Wat heb ik jullie aangedaan!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat kan het wel zijn ja. Vannacht nog gedroomd van mango's met armpjes en ogen die vanalles tegen me zeiden; toen ik wakker werd had ik de vreemde drang om zoveel mogelijk mango's in te slaan als mijn huisje kunnen herbergen![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:18 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je weet dat die engeltjes naakt zijn hè?
Klopt die 'Big L' dus tochquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:18 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je weet dat die engeltjes naakt zijn hè?
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding] Heb van de mangothee gesnoept.
Nu moet je ophouden hoor zus..quote:
We hadden het nog over je! Die nepDuister die Zweedse vrouwen aan het versieren is! Of zit je nog in hotel mammaquote:
It's all about the mangoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:29 schreef Seventees het volgende:
Ben op dreef vandaag![]()
Snap ook niet waar ik het vandaan haar
geestverruimende middelen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:29 schreef Seventees het volgende:
Ben op dreef vandaag![]()
Snap ook niet waar ik het vandaan haar
Nee. Dat is het engequote:
heb ik daar ook last van?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan heb je van nature gewoon een ruime geest. Jij hippie![]()
Vrees dat het erfelijk isquote:
dat doe ik al vanaf het begin toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar je vrolijkt m'n dag wel op![]()
Ik weet het wel zekerquote:
Hippies moeten via de achterdeur!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan heb je van nature gewoon een ruime geest. Jij hippie![]()
Die thee krijg je van seventees, maar ik moet m'n postst vol krijgen dus vandaar dat ik reageerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
mag ik nog wat thee ?? ik wil graag bedwelmd raken
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
dat doe ik al vanaf het begin toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |