omdat ze al niet genoeg materiaal hebben om die paar uurtjes per avond te vullen, reruns!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
waarom niet comedy central de hele dag?
Het zou ook tof zijn als die wat minder gingen herhalen trouwens..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
Inderdaad !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
Ik heb gehoord dat ATWT er heen ging, maar dat ze vooraal herhalingen gaan uitzenden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef Janetje het volgende:
Volgens mij he.. ben je een van de eersten met een klaagtopic hierover..
Het wordt een 'vrouwenzender'. Allerlei kutseries die hoog gewaardeerd worden door de soap-kijkende huisvrouw. Én ze verhuizen de gouden kooi naar RTL5 om half 8 ipv naar die halfgare nieuwe zender.
Bull.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat ze al niet genoeg materiaal hebben om die paar uurtjes per avond te vullen, reruns!!!!
Misschien gaan ze het wel doen als de kijkcijfers goed zijn, dit is maar beginnetje waarschijnlijk?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bull.
Ik heb een half jaartje in Ierland gewoond. De hele dag comedy, sporadisch 's nachts een herhaling.. Het materiaal is er wel, ze kopen het gewoon niet aan.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien gaan ze het wel doen als de kijkcijfers goed zijn, dit is maar beginnetje waarschijnlijk?
alleen zitten we hier niet in ierland en zitten we dus wel opgescheept met reruns!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bull.
Ik heb een half jaartje in Ierland gewoond. De hele dag comedy, sporadisch 's nachts een herhaling.. Het materiaal is er wel, ze kopen het gewoon niet aan.
Ik zeg alleen dat dat aangeeft dat het materiaal er wel is, maar niet gebruikt wordt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen zitten we hier niet in ierland en zitten we dus wel opgescheept met reruns!
of het er wel is en niet gekocht word doet er niet toe![]()
weeet ik tooooochquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat dat aangeeft dat het materiaal er wel is, maar niet gebruikt wordt.
Lekker geslapen afgelopen maand.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is RTL 8?
http://www.rtl.nl/experience/rtl8/quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf is RTL 8?
ja idd er is nml nog geen kanaal met 6 in de naam en vandaar dat ze destijds ook voor rtl7 hebben gekozenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:20 schreef Schnabbeltje het volgende:
Waarom noemen ze het geen RTL6, als je wilt concureren, doe het dan goed!
RTL 5 vs Net 5quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja idd er is nml nog geen kanaal met 6 in de naam en vandaar dat ze destijds ook voor rtl7 hebben gekozen_!
het gaat erom hoe mensen hun tv indelen, niet met welk kanaal ze concureren want rtl 8 gaat nml concureren met net 5quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
RTL 5 vs Net 5
RTL 7 vs Veronica
Dus waarom geen
RTL 6 vs SBS 6
Ik weet in ieder geval dat bij mij RTL 8 gewoon op kanaal 33 blijft staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |