ja sorry, niet gelezenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
uhhhh
[Oldbies] Wie sluit moet ook openen!
Kijk.. met zo'n mentaliteit... Kom je bij Cap Gemini terecht.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Joene het volgende:
Iemand nog geneukt ofzo ?
Rode vlag weekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Joene het volgende:
nope zat gisteren niet in de pijpleidingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Joene het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Joene het volgende:
Opgelost!quote:
Fooooooooooooooooooooood!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:02 schreef n00cL30n het volgende:
Luns!
Ja dat zijn die HBO of universiteitsballetjes zonder verstand van computers, netwerken en databases.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:55 schreef miss_bleu het volgende:
cap gemini![]()
![]()
![]()
die zitten aan de andere kant van de werkvloer hier
Zitten wel geteld 2 mooie mannen![]()
LOlz.... Er druipt hier iets vanaf.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja dat zijn die HBO of universiteitsballetjes zonder verstand van computers, netwerken en databases.
mja dan zijn het ook nog eens 2 consultantsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja dat zijn die HBO of universiteitsballetjes zonder verstand van computers, netwerken en databases.
Frustratie ja, veel!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LOlz.... Er druipt hier iets vanaf.
Hier staat Caz aan, draait nu wel een hippe remix van "The Wall".quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Waarom draaien ze in godsnaam Kanye West op KinkFM.
Ook niet mijn ding, CAZ, het meerendeel is ook prima muziek, maar er zit (vooral op Woensdag) soms echt bagger tussen die ik niet op Kink vind horen. The Alternative wil toch juist zeggen GEEN mainstream errenbie crap lijkt me....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hier staat Caz aan, draait nu wel een hippe remix van "The Wall".
Das me ook te poppie vaak. Oh well, niets is perfect natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:29 schreef Joene het volgende:
ik luistert gewoon 3fm.
Jups.. blij dat wij voor onze projectjes nooit van die losers binnen hebben hoeven halen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Frustratie ja, veel!
Iets van: "Zien komen en gaan, een nog grotere bende achterlatend."
En dan nog dat ego erbij
Ik probeer de rest hier alweer op te laten tyfen.. alleen willen ze niet luisteren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef miss_bleu het volgende:
niets mis met mijn muziek op mijn ipod
Wie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:47 schreef Misstique het volgende:
Net gedouched, aankleden mat Patrick Watson. Geniale muziek.
Zat je de hele tijd al te wachten op een inkoppertje of was je echt druk?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:56 schreef GI het volgende:
Nee. Gewoon zwanger.
Belt er net één dat de mediaplayer het niet meer doet. Staat het geluid uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kim m'n Excelsheet doet raar, kan je me even helpen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Belt er net één dat de mediaplayer het niet meer doet. Staat het geluid uit.
Mennn.. Ik heb op het ogenblik niet eens geduld voor het eerste level.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef GI het volgende:
Spel: Red Wire Ik kom niet voorbij level 3
En dat is opzich nog niet eens zo erg (ondanks dat ze mijn tijd verspillen) maar dat ze daarna dan om zichzelf gaan lachen met "oh wat stom he?quote:
meldt!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Joene het volgende:
Noooooes.... niet burgers flippen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Idd, weten dat je dom bent en er nog een grapje overmaken ook.. ga burgers flippen doos....
offuhhhhquote:Goh ja... hihi... ik wist niet dat er saus uit dit apparaat moest komen?
Dood moeten ze gewoon!quote:Moest dat zonder uitjes en tomaat? Gut! Ik wist dat niet.... Wat zeg je? Staat dat op het bonnetje? Joh? Ja, nu je het zegt... helemaal niet gezien.... Ben ik daar toch even stom! hihihihihihihihi.
Heuj! Welkom terug!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:02 schreef Jerruh het volgende:
zo, ik ben ook weer terug van vakantie.
en om even de toon te zetten:
[afbeelding]
Jerruhquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:02 schreef Jerruh het volgende:
zo, ik ben ook weer terug van vakantie.
en om even de toon te zetten:
[afbeelding]
Bruin gebakken zeker?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Klagen over het weer?
Net 2,5 week 30+ graden gehad..
Oja: Hallo.
wtfquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Joh?
http://www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU
Hehe stoer, aparte vakantielokatiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij het gedenkteken voor de oorlogen in Kiev!.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Joh?
http://www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU
Gaaf!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij het gedenkteken voor de oorlogen in Kiev!.
Had al zo'n vermoeden, maar ik denk, is toch weer iets anders als het standaardquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:02 schreef Joene het volgende:
Kan ik je niet aanhelpen Nooc.
quote:Mogguh!![]()
Alles was rustig op de fok!kerweg.
Tja.. Het enige is, dat het nat is...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:15 schreef Joene het volgende:
Fijn dat fok!kerweg inorde is Nooc.
Nat is goed .quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Het enige is, dat het nat is...
vandaag genoeg nattigheidquote:
Mogguh just me .quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
vandaag genoeg nattigheid
mogguh
Doe mij dr ook 1quote:
quote:
Ijs?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:18 schreef miss_bleu het volgende:
ola
Hey Bleu.... Had je die vraag nog doorgekregen ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:18 schreef miss_bleu het volgende:
ola
Ja dat soort gasten heb ook ook zat ervaring mee gehad op het mediapark.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En dat is opzich nog niet eens zo erg (ondanks dat ze mijn tijd verspillen) maar dat ze daarna dan om zichzelf gaan lachen met "oh wat stom he?. "
DAAR word ik link van.
.
.
Die ene.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:02 schreef Joene het volgende:
Welke vraag?
Nee Nooc, Bleu gaat niet in het blote poesjes topic posten in KPD.quote:
volgens mij heeft bleu daar geeneens toegangquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee Nooc, Bleu gaat niet in het blote poesjes topic posten in KPD.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee Nooc, Bleu gaat niet in het blote poesjes topic posten in KPD.
Ik ook niet.. dus de vraag zou behoorlijk nutteloos zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
volgens mij heeft bleu daar geeneens toegang
Tuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Neej man.. de vraag was of ze nog een dj set wilde downen of niet.
Ken wel ff kwoten voor je auuweh!quote:
laat maar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ken wel ff kwoten voor je auuweh!
Te laat:quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Bleu... Jij kon minimal/techhouse toch ook wel pruimen?
Heb je gewaarschuwdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:30 schreef scarefreak het volgende:
Waarom had ik ook alweer kaartjes gekocht voor die prutswedstrijd
anders ik welquote:
Tjeck dan ff de mix op http://www.restrictedsessions.nlquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:44 schreef HeatWave het volgende:
Oh what de fuck, hier ook nog een keer, omdat ik hem zo treffend vind:
[afbeelding].
De titel maakt mij niet echt klikzinnig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:37 schreef n00cL30n het volgende:
Ben ik nou trouwens de enige die dit topic heeft gezien?
Sex met een oudere man
En dan heel hard aanzetten op straat met snoeiharde metal, als tegengeluid voor al die deerniswekkende mobieltjes met tenenkrommende arrenbie-esque muzak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Wel gezien, dom topic, standaard reacties.
Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Grolsch Music Bag, komt nog best redelijk geluid uit moet ik zeggen. Zeker voor dat tientje incl 12 bier.
Ik verlaag me niet tot dat niveauquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan heel hard aanzetten op straat met snoeiharde metal, als tegengeluid voor al die deerniswekkende mobieltjes met tenenkrommende arrenbie-esque muzak.
Heb jij dan nog een mooi superheldinnen-latexje dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:02 schreef Cylvia het volgende:
Tof.. als dan toch sex, waarom niet in een superhelden kostuum?
WTF, hoe kom je aan die linkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:44 schreef Paxlie het volgende:
speciaal voor jullie hier:
http://forums.clubrsx.com/showthread.php?t=502847
Suuuuurrree.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:48 schreef Paxlie het volgende:
gast uit uvt had het gevonden
Coffeeshop #1395 - canon powershot sd800 is
Hehehehehequote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Vakantie is tof. Limburgers die alleen Duits praten in Nederland iets minder.
De hele provincie afstoten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:33 schreef n00cL30n het volgende:
Uitkotsen.... het land uit bedoel ik.
Die lage prijs was voor mij ook de reden om hem maar mee te nemen. In het ergste geval houd je er een tas aan over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Wel gezien, dom topic, standaard reacties.
Sinds gisteren de trotse eigenaar van een Grolsch Music Bag, komt nog best redelijk geluid uit moet ik zeggen. Zeker voor dat tientje incl 12 bier.
In de trein was laatst 10 seconden genoeg. Zie een vorig topic.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet tot dat niveau. Maar voor een middagje Vondelpark is het een prima ding, 12 bier mee, iPod en gaan
.
12 bier voor 10 euro is al goed te doen, en die tas is idd mooi meegenomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die lage prijs was voor mij ook de reden om hem maar mee te nemen. In het ergste geval houd je er een tas aan over.
En inderdaad, er komt nog best aardig geluid uit.
Damn....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:48 schreef Armageddon het volgende:
Zit al vanaf donderdag hier alleen voor me uit te staren J. Merel heeft besloten om maar te vertrekken na acht jaar.
Ze is aan het nadenken of ze nog verder wil.![]()
Ja dat is een goeie. Ik moet uitzoeken of ik in mijn eentje het huis kan blijven betalen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:22 schreef GI het volgende:
Mag ik zo onbeleefd zijn om de " En nu ?" vraag te stellen ?
Praktisch gezien en dergelijke
Dit klinkt bekend. De laatste keer dat bij mij een relatie plotseling stuk liep stond ik ook een paar dagen te kotsen. Vreemd wel. Het houdt ook vanzelf weer op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:04 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben doodziek. Kan niet meer stoppen met overgeven terwijl ik drie dagen niet heb gegeten.![]()
Ik mag het hopen anders ken je mij over een week bij elkaar vegen. Zit nu maar aan de drinkontbijt. Dat blijft binnen gelukkig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit klinkt bekend. De laatste keer dat bij mij een relatie plotseling stuk liep stond ik ook een paar dagen te kotsen. Vreemd wel. Het houdt ook vanzelf weer op.
En terwijl ik dat post loopt het met de Groningse ook mis.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Met de Groningse loopt alles lekker trouwens.
Binnen 1 uur ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En terwijl ik dat post loopt het met de Groningse ook mis.![]()
Gebruinde lichamen, speedo's, zon en strand... Oef!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:17 schreef Joene het volgende:
Wat is dat toch met die vrouwen , zou het door de zomer komen ?
Ik hoop er ook maar even op idd dat mijn thuis situatie niet veranderd , lijkt me geen doorslaand succes.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:18 schreef n00cL30n het volgende:
Fuck jongens...
Het is toch niet besmettelijk hoop ik...?
Baal al genoeg dat het voor jullie zo klote gaat, maar hoop dat de thuissituatie toch niet veranderd.![]()
Gebruind lichaam *check*quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gebruinde lichamen, speedo's, zon en strand... Oef!
Jups... Zeker niet als we vrijdag voor de echo langs gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik hoop er ook maar even op idd dat mijn thuis situatie niet veranderd , lijkt me geen doorslaand succes.
Gebruind... uncheck...quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Gebruind lichaam *check*
Speedo *check*
Zon en Strand *gechecked in italie*
![]()
Veel succes man...quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga me afreageren op de squashbaan.
doe'ns bellen anders, dan mag je je verbaal op mij afreagerenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga me afreageren op de squashbaan.
Mooizoquote:
Ik ben al in bad geweest hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Geen zand meer in je bilnaad ?
Wat wil je horen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ripsel!.
Doet eens alles vertellen enzo!
Jij en je verkering #8!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:38 schreef miss_bleu het volgende:
Rip nog wel happy met brabo?
Dat kan ik sinds kort ook dat in bad gaan , wat een genot een huis met een badkamer met een bad ipv alleen zo een douche.quote:
Hij heeft een baard.quote:
Niet meer. Maar ik vond het wel een geile baardquote:
whehehequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet meer. Maar ik vond het wel een geile baard![]()
Niet te langEn hij voelde als een konijntje
![]()
Leuk Rip!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Leuk Rip!
Je ziet er leuk uit! Top!![]()
Foto's! Dáár hebben we wat aan!quote:
quote:
ow noes!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:31 schreef Joene het volgende:
Dat zeg ik. Ik heb je nog over gehouden aan de verkloot een Quote reeks van vroegah ! nooc.
Doe je J. de groeten !quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:23 schreef HeatWave het volgende:
moet...me....inhouden....tegen.....apple....josti's...in...klb......
Dood en dood ziek word ik van die achterlijke Apple-extremisten.....
Ik kon het niet laten...quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik meng me er maar ff niet meer in. Van het weekend al weer flink lopen schoppen.
Maar het is echt irritant elke keer weer. Alsof Apple echt de oplossing is voor al je problemen in het leven ofzo. Alsof je leven beter is met een Mac.
Het is een fucking computer, get a life....
Nee gek, Mac users komen niet in de hemelquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:37 schreef Armageddon het volgende:
Is een Mac de oplossing voor al je problemen? Waar koop ik zo'n ding?
nergens, bier is beterquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:37 schreef Armageddon het volgende:
Is een Mac de oplossing voor al je problemen? Waar koop ik zo'n ding?
En veel! Je hebt het wel ff verdiend en nodig lijkt me zo....quote:
Zolang het maar niet _te_veel is... Dan verdring je de zaken alleen maar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En veel! Je hebt het wel ff verdiend en nodig lijkt me zo....
Ach, misschien, maar das maar 1 avondje dan. Overleef je ook wel weer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zolang het maar niet _te_veel is... Dan verdring je de zaken alleen maar.
Roos heb je al?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat ik bloemiste ga worden ofzo.
Eensch!quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, misschien, maar das maar 1 avondje dan. Overleef je ook wel weer.
Het kan alleen zo lekker zijn om ff met iemand te zuipen en dit soort dingen te bespreken. Lucht veel meer op dan een paar posts op FOK! lijkt me zo.
De directeur hier heeft me vanochtend even apart genomen en is even met mij gaan zitten. Dat heeft al een heel stuk geholpen. Aardige kerel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, misschien, maar das maar 1 avondje dan. Overleef je ook wel weer.
Het kan alleen zo lekker zijn om ff met iemand te zuipen en dit soort dingen te bespreken. Lucht veel meer op dan een paar posts op FOK! lijkt me zo.
Mooi zo, niet iets wat ik op mijn werk zo bespreken, maar dat ligt aan de situatie per werkgever denk ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
De directeur hier heeft me vanochtend even apart genomen en is even met mij gaan zitten. Dat heeft al een heel stuk geholpen. Aardige kerel.
Ze zien het toch aan je man. Ik loop erbij als een vaatdoek.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, niet iets wat ik op mijn werk zo bespreken, maar dat ligt aan de situatie per werkgever denk ik.
Komt goed!
Blij dat dat een geschikte vent is! Is soms wel ff lekker om met een afzijdige hierover te kunnen praten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
De directeur hier heeft me vanochtend even apart genomen en is even met mij gaan zitten. Dat heeft al een heel stuk geholpen. Aardige kerel.
Zo heeft elk nadeel toch ook weer een beetje zijn voordeel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze zien het toch aan je man. Ik loop erbij als een vaatdoek.
Hé! Maar nog een voordeel. Ik hoef geen laptops meer te repareren.
Dat weet ik niet natuurlijk. Ik ben op dat gebied echt een binnenvetter, aan mij zal je het echt niet merken als je me niet echt persoonlijk kent. Of ik kom gewoon niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze zien het toch aan je man. Ik loop erbij als een vaatdoek.
Hé! Maar nog een voordeel. Ik hoef geen laptops meer te repareren.
Nog niet. Ik ga op zoek naar een rijk oud wijf die nog maar een paar jaar heeft.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet ik niet natuurlijk. Ik ben op dat gebied echt een binnenvetter, aan mij zal je het echt niet merken als je me niet echt persoonlijk kent. Of ik kom gewoon niet.
Ben je al piloot?.
Het is niet zo'n heel groot bedrijf hier dus mensen spreken en zien je elke dag. Ze kennen me hier echt al behoorlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet ik niet natuurlijk. Ik ben op dat gebied echt een binnenvetter, aan mij zal je het echt niet merken als je me niet echt persoonlijk kent. Of ik kom gewoon niet.
Ben je al piloot?.
Yvonne is jarig!quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ga op zoek naar een rijk oud wijf die nog maar een paar jaar heeft.
vast wel ergens...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef miss_bleu het volgende:
is het al 5 uur
Kom er an.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Wel uitgenodigd voor een afscheidsborrel van een belmiep, dat gaat ik en 30 dronken kippen worden.
Donderdag avond, Overtoom, Amsterdamquote:
Dat vond de OP nou ook!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Armageddon het volgende:
Nee, ik ga even lekker een hele tijd alleen zijn.vrouwen
quote:Maar in een goede bui laat hij jou nog wat zwoegen
en gaat ie met z'n vrienden langs nog een paar kroegen.
En al jullie meisjes wacht hetzelfde lot,
dus pleeg maar zelfmoord of wordt een pot.
Over belmiepen gesproken, ik moest nog wat configureren geloof ik.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Sta je lekker te roken, gaat er zo'n labiel wezen, hoe noem je het ook alweer.. Oh ja, moeders, met dr kind bellen: Heb je al geplast?? Niet in je broek! Ooooohhhh wat KNAP van je!!!!.
Wel uitgenodigd voor een afscheidsborrel van een belmiep, dat gaat ik en 30 dronken kippen worden.
Alsof je met een of andere snol neuken niet meer alleen bentquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Armageddon het volgende:
Nee, ik ga even lekker een hele tijd alleen zijn.vrouwen
Dat ligt in zeer hoge mate aan het type belmiep.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Over belmiepen gesproken, ik moest nog wat configureren geloof ik.
Nee, niet de belmiepen. Al zou dat natuurlijk geen gek idee zijn.
Ik zou onze belmiepen graag met een toetsenbord op hun hoofd willen configureren. Nét zolang totdat ze me wel goedendag zeggen 's ochtends als ik binnenkomquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat ligt in zeer hoge mate aan het type belmiep.
Wij hebben een vrij hoge kwaliteit belmiepen moet ik zeggen...... Uiteraard lang niet allemaal, maar er werken er dan ook zo'n 150. En daar zitten erg fijne exemplaren tussenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat ligt in zeer hoge mate aan het type belmiep.
Ik neuk helemaal niets meer. Ik ga weer lekker ouderwets over op de handkar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof je met een of andere snol neuken niet meer alleen bent.
Gelukkig ben ik niet zo visueel ingesteld nuquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik neuk helemaal niets meer. Ik ga weer lekker ouderwets over op de handkar.
Men men men... Dat doet me terug denken aan vroeger....quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Want als je echt denkt dat ik dit allemaal meen,
dan vind ik jou geen stomme trut, maar dan ben je er ook een.
BITCH!
Je hebt geen hersens nodig om een goeie hoer te zijn...
Hou even op wil je.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:17 schreef scarefreak het volgende:
He is Merel weer in de markt?
Ik vond het nummer Nachtmerrie van een terrorist ook zo briljant. Ik kan hem nog steeds letterlijk meezingenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Men men men... Dat doet me terug denken aan vroeger....
OP, de rode demo tape... Geshokeerde wijveh die de teksten niet konden waarderen....
LoLz...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vond het nummer Nachtmerrie van een terrorist ook zo briljant. Ik kan hem nog steeds letterlijk meezingen.
Vooral het stukje;
Op toernee naar L.A.,
de complete posse ging mee.
Met het vliegtuig alles was chill,
maar opeens klonk er een gil.
Toen wist ik pas wat er mis was,
ik zag dat het een terrorist was.
"Blijf op je plaats," werd er geroepen,
godverdomme! ik moet net poepen.
De kaper riep: "Blijf in je shtoel,
en houd je shmoel weet je wat ik bedoel."
whoehahahahaha.
LOLz....quote:Met Turan....
- Hey Turan, met Ali, ik ben klar met voorbereidingh vor kaping vor morgeh...
quote:Pak die Snol!
Een snol is een snol, ik dol niet voor de lol,
dus hol, want ik heb hier mijn buik van vol.
Ze hebben jou kracht in hun macht
had je dat gedacht je smacht
naar een nacht of acht
met je lul in haar schacht
maar je wacht en tracht
maar ze lacht en zegt alleen slaap zacht
en jij dacht: Had ik haar maar geragd en verkracht,
Gooi haar in een gracht en wat een pracht,
ze wordt geprakt door de schoep van een jacht,
ja gewoon geslacht, om het leven gebracht.
Je moet alles voor d'r doen, ze wil alleen je poen,
maar je krijgt nog geen zoen, oen.
Ze zijn niet gek met hun grote bek,
ze smeekt in je nek tot je lul er van lekt.
Je ziet het vaak, meestal laat op straat,
zo'n lekker wijf die met een sukkel gaat.
Maar: luister naar mijn raad en wordt niet kwaad
en bega geen daad en voel geen haat als je met d'r praat
maar gooi d'r op straat met d'r geile naad
Wedden dat ze gaat, dat ze jou verlaat,
hierbij heeft je portemonnee veel baat.
Jullie verliefdheid is zo verrot,
want kut is alleen maar vlees en bot
Hoewel, met haar kut is zoveel geteeld,
je schuurt met je lul tussen plaggen van eelt.
Zo'n gebruikte snol met haar gebruikte hol,
met haar domme rol maakt ze je dol
Ze wil alles maar geef d'r geen drol,
want dan word ze dol en dat houdt ze vol dus...
Pak die snol, spuit haar vol, neuk die trol haar buikje vol
Pak die snol, spuit haar vol, neuk die trol haar buikje vol
Zolang je verdiende waren jullie vrienden,
ze heb je gepijpt voor je laatste tientje.
Ik zeg het maar want het is waar,
geen gemaar want ik ben nog niet klaar met haar.
Waar? daar ! De snol van het jaar,
haar kut is gaar en haar kittelaar heeft een blaar.
Word wakker, meid van profijt:
je staat bij verschillende mannen in het krijt
Dus op je rug en benen wijd,
want je had nooit tijd en ook geen spijt
Je hebt mij niet om m'n stoerheid benijd,
alleen om m'n poen heb je mij verleid.
Dus om mijn geld, del, je dagen zijn geteld
vandaag of morgen word je vonnis geveld.
In eenzame nachten kun je er op wachten,
schuldeisers zullen jou verkrachten.
Je kan niets beginnen, je kan het niet winnen,
ze slaan je neer en dringen naar binnen.
Vaginaal, oraal, anaal, giraal,
terwijl ik ondertussen een kratje bier haal.
Ze nemen je mee, splijten jou in twee,
je wordt alleen bekend maar ... op TV, BOY!
Met moeite. Met moeite!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Opa!!! U leeft nog!!
Merel is in de war opa. Misschien moet u maar eens met haar praten want ze is echt de weg kwijt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef opa het volgende:
Mag ik ff weten wat er met Merel is?
Mag ik ook nog ff de mening van JustMe? Hier.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Merel is in de war opa. Misschien moet u maar eens met haar praten want ze is echt de weg kwijt.
JustMe snapt het ook niet net zoals de rest van de wereld. Maar JustMe is golfen deze week. Die zal van de week wel reageren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef opa het volgende:
[..]
Mag ik ook nog ff de mening van JustMe? Hier.
Ik wi best met Merel praten.
Kquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
JustMe snapt het ook niet net zoals de rest van de wereld. Maar JustMe is golfen deze week. Die zal van de week wel reageren.
Moet je die voortaan vrij nemen .quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:32 schreef scarefreak het volgende:
Bleh.. op dinsdag altijd kut werkzaamheden
quote:IntelŽ Core™2 Duo E6420 Processor (2,13 GHz, 1.066 MHz, 4 MB cache)
IntelŽ Core™2 Duo E6600 Processor (2,4 GHz, 1.066 MHz, 4 MB cache)
IntelŽ Core™2 Duo E6700 Processor (2,66 GHz, 1.066 MHz, 4 MB cache)
IntelŽ Core™ 2 Quad Core QX6600 Processor (2,40 GHz, 1.066 MHz, 8 MB cache)
Qua overdoneheid zit ik zowiezo al goed. Het hele systeem gaat een klein beetje aan de overdone kant zijn, maar dat is deels omdat hij 3 jaar mee moet gaan. Mijn huidige PC is in principe als het technisch bekijkt helemaal nog niet aan vervanging toe, vooral niet als je ziet dat ik hem op het moment totaal niet tot aan zijn grenzen gebruik. Maar neemt niet weg dat ik afentoe zit te ' wachten'quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:13 schreef Joene het volgende:
Snelheid kan je beter de dual core nemen.
Kwa rekenkracht (voor 3d modelering en dergelijke , databases , en dat soort shit) beter 2.4 quad maar dat is voor Thuis mega overdone.
Nou ja, ik snap dat er op dit moment nog niet veel software voor de quad is. Maar in de komende drie jaar verwacht ik dat wel. Ik ga ook de overstap naar Vista maken, terwijl XP nog wel een optie is bij dell trouwens. Maar ik moet toch eens met mijn OS tijd mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Quadcore gebruik je op dit moment nog niet echt dus het ligt echt aan wat voor software je gaat gebruiken.
Ga je gamen is de Dual Core op dit moment net ff sneller op gelijke clocksnelheid. Maar marginaal. En ook niet altijd. Het is wat vaagjes soms.
Gebruik je multi-core software, dan is de Quad sneller, maar daar is nog maar weinig van te krijgen.
Ik zou gewoon de Quad doen, snel zat en niet zo duur meer.
Nieuw bed, nieuwe kansen!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Weer een lekkage in de badkamer.
Gelukkig heeft de klusjesman van de huisbaas er nu een spoedgeval van gemaakt en hij stuurt deze morgen nog iemand langs.
En deze morgen wordt m'n nieuwe bed gebracht. Toch weer iets van goed nieuws.
[GEZ] Jongedame voor inwijding nieuw bedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:19 schreef GI het volgende:
Nieuw bed, nieuwe kansen!
Yeps, en de E6700 is wel iets sneller op het moment met de meeste apps, dat wel. Wat voor mobo heb je?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:22 schreef GI het volgende:
De quad is 100 euro goedkoper dan de E6700. Dus qua prijs is het allemaal erg dichtbij elkaar.
Dat is waarom ik een Asrock had gekocht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:29 schreef HeatWave het volgende:
Aha, das meestal lastig ja. Ik vroeg het omdat ik zelf een P5K van Asus heb genomen zodat ik nu de e6600 kon kopen maar over een jaar wel naar de nieuwe QuadCores kan upgraden nog.
Weet je dat ik er serieus nog over heb zitten denken, maar dat het feit dat het een PC van de zaak is en ik van beroep VB programmeur ben maken dat wat moeilijkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:36 schreef Jarno het volgende:
JE MOET GEWOON EEN MAC KOPEN GI DA'S KEIVEEL BETERDER DAN EENDELL
!!!!11111!!!
Opzich is dat met een Mac ook geen probleem meer natuurlijk. Je kan met Parallels onder OSX gewoon Windows apps draaien en anders met Bootcamp XP/Vista naast OSX zetten als dualboot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:38 schreef GI het volgende:
[..]
Weet je dat ik er serieus nog over heb zitten denken, maar dat het feit dat het een PC van de zaak is en ik van beroep VB programmeur ben maken dat wat moeilijker
Ik weet wel dat het theoretisch geen probleem meer is, en ik weet ook wel dat het niet perse anders hoeft, maar het enige waar ik een MAC voor zou kopen zou het mooi ogen van het ding zijn. En zo gadget geil ben ik ook weer niet, ik heb al een wii die er nifty uitziet en een mooie PC. Ik koop misschien op eigen zak nog een keer een mac mini of een imacje voor erbij, maar dat kan ik op de zaak niet echt maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich is dat met een Mac ook geen probleem meer natuurlijk. Je kan met Parallels onder OSX gewoon Windows apps draaien en anders met Bootcamp XP/Vista naast OSX zetten als dualboot.
En qua processorkracht zit het wel snor met de Apples. En als je geen al te heftige spellen speelt is de grafische kaart ook wel voldoende opzich.
Geen bier gisteravond en al helemaal geen tietenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:46 schreef scarefreak het volgende:
He stelletje nerds, doet dat ff ergens anders
Ik wil hier alleen over bier en tieten lezen...
Daar lees ik niet over, daar maak ik RL gebruik vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:46 schreef scarefreak het volgende:
He stelletje nerds, doet dat ff ergens anders
Ik wil hier alleen over bier en tieten lezen...
Geen bier, wel tietenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen bier gisteravond en al helemaal geen tieten
Bier en tietequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:50 schreef GI het volgende:
Geen tieten ? Je bent toch getrouwd joene ?
Ja Gi ,alleen ik was gister zo moe dat ik om 21:30 al in mn bed lag te snurken en mn vrouw pas na 23:30 ofzo naar bed kwam .quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:50 schreef GI het volgende:
Geen tieten ? Je bent toch getrouwd joene ?
En de logica daarachter is...?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:58 schreef GI het volgende:
Ah, een van de weinige 'regels' die wij hebben in ons huwelijk is dat we altijd tegelijk naar bed gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |