Dan heb je ook geen naam, als je meer wil zijn dan een label.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:59 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb geen leeftijd. Mijn tijd verloopt niet lineair...
dat was wel leuk geweestquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat had je om 12:21 moeten zeggen![]()
Nee. Niet eens!quote:
Noem me maar Q.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen naam, als je meer wil zijn dan een label.
Zus, je hebt echt een enorm goede dag!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:00 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee. Niet eens!
Gewoon uit het bolleke
ben even oud hoor. voel me alleen 60 op dit momentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:57 schreef DeToXiC het volgende:
Ben ik dan met mijn 30 jr. het oudste...?
Dat komt door die mangothee. Die is nogal verslavendquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
DuidelijkMaar door al die drankjes en hapjes van je heb ik een vreemde aantrekkingskracht tot je gekregen.. het lijkt wel.. een verslaving
![]()
Je hebt net je eerste grijze haar gevonden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben even oud hoor. voel me alleen 60 op dit moment
Dat kan het wel zijn ja. Vannacht nog gedroomd van mango's met armpjes en ogen die vanalles tegen me zeiden; toen ik wakker werd had ik de vreemde drang om zoveel mogelijk mango's in te slaan als mijn huisje kunnen herbergenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat komt door die mangothee. Die is nogal verslavend
Ik ben gewoon degene die de drankjes brengt, niet de engeltjes die je ziet vliegen
ja en niet op mn hoofdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je hebt net je eerste grijze haar gevonden?
Big L?quote:
nou als ik op jouw avatar kijk kan ik er wel een paar ontdekkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Op het hoofd van een ouder iemand?
Daar had ie nog geen grijze haren hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als ik op jouw avatar kijk kan ik er wel een paar ontdekken
Je weet dat die engeltjes naakt zijn hè?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |