Je vleit mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En gewoon komen gozer!Er komen al genoeg chille mensen, en jij bent ook chill, dus je komt gewoon!
Als jij nou vertelt wat voor bier ze in welke tent schenken kennen we tenminste een keus makenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:35 schreef WurM het volgende:
Mensen die geen bier drinken zijn [afbeelding]
Verkapt ik-ga-ook-maar-bier-drinken-anders-vindt-WurM-mij-een-loserquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:37 schreef TheSorrow het volgende:
Ik denk dat ik net als op de vorige meet ook wel 2 biertjes drink ofzoAls het maar geen
Bavaria
is
Nee !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik laat je op de meet nog veel meer zien![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:39 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nee !
Je hebt ook een afro op de wat intiemere plekjes zitten wou je zeggen ?
Geen idee, maar de laatste keer dat ik er was, vond ik het wel te drinken. Wat betekent dat het sowieso geen Grolsch is en waarschijnlijk ook geen Amstelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:38 schreef outsidr het volgende:
[..]
Als jij nou vertelt wat voor bier ze in welke tent schenken kennen we tenminste een keus maken
Ik ga dus echt niet aan het bier als ze er Grolsch of Amstel schenken
Foto?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ja.
moet ik onze kat nog even rood/bruin schilderen. Het beest is ongeveer 7 kilo dus indruk maken doet 'ie toch wel.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:39 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je hebt ook een afro op de wat intiemere plekjes zitten wou je zeggen ?
waar blijven de foto's???quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:41 schreef TheSorrow het volgende:
O ja dat is waar!
Ik heb in de Ardennen nog een glas whiskey cola op, en 3 bier, waarvan 2 in 1 x leegWas op zich goed te doen, Maes bier
![]()
Beter dat dan rood haar op de intieme plekjesquote:
Dat van mij is blauw jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:44 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Beter dat dan rood haar op de intieme plekjes_!
*rode lingerie aandoetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:44 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Beter dat dan rood haar op de intieme plekjes_!
Jij hebt helemaal geen rode lingeriequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |