Das lulligquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Versteendepeer het volgende:
@home![]()
Bij mij viel mijn internet een keer weg en bleef weg voor 32 uur.
Ik dus klantenservice bellen, krijg ik een dom wijf met een turks accent aan de telefoon.
Na een half uur in de wachtrij te hebben staan en de hele hitparade aan wachttoontjes gehoort te hebben:
-Hallo met Fatima
Hallo, ik wil graag een storing melden, ik zit al 32 uur zonder internet
-Er zijn verder geen storingen gemeld in uw regio
Ja maar dat veranderd niets aan het feit
-Gebruikt u een router die geleverd is door @home?
Nee
-Wilt u dan een keer de kabel van het modem een keer rechtstreeks in de computer inpluggen?
Nee, de instellingen zijn gewoon goed dat heb ik al na gekeken, ik weet zeker dat het probleem bij essent ligt.
-Nee meneer, er is geen storing geraporteerd.
Wilt u dan een keer mijn modem uitlezen?
-Ik weet niet hoe dit moet, ik geef u een referentienummer en ik verbind u door met een colega
Na weer een half uur in de wachtrij te hebben gestaan:
-Hallo met Fatima.
...grapje zeker?
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef L.Denninger het volgende:
Ik vind het ook zo'n rare naam voor een bedrijf :
apestaartjehome.
humor jóhquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef L.Denninger het volgende:
Ik vind het ook zo'n rare naam voor een bedrijf :
apestaartjehome.
Om nu ff naar Groningen heen en weer te gaan vanuit Tilburg vind ik wel erg ver gaan....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:05 schreef RealZeus het volgende:
Oh ja, dat heb ik net allemaal achter de kiezen.
Als ik je een tip mag geven: ik weet niet waar je woont, maar ik ben naar de klantenbalie geweest in Groningen. Daar zitten namelijk wel mensen die wel snappen waar je het over hebt.En ze regelen het ook waar je bij zit.En ze weten wie ze moeten bellen en dan zie je gelijk op een scherm dat het gewijzigd wordt.
En één van die mensen (ik moest wel twee keer daarheen) vertelde mij ook dat ze die klacht over het call-center wel vaker kregen. Ik heb daar ook een keer of veel heen gebeld en ook mijn humeur knapte daar niet van op:
ze luisterden maar half , er werd niet opgenomen of verkeerd door verbonden of ze snapten het niet of ze herhaalden je verhaal, maar dan anders.
daarom ben ik dus naar de balie gegaan en nu is het wel goed geregeld en die 20 euro overnamekosten hoefden we niet te betalen.
Dus ze kunnen het wel, maar niet bij het call-center.
Begrijpend lezen is duidelijk niet jouw sterkste punt... Of is dit een vorm van sarcasme die niet goed overkomt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Tsjah, ik zou gewoon kabel nemen...
JA GOH JE BENT EEN VROUW VIND JE HET GEK DAT JE NIET SERIEUS GENOMEN WORDT DOOR EEN HELPDESKNERD!quote:
Enm idd, als je dan even leest wat daaronder staat zie je dat het over telefonie en digitale televisie gaat EN DAT HEB IK NIET!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Dipkip het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, niet te vinden. Klantenservice en dan contractsovername in typen. Hoe KOM ik er op![]()
Jezus wat ben jij domquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:44 schreef mousemicky het volgende:
Enm idd, als je dan even leest wat daaronder staat zie je dat het over telefonie en digitale televisie gaat EN DAT HEB IK NIET!
Nergens wordt iets gezegd over tv basis (en ja, dat is iets anders). Ik ben toch niet helemaal achterlijk lulhannes!
Dan had ik jou dus aan de lijn moeten krijgen, want die drie dozen wisten me dit geen van allen te vertellen, en ik heb ze alledrie het hele f*cking verhaal verteld... (en zeg nu zelf, die site is erg onduidelijk)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef Dipkip het volgende:
Waarom is het erg als iemand die uit een studentenhuis vertrekt nog @home contract heeft? Als ie gaat samenwonen met iemand met @home komt het te vervallen, als ie verhuist naar een huis waar geen @home TV is komt het te vervallen, als ie naar het buitenland gaat komt het te vervallen![]()
Maar om nou te gaan schelden omdat de wereld niet zo in elkaar zit![]()
Je krijgt mij alleen niet aan de lijn want ik had het een beetje gehad met alle maniertjes waarop @home probeert nog meer geld te verdienen door de service slechter te makenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef mousemicky het volgende:
Dan had ik jou dus aan de lijn moeten krijgen, want die drie dozen wisten me dit geen van allen te vertellen, en ik heb ze alledrie het hele f*cking verhaal verteld... (en zeg nu zelf, die site is erg onduidelijk)![]()
Blijkbaar kun je zelf ook niet goed lezen aangezien je niets kon vinden over een contractovernameformulier?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef mousemicky het volgende:
Ps. en ik scheld niet, ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen....![]()
Jep, klantenservice he. Bij verkoop moeten ze poesjelief doen en je van alles aanslijmen, bij klantenservice je afschrikken zodat je niet steeds belt. Zucht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef mousemicky het volgende:
Blijft trouwens een feit dat die jongen aan de lijn een onschofte hork was...
Die had ik wel gevonden, maar dat formulier is alleen voor internet, en dat was niet wat ik zocht... En dan ga je uiteindelijk toch maar bellen. Mijn fout natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je zelf ook niet goed lezen aangezien je niets kon vinden over een contractovernameformulier?
[..]
Nou ja je wil iets wat onlogisch is (en ook alleen maar door studentenhuizen gevraagd wordt) dus exact wat jij vraagt staat niet op de site nee ook al kun je het wel een beetje afleiden en staat het in de algemene voorwaarden (die weer op de site staan). Als je iets wil wat niet kan moet je inderdaad even bellen en dan zeggen we dat het niet kanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef mousemicky het volgende:
Die had ik wel gevonden, maar dat formulier is alleen voor internet, en dat was niet wat ik zocht... En dan ga je uiteindelijk toch maar bellen. Mijn fout natuurlijk, service is blijkbaar heel moeilijk...
Ik heb een aantal bedrijven gedaan (inbound) en ach, bij andere bedrijven heb je ook zulke dingetjes.... Ik heb dan niet bij orange gewerkt maar wel bij telfort en daar was het ook super servicegericht. Ik weet niet of dat aan de inkomsten uit het bellen komt (levert niet zoveel op, ze leggen er geld op toe), ik denk dat het eerder te maken heeft met waar de bedrijven de nadruk leggen. En een bedrijf wat zn helpdesk niet ook als verkoopkanaal gebruikt zal meer nadruk leggen op service.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef mousemicky het volgende:
(ps. Is t bij @home echt zo erg? Bij orange moesten we mensen gewoon blijven helpen hoor en desnoods alles voorkauwen, er wilden nogal eens digibeten bellen die niet eens wisten waar de aanknop van hun nieuwe Nokia 3310 zat. Maar ja, als ze belden (met hun mobiel) naar de klantenservice leverde dat orange natuurlijk ook weer inkomsten op...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |