Ja dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En school met examentoetsen op maandag.
Ik zal nooit iemand veroordelen op basis van z'n muzieksmaak. Ik zeg alleen domme dingen terug tegen iemand die domme dingen zegt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Weet je wat pas sad is, mensen gaan beoordelen op hun muzieksmaak, dat geldt voor zowel Schijtgeit als HAL9000S. Kon ik maar naar Lowlands, heb er helaas geen tijd voor vanwege school. Kusje van een "hippie".
klopt, maar dat zijn de nerds onder de trancenichtenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:56 schreef HAL9000S het volgende:
Oh en trancenichten zijn hetzelfde, minderwaardige volk dat je in de skihut tegenkomt
Ik weet wel waar mijn prioriteiten liggen, mijn ouders alleen niet. Denk je dat Frans of Duits mij ook maar een flikker interesseren?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dus
die zou ik ook hebben![]()
verkeerde prioriteiten
Geen idee ik weet neit wat jij leuk vindquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik weet wel waar mijn prioriteiten liggen, mijn ouders alleen niet. Denk je dat Frans of Duits mij ook maar een flikker interesseren?
op black welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga toch ook niet zeggen dat er op Sensation alleen maar mensen die hooguit vmbo als voltooide opleiding, een maag vol pillen en een kaal hoofd hebben?
Maar het is wel zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga toch ook niet zeggen dat er op Sensation alleen maar mensen die hooguit vmbo als voltooide opleiding, een maag vol pillen en een kaal hoofd hebben?
Qua kaal hoofd en pillen mischien niet maar qua vmbo wel wsl.quote:
daar heb je geen muziekkennis voor nodigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn muziekkennis is te groot om de illusie te hebben dat kwaliteit en muziek iets objectiefs is.
Nouja... het zijn meestal wel de mensen die heel erg in een bepaald muziekhoekje zitten, waarbij dat inzicht ontbreekt. Mensen die wat breder zijn qua smaak zijn meestal wat meer open minded op dat vlak.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
daar heb je geen muziekkennis voor nodig
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:13 schreef frame-saw het volgende:
maar ik ga volgend jaar misschien wel naar Sensation. Vrijwillig.
moet je er werken ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:13 schreef frame-saw het volgende:
Hooo. Ja.
Ik ben zelf dus een Lowlands-ganger en ga naar het HBO, heb geen kaal hoofd en gebruik geen drugs, maar ik ga volgend jaar misschien wel naar Sensation. Vrijwillig.
Vrijwillig. Nee dus.quote:
Schoolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En school met examentoetsen op maandag.
zijn er nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vrijwillig. Nee dus.
En ja op zich vind ik die muziek wel goed. Of ik het een hele avond uithou weet ik niet, maar er schijnen ook ruimtes met andere muziek te zijn.
Sinds dit weekend heb ik ook een hekel gekregen aan acid, ik werd er elke morgen op Solar zeer bruut mee gewekt door onze overburen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Acid was er al way voor Trance lieverd, zonder acid was er never nooit geen trance geweest. Trance is mainstream grijze massa meeloperij, voor mensen die te simpel zijn om een eigen smaak te ontwikkelen. Trance is voor nepnegers die niet geaccepteerd werden in de hiphopscene, en in hun kont geneukt werden door marokkanen. Dus zoeken ze iets wat nog meer mainstream is.
Of naar 3 voor het geld voor een Sensationkaartje...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ga dan naar een fatsoenlijk feest.
Hoeveel heb je er voor gekregen ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:50 schreef Doodmetaal het volgende:
Kaartje verkocht, had toch geen zin.
kostprijs, ben geen oplichter.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor gekregen ?
Iedere dag gewekt worden door een 303 is idd geen feest. Ik heb ooit hetzelfde gehad op lowlands, maar dan door Anton Aus Tirolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sinds dit weekend heb ik ook een hekel gekregen aan acid, ik werd er elke morgen op Solar zeer bruut mee gewekt door onze overburen...
word.quote:Of naar 3 voor het geld voor een Sensationkaartje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |