Bij de KPN mobiele klantenservice krijg ik eigenlijk altijd in een minuut of 2 iemand aan de lijn maar het normale nummer is idd soms nogal baggerquote:
NL 3 .. 20:30 .. met commentaar van Jan Roelfs, Youri Mulder en Tommie Egberts..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens, hoe laat begint de wedstrijd en op welke zender?
Ik kijk hier al meer dan een jaar naar Digitenne en heb er nog nooit iets over te klagen gehad. Retestrak beeld en perfect geluid.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef Bigs het volgende:
Jeetje
Heb je trouwens Digitenne besteld? Dan bereid je nog maar voor op veel meer stress terwijl je een goeie ontvangst probeert te krijgen
Digitenne hoef je niemand voor te laten komen, dat heb je binnen 10 minuten zelf gedaan. En dat zegt een a-technisch persoon als ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:42 schreef flappiewappie het volgende:
Mensen die denken dat je digitenne moet laten aansluiten![]()
Klinkt alsof je die zooi aan mensen verkoopt. Ik heb echt ontzettend vaak last van storingen hoewel die antenne echt naast het raam staatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik kijk hier al meer dan een jaar naar Digitenne en heb er nog nooit iets over te klagen gehad. Retestrak beeld en perfect geluid.
Nee hoor ik verkoop het niet aan mensen, ik zit in een hele andere bedrijfstak. Ik spreek puur als tevreden klant.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:53 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt alsof je die zooi aan mensen verkoopt. Ik heb echt ontzettend vaak last van storingen hoewel die antenne echt naast het raam staat
Heb je daar ook meteen een antwoord op. Oh enne, je kan (aangezien het op NL3 uitgezonden wordt/werd) ook een televisie met antenne ergens vandaan toveren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:51 schreef Het_Jodenkoek het volgende:
(goedkoopste --> waarom?)
Het is best moeilijk, naast een scartkabel tussen het kastje en de t.v., moet je ook nog eens de stekker in het stopcontact doen en het antennetje neerzetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:42 schreef flappiewappie het volgende:
Mensen die denken dat je digitenne moet laten aansluiten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |