Dude, die op die foto is echt van het kaliber " ik heb een man gevonden en ben met hem getrouwd nu kan ik me volvreten en maar 1 keer in het jaar seks hebben". Wansmaak dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:41 schreef Sok41 het volgende:
Wie ben jij om andermans smaak te beoordelen, wees maar blij dat er zo'n groot verschil is in smaak. 't Zou wat wezen als iedereen dezelfde smaak had als jouw of als ik, hoeveel kans zou je dan nog maken ?
! .. ! Iemand moet het doen,
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dude, die op die foto is echt van het kaliber " ik heb een man gevonden en ben met hem getrouwd nu kan ik me volvreten en maar 1 keer in het jaar seks hebben". Wansmaak dus
op die reet kun je met 8 man pokeren manquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je hebt veel mensen die stiekem foto's maken van 'mooie' vrouwen en hem dan direct op het web pleuren. Ik vind het best. Kan ik er van genieten, en loop ik geen risico. Maar er zijn van die mannen die echt een wansmaak hebben.
Neem nou ene 'dik' van het Mokkels-forum. Die gast gaat er elke dag op uit om (mooie) vrouwen te fotograferen, lijkt het wel. Feit is echter wel dat deze gast een smaak heeft van een bosaap.
Vb.:
[afbeelding]
Commentaar van Dhr. dik:
"Op de markt is uw gulden een daalder waard,nou dit kontje ook"
Spit je topic door. Je zult ongetwijfeld meer van dit soort dingen tegenkomen.
Alhier: http://forum.mokkels.nl/9(...)erbroek-kontjes.html
Zat jij niet in Hongarije?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:21 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een royal sadness !
Kwas maar 1 week geweest jong rotte vuillak !quote:
'Muffins'quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het staat daar ook echt vol met muffins.![]()
Edit: Voor de onwetenden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een kleine greep uit het muffinassortiment.![]()
nee toch maar nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:44 schreef C2000 het volgende:
[..]
'Muffins'![]()
Ze zouden trouwens toch stoppen bij mokkels?
jij weet dus hoe een wibra er van binnen uit ziet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:10 schreef Marurk het volgende:
Whahahaha.
http://i184.photobucket.com/albums/x189/dik_011/Afb001-1.jpg <-- Zit die vent te fotograferen bij de Wibra?![]()
Die van jou is wel fotografeerbaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef Perruche het volgende:
je zou je eigen kont maar vinden in zon topic
echt best sad idd
Wat je zegt... Hoe triest...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe sad is het als je stiekem konten gaat fotograferen om online te zetten.. [afbeelding]
als die zak M&M's die hier voor me staat zo leeg is niet meer heurquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die van jou is wel fotografeerbaar.![]()
Muffinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
als die zak M&M's die hier voor me staat zo leeg is niet meer heur
muffinsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het staat daar ook echt vol met muffins.![]()
Edit: Voor de onwetenden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een kleine greep uit het muffinassortiment.![]()
net alsof er ooit iemand in delfzijl komtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
dik woont in Delfzijl trouwens. Dat zet 'ie ook altijd bij z'n posts.
Lekker ding: er staat Hema op die bordjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:10 schreef Marurk het volgende:
Whahahaha.
http://i184.photobucket.com/albums/x189/dik_011/Afb001-1.jpg <-- Zit die vent te fotograferen bij de Wibra?![]()
Da's toch duidelijk een HEMAquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:10 schreef Marurk het volgende:
Whahahaha.
Je was me voorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:57 schreef Subterranean het volgende:
[..]
Lekker ding: er staat Hema op die bordjes.
dan krijgen ze een lekker strak kontjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:03 schreef TherAngelina het volgende:
Trouwens, waarom dragen die wijven hun broeken allemaal een maat te strak inderdaad?
Het is de schuld van die heupbroeken, in een normale broek zit alles keurig ingepakt maar in deze dingen bubbelt alles er overheen, inclusief bouwvakkersdecolletequote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:08 schreef jpg97 het volgende:
Gatverdamme
Die handgrepen!
Doe dan niet zo'n kort truitje aan
Smoesjes, gewoon een grotere heupmaat nemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:47 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is de schuld van die heupbroeken, in een normale broek zit alles keurig ingepakt maar in deze dingen bubbelt alles er overheen, inclusief bouwvakkersdecolleteZe doen het gewoon om ons te pesten
![]()
inderdaaad!!!11~quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:05 schreef Pek het volgende:
Terug naar de 80's zeg ik je!
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef Pek het volgende:
Pic doet het niet meer![]()
Nog maar een dan:
[afbeelding]
![]()
Hahaha! Precies. Al die vrouwen zo van: Ik heb een maatje 36! En er dan zó uitzien:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:36 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Smoesjes, gewoon een grotere heupmaat nemen.Beter dan al dat geforceerde geprop in te strakke broeken met lelijke riem er door heen gestouwd.
Indeed, in te krappe kleren wordt het contrast alleen maar groter en zie je er juist dikker uit. Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat van die tenten die dikke huisvrouwen dragen die aan de zijkant uitlopen in een punt wél de oplossing zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hahaha! Precies. Al die vrouwen zo van: Ik heb een maatje 36! En er dan zó uitzien:
[afbeelding]
Haha, zogenaamde "tunieken":quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:13 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Indeed, in te krappe kleren wordt het contrast alleen maar groter en zie je er juist dikker uit. Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat van die tenten die dikke huisvrouwen dragen die aan de zijkant uitlopen in een punt wél de oplossing zijn.![]()
Zo'n ding ja, met lekker vlot rood kapsel, hip montuur, stretch 7/8-spijkerbroek, en hippe leren laarsjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, zogenaamde "tunieken":
[afbeelding]
Hier met dun model.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:29 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Zo'n ding ja, met lekker vlot rood kapsel, hip montuur, stretch 7/8-spijkerbroek, en hippe leren laarsjes!
Die snollen op de foto's kenmerken zich dan weer door een gebleekte spijkerbroek, jas met bontkraag, grote oorbellen, en fanatiek geepileerde wenkbrauwen.*NTB*
Daar had ik nog niet op geletquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef MouzurX het volgende:
Der haar is een beetje verneukt....
Ik snap niet wat daar mis mee is ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:19 schreef classpc het volgende:
Betrapt!
[afbeelding]
Lekker foto's maken in de supermarkt
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar mis mee is ?
Wat niet? Foto's maken van meisjes in de supermarkt of die outfit?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:21 schreef Shitonya het volgende:
[...] Je hebt van die idioten die klaarkomen op zulke zeekoeien. [...]
Neen, die zijn rijp voor een isoleercel waar ze zonder verdoving gecastreerd wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:28 schreef KD-fotografie het volgende:
hoezo mannen?
sukkeltjes die stiekem achterwerken fotograferen met hun mobieltje op op internet te laten zien zijn toch geen mannen te noemen.
Met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:30 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Neen, die zijn rijp voor een isoleercel waar ze zonder verdoving gecastreerd worden![]()
Sommige vrouwen mogen wél op de foto, * denkt terug * .... zo kut dan weet je dat ze er lekker uitzagen maar niet hoe ze er nou precies uitzagenquote:
Nou als je deze vrouwen al zeekoeien noemt heb je nog nooit een écht dik persoon gezien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:21 schreef Shitonya het volgende:
ach ja, geen smaak is ook smaak.. Je hebt van die idioten die klaarkomen op zulke zeekoeien. Moeten ze toch zelf weten. Zo heb je het ook andersom. Dunne anorexerende vrouwen die op mannelijke hompen vlees vallen..
Die gozer op die foto kijkt naar de cameraquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je hebt veel mensen die stiekem foto's maken van 'mooie' vrouwen en hem dan direct op het web pleuren. Ik vind het best. Kan ik er van genieten, en loop ik geen risico. Maar er zijn van die mannen die echt een wansmaak hebben.
Neem nou ene 'dik' van het Mokkels-forum. Die gast gaat er elke dag op uit om (mooie) vrouwen te fotograferen, lijkt het wel. Feit is echter wel dat deze gast een smaak heeft van een bosaap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |