Je moet niet zoveel van die aldibier zuipen, je spreekt jezelf volledig tegen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat erom hoe mensen hun tv indelen, niet met welk kanaal ze concureren want rtl 8 gaat nml concureren met net 5
nee want niemand gaat het kanaal op 6 zetten omdat daar sbs 6 zitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:38 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel van die aldibier zuipen, je spreekt jezelf volledig tegen.
En als RTL 8 met Net 5 gaat concurreren, dan kunnen ze net zo goed gaan concurreren met SBS 6.
Logisch! Dat verklaard alles! Iedereen heeft bij het instellen van de kanalen, kanaal 8 leeggelaten speciaal voor dit moment, want nu kunnen ze daarop RTL 8 zetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee want niemand gaat het kanaal op 6 zetten omdat daar sbs 6 zit
zenderpositie en de concurentie tov ander zenders is totaal iets anders
ik HÁÁÁÁÁÁÁÁT ELLENquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:59 schreef reospeedwagon het volgende:
WHOEHHAHAHA
Gelukkig gaat die kut Ellen naar die zender. Plaats ik hem gewoon naar nummer 99
omdat comedy central weinig comedy heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef reospeedwagon het volgende:
waarom niet comedy central de hele dag?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef Dactus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet er toch al een stuk beter uit
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef Dactus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wordt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet er toch al een stuk beter uit
ik ook, ze moet gewoon 1,80 diep horizontaalquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik HÁÁÁÁÁÁÁÁT ELLEN![]()
Leuke programma's.....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:09 schreef Robin2130 het volgende:
[afbeelding]
Deze troep zal te zien zijn op RTL Verkr8:
* Achmea Kennisquiz
* As The World Turns
* Beauty & de Nerd
* Dr. Phil
* Een Plek Onder De Zon
* Ellen
* Expeditie Robinson
* From Alaska With Love
* Gooische Vrouwen
* Hoe Word Ik Een New Yorkse Vrouw?
* Idols
* Kinderziekenhuis (televisieprogramma)
* Lost In Tokio
* Lotto Weekend Miljonairs
* The Ellen Degeneres Show
* The Oprah Winfrey Show![]()
![]()
Dr.Phil.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:52 schreef Toeps het volgende:
Ach, doe dan ook Tyra terug. "It iz becauze we black!" is nog beter dan "Whahahaha I'm so funny let's dance!" Ellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |