Jij bent echt een simpele zielquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:53 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer gelijk in, hij moet gewoon eerst z'n school even afmaken mischien dat hij dan de verantwoordelijkheid aankan om volgend jaar op lowlands de biertap te bedienen.
Pukkelpop Fuck Yeah , 3 dagen of vier dagen muziek en fuck dat theather en caberetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:10 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En daarom ga ik naar Pukkelpop.
Cabaret theater kunst![]()
"nouw ik heb mijn laatste vakantie dagen gehad op lowlands samen met een vriendin. hahaha. was toch wel leuk en gelukkig hadden ze ook cabaret en theater. Nu moet ik mijn groene haar weer blond krijgen. hahahahaa. Mijn baas ziet me maandag al aan komen lopen in mijn mantelpakje en groen haar. hahahaha".
Dat soort mensen vermijd ik
Welke DJ is groot geworden door Lowlands?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:42 schreef steeg het volgende:
het is een uitstekend festival alleen er komt nog veel nerderig alto-jeugdvolk op af. Maar die draaien nog wel bij... De dance line up is gezien de kwaliteit beter dan een willekeurig sensation. Maar niet qua naamsbekendheid van de DJ's uiteraard. (en misschien evenaart het dat wel: Dave Clarke & ensemble, ritchie hawtin, james holden, trentemoller, laurent garnier, joost van bellen, noisia & pendulum.)
Geloof het of niet maar de programmeurs van Lowlands hebben veel verstand van wat muzikaal groot gaat worden.
DJ Madmanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Welke DJ is groot geworden door Lowlands?
Puik repliekquote:
Bij mensen die een beetje verstand hebben van electronische muziek is het wel bekend dat een Richie Hawtin een grotere naam is dan de willekeurige sensation-DJ. Maargoed, dan moet je wel een beetje verstand van muziek hebben, en dat heeft dat verkapte grijze-massa breezervolk helaas niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:42 schreef steeg het volgende:
het is een uitstekend festival alleen er komt nog veel nerderig alto-jeugdvolk op af. Maar die draaien nog wel bij... De dance line up is gezien de kwaliteit beter dan een willekeurig sensation. Maar niet qua naamsbekendheid van de DJ's uiteraard. (en misschien evenaart het dat wel: Dave Clarke & ensemble, ritchie hawtin, james holden, trentemoller, laurent garnier, joost van bellen, noisia & pendulum.)
Mwah, wat er op lowlands komt vind ik al behoorlijk mainstream. Op DOUR in Belgie, daar had je een lekkere alternatieve line-upquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:42 schreef steeg het volgende:
Geloof het of niet maar de programmeurs van Lowlands hebben veel verstand van wat muzikaal groot gaat worden.
Kom eens met iets inhoudelijksquote:
Shit, mee eens...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Bij mensen die een beetje verstand hebben van electronische muziek is het wel bekend dat een Richie Hawtin een grotere naam is dan de willekeurige sensation-DJ. Maargoed, dan moet je wel een beetje verstand van muziek hebben, en dat heeft dat verkapte grijze-massa breezervolk helaas niet.
'Feesten' als sensation zijn de plekken voor de anabolen sjonnie, voor de Average Joe die ook eens gek wilt doen en een 'feestje wilt bezoeken.' Nee van echt feesten heeft dit inferieure soort mens nog nooit gehoord, slechts de commerciele afspiegeling ervan, bedoeld voor mensen die zich vrijwillig laten uitzuigen.
Voor de mensen die echt van electronische muziek houden; ik zie jullie wel bij de 303 allstars, waar Nederlandse helden als Danny Wolfers een gruwelijke acid liveshow gaan neerzetten met een TB Roland 303.Trancenichten zoals TS rennen huilend weg
Ja want jouw repliek was ook al inhoudelijkquote:
Acid was er al way voor Trance lieverd, zonder acid was er never nooit geen trance geweest. Trance is mainstream grijze massa meeloperij, voor mensen die te simpel zijn om een eigen smaak te ontwikkelen. Trance is voor nepnegers die niet geaccepteerd werden in de hiphopscene, en in hun kont geneukt werden door marokkanen. Dus zoeken ze iets wat nog meer mainstream is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:45 schreef Yankee_One het volgende:
Acid en Goa is gewoon voor de nerds die niet geaccepteerd worden in de normale Trance scene. Dus zoeken ze maar wat alternatiefs.
Ja, want trance is trance...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Acid was er al way voor Trance lieverd, zonder acid was er never nooit geen trance geweest. Trance is mainstream grijze massa meeloperij, voor mensen die te simpel zijn om een eigen smaak te ontwikkelen.
Ja komop zeg, moet ik de enige zijn hier met wat nuance in z'n flikker? Laat me lekker oordelen en mensen in hokjes plaatsen, dat is toch de bedoeling van dit topic?quote:
Het is in een weekendquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Weet je wat pas sad is, mensen gaan beoordelen op hun muzieksmaak, dat geldt voor zowel Schijtgeit als HAL9000S. Kon ik maar naar Lowlands, heb er helaas geen tijd voor vanwege school. Kusje van een "hippie".
En school met examentoetsen op maandag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |