Adrenaline op werkprima spul.
T zit anders als je denktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef outsidr het volgende:
Thank god dat me zus niet op FOK! zit zeg
mischien doet ze die juist express neit op slotquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef Jekoos het volgende:
[..]
gebruik het slot op de badkamerdeur maar lekkerdie is er niet voor niets
![]()
het is best leuk. behalve dat ze foto's van me stijve fallus ging posten een xquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef outsidr het volgende:
Thank god dat me zus niet op FOK! zit zeg
of hij kan niet op slotquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mischien doet ze die juist express neit op slot
Dat bedoel ik...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:03 schreef Jekoos het volgende:
[..]
het is best leuk. behalve dat ze foto's van me stijve fallus ging posten een x![]()
![]()
![]()
Het slot is geruineerd door meneer zelfquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:04 schreef Jekoos het volgende:
[..]
of hij kan niet op slotslotkapot.
mischien moest dit topic es op slot
waarom zou hij dat doen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:05 schreef enter het volgende:
[..]
Het slot is geruineerd door meneer zelf![]()
Tcoh vraag ik me af... hoe komt zij daaraanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:03 schreef Jekoos het volgende:
[..]
het is best leuk. behalve dat ze foto's van me stijve fallus ging posten een x![]()
![]()
![]()
Hij moet toch ergens zijn fallus tegen aanslaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waarom zou hij dat doen?
quote:
ik lig in bad. speel met me fall. zij komt onverwacht binnen > KLIK CHEESEEEEquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:05 schreef outsidr het volgende:
[..]
Tcoh vraag ik me af... hoe komt zij daaraan
En hoe kom jij daar dan ingodsnaam aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Jekoos het volgende:
[..]
gebeurt maar 1x hoor. ze vond het ook niet leuk toen haar streepje op het net stond. maargoed ze had toen wel overal een streepje voor
![]()
![]()
![]()
PRICELESS !!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Jekoos het volgende:
[..]
ik lig in bad. speel met me fall. zij komt onverwacht binnen > KLIK CHEESEEEE![]()
Jekoos is ernstig aanwezig iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:08 schreef Berenanus het volgende:
DNA en Jekoos, komen jullie eigenlijk wel? ANDERS TIEF JE FF OP UIT DIT TOPIC!!!
blijft! ik vind jullie wel gezellig!
broertjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Jekoos het volgende:
[..]
ik lig in bad. speel met me fall. zij komt onverwacht binnen > KLIK CHEESEEEE![]()
Ik zat in badquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ik mag hem wel... hij doet me denken aan...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jekoos is ernstig aanwezig idd
nee geen tietenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik zat in bad
Gewoon in bad
Een beetje met het sop te klieren
Je weet wel, met die vlokken schuim
M'n buik en schouders te versieren
Voel ik ineens 1grote bobbel
EN TOEN KWAM ENTER BINNEN MET HAAR CAM!!!![afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
bbq!1quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik zat in bad
Gewoon in bad
EN TOEN KWAM ENTER BINNEN MET HAAR CAM!!!![afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
speel jij ook met je lul in bad?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik mag hem wel... hij doet me denken aan...
mijzelf
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:10 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik zat in bad
Gewoon in bad
checkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef Jekoos het volgende:
[..]
speel jij ook met je lul in bad?![]()
Onder douche...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |