No way!quote:
Zie je nou je bent wel liefquote:
Uhh...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dus wat leren we van dit verhaal??
Again:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhh...
'Geen vrouwen lastig vallen of het is het laatste wat je doet'
Oh jammer ik had me er zo op verheugdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zou er mijn geld niet op wedden, als ik jou was.![]()
*diploma overhandigt*quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhh...
Heb een goeie dag vandaagquote:
Zeg dat wel zussiequote:
definieer 'lastig vallen'quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhh...
Bang dat je het verprutst nu?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
definieer 'lastig vallen'waar ligt de grens? wat kan je wel en niet maken? is een nibb-it uit je hand eten even erg bijvoorbeeld?
Gewoon even de grenzen verkennenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:55 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Bang dat je het verprutst nu?
Nou als ik jou zou zien voordat ik zou sterven zou ik sterven als een gelukkig man hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhh...
Iets definieer je als 'lastigvallen' als een van beide partijen zich niet (meer) prettig voelt bij de verkregen aandacht door middel van uitspraken of gedrag.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
definieer 'lastig vallen'waar ligt de grens? wat kan je wel en niet maken? is een nibb-it uit je hand eten even erg bijvoorbeeld?
Over 12 dagen 21quote:
woordenboek?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Iets definieer je als 'lastigvallen' als een van beide partijen zich niet (meer) prettig voelt bij de verkregen aandacht door middel van uitspraken of gedrag.
Duidelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Iets definieer je als 'lastigvallen' als een van beide partijen zich niet (meer) prettig voelt bij de verkregen aandacht door middel van uitspraken of gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |