ja sorry, niet gelezenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
uhhhh
[Oldbies] Wie sluit moet ook openen!
Kijk.. met zo'n mentaliteit... Kom je bij Cap Gemini terecht.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Joene het volgende:
Iemand nog geneukt ofzo ?
Rode vlag weekquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Joene het volgende:
nope zat gisteren niet in de pijpleidingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Joene het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Joene het volgende:
Opgelost!quote:
Fooooooooooooooooooooood!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:02 schreef n00cL30n het volgende:
Luns!
Ja dat zijn die HBO of universiteitsballetjes zonder verstand van computers, netwerken en databases.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:55 schreef miss_bleu het volgende:
cap gemini![]()
![]()
![]()
die zitten aan de andere kant van de werkvloer hier
Zitten wel geteld 2 mooie mannen![]()
LOlz.... Er druipt hier iets vanaf.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja dat zijn die HBO of universiteitsballetjes zonder verstand van computers, netwerken en databases.
mja dan zijn het ook nog eens 2 consultantsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja dat zijn die HBO of universiteitsballetjes zonder verstand van computers, netwerken en databases.
Frustratie ja, veel!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:28 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LOlz.... Er druipt hier iets vanaf.
Hier staat Caz aan, draait nu wel een hippe remix van "The Wall".quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Waarom draaien ze in godsnaam Kanye West op KinkFM.
Ook niet mijn ding, CAZ, het meerendeel is ook prima muziek, maar er zit (vooral op Woensdag) soms echt bagger tussen die ik niet op Kink vind horen. The Alternative wil toch juist zeggen GEEN mainstream errenbie crap lijkt me....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hier staat Caz aan, draait nu wel een hippe remix van "The Wall".
Das me ook te poppie vaak. Oh well, niets is perfect natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:29 schreef Joene het volgende:
ik luistert gewoon 3fm.
Jups.. blij dat wij voor onze projectjes nooit van die losers binnen hebben hoeven halen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Frustratie ja, veel!
Iets van: "Zien komen en gaan, een nog grotere bende achterlatend."
En dan nog dat ego erbij
Ik probeer de rest hier alweer op te laten tyfen.. alleen willen ze niet luisteren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef miss_bleu het volgende:
niets mis met mijn muziek op mijn ipod
Wie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:47 schreef Misstique het volgende:
Net gedouched, aankleden mat Patrick Watson. Geniale muziek.
Zat je de hele tijd al te wachten op een inkoppertje of was je echt druk?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:56 schreef GI het volgende:
Nee. Gewoon zwanger.
Belt er net één dat de mediaplayer het niet meer doet. Staat het geluid uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kim m'n Excelsheet doet raar, kan je me even helpen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Belt er net één dat de mediaplayer het niet meer doet. Staat het geluid uit.
Mennn.. Ik heb op het ogenblik niet eens geduld voor het eerste level.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef GI het volgende:
Spel: Red Wire Ik kom niet voorbij level 3
En dat is opzich nog niet eens zo erg (ondanks dat ze mijn tijd verspillen) maar dat ze daarna dan om zichzelf gaan lachen met "oh wat stom he?quote:
meldt!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Joene het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |