Hippies moeten niksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hippies moeten via de achterdeur!
Nou je t zegt, die zijn me flink aan t indoctrineren.. ik ga onderweg naar huis straks maar even wat bier inslaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:42 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb alleen maar oog voor die bier-banners hier...
Heeeeee!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hippies moeten via de achterdeur!
kan jij ook niet thee gaan zetten ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Die thee krijg je van seventees, maar ik moet m'n postst vol krijgen dus vandaar dat ik reageer
Proesttttttttttttttttttttttttttquote:
Ik ga afkicken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:46 schreef Seventees het volgende:
Voor de non-coladrinkers heb ik een bakkie versie mango/perzik thee
(Alleen voor mensen met lef)
Hiero een liefhebberquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:46 schreef Seventees het volgende:
Voor de non-coladrinkers heb ik een bakkie versie mango/perzik thee
(Alleen voor mensen met lef)
*bewondering heeft!*quote:
Ok, ok...Jij mag een andere deur:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:47 schreef Seventees het volgende:
* Seventees kijkt eens naar haar ondertitel..
Hippo Hippie
quote:
Je bent te goed voor mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:50 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ok, ok...Jij mag een andere deur:
[afbeelding]
![]()
Is dat seventees of magnolia ?quote:
dank je lief zussiequote:
Geen idee. Vond 'r in de voorraadkast.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Is dat seventees of magnolia ?![]()
van mij of van de thee?quote:
Waarom heben wij hier niet zo'n voorraadkastquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geen idee. Vond 'r in de voorraadkast.
Ik wil ook eens in die kast van je kijken...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geen idee. Vond 'r in de voorraadkast.
Jammer dat ik nu al om thee vroeg, t klonk veel leuker om nu te zeggen dat ik 'van jou' bedoeldequote:
Even terugspoelen en overnieuw?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jammer dat ik nu al om thee vroeg, t klonk veel leuker om nu te zeggen dat ik 'van jou' bedoelde
Not me!quote:
Ik ben liefhebber van jouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Even terugspoelen en overnieuw?![]()
Ik ook nietquote:
Beter! Goed geantwoord!quote:
Niet nodig, jij houdt ze in de gaten toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
Psst magnolia hou je wel je posts in de gaten![]()
Nog 2524
Maar je gaat veels te hard om het bij te houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:58 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Niet nodig, jij houdt ze in de gaten toch?![]()
ik zie alleen een rood kruis, of is het de tijd vd maand ?quote:
Geloof dat jij al iets hebt gehad of niet dan?quote:
OMGquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie alleen een rood kruis, of is het de tijd vd maand ?
[afbeelding]
Ik zie alleen een onwijs lelijk wijf..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie alleen een rood kruis, of is het de tijd vd maand ?
[afbeelding]
quote:
Dus ik heb een wildvreemde te pakken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Lijk er niet eens op![]()
Waar is die kast van jou ? kom ik ook even langsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]
Dus ik heb een wildvreemde te pakken?![]()
Ik zeg; vasthoudenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]
Dus ik heb een wildvreemde te pakken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |