abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52391325
Ik had eerst internet van @Home buiten de (toen) hoge rekening was de service toen al fucking bagger.

XS4ALL
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_52391602
@Home Baggerzooi....

Je moet toch wel debiel zijn om daar een contract af te sluiten, al is het alleen al om hun belachelijke reclames.
pi_52391689
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:25 schreef Edie86 het volgende:
@Home Baggerzooi....

Je moet toch wel debiel zijn om daar een contract af te sluiten, al is het alleen al om hun belachelijke reclames.
Helaas heb je in Tilburg als je TV wilt kijken geen andere keus...
pi_52391794
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb zelf internet via @home sinds 1998. Nooit geen altijd problemen gehad...
pi_52391933
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:28 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Helaas heb je in Tilburg als je TV wilt kijken geen andere keus...
Maar moet je nou persé digitale TV dan?
pi_52391998
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:28 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Helaas heb je in Tilburg als je TV wilt kijken geen andere keus...
Ooit van Digitale TV via satelliet gehoord?

Oh nee, nee toch, straks moet er nog een 60cm schoteltje op het dak, bah dat kan toch niet zeg!!
pi_52392064
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
Dat is toch algemeen bekend?

Ik heb zelf internet via @home sinds 1998. Nooit geen problemen gehad...
Hoe doe je dat? Wij hebben regelmatig problemen namelijk
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_52392147
Wat ik bedoel is dat er altijd wordt afgegeven op callcentermedewerkers, terwijl klanten er regelmatig (dus niet: altijd, want heel veel klant zijn leuke, vriendelijke lui) gewoon echt om vragen om geschoffeerd te worden. Vergelijk het met dit:

Je koopt een kast bij de IKEA die je zelf in elkaar moet zetten. laten we even stellen dat alle onderdelen en schroefjes meegeleverd zijn. Vervolgens ben je zelf te onhandig om 'm in elkaar te zetten en wil je:

1. Een medewerker van IKEA die 'm gratis komt monteren
2. Of je probeert 'm zelf in elkaar te flansen, gaat je ergeren, en gaat terug naar de winkel om de kassamiep verrot te schelden, want JIJ bent te dom om de gebruiksaanwijzing te volgen en stelt HAAR hiervoor verantwoordelijk....

Nu lijkt het al minder logisch om te gaan tieften he?

Klacht: domme klanten die de fout bij zichzelf moeten zoeken en dit nooit doen.

En ja, TS heeft een legitieme klant en de desbetreffende medewerker had hem normaal moeten helpen.
pi_52392665
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef Edie86 het volgende:

[..]

Maar moet je nou persé digitale TV dan?
Jezus, is lezen echt zo moeilijk...

TV Basis, da's dus gewoon de kabel, niks digitaals aan. Je weet wel, dat ding dat je achterin de TV stopt. Helaas is er per gemeente maar 1 leverancier voor dat soort ongein... Het gaat hier om een studentenhuis, dus ik ga geen ingewikkelde dingen doen...
pi_52392703
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:42 schreef TheNeedle het volgende:


En ja, TS heeft een legitieme klant en de desbetreffende medewerker had hem haar normaal moeten helpen.
Dank je...
pi_52392796
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:37 schreef Keramiekplaatser het volgende:

[..]

Ooit van Digitale TV via satelliet gehoord?

Oh nee, nee toch, straks moet er nog een 60cm schoteltje op het dak, bah dat kan toch niet zeg!!
Ik wil geen dure schotel en digitale zooi (en dat wil de huisbaas ook niet, monumentaal pand, mag niet enzo). Digitale TV kan trouwens ook niet met meer dan 3 toestellen per adres, en wij hebben er denk ik zo'n 10 staan hier (veel bewoners he...). Ik wil een ouderwetse aansluiting via de kabel!
pi_52392999
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef TheNeedle het volgende:
He mannetjes,

Ik heb zelf een half jaar voor @Home gewerkt, en weet je waar je chagrijnig van wordt? Klanten die bellen en zeggen

"mijn telefoon deed het niet, nu heb ik een ander toestel aangesloten, en nu doet'ie het wel, die kloteverbinding van jullie"

"ik wil opzeggen". "u bent een jaarcontract aangegaan". "ja , je kan bij dit kankerbedrijf ook niets gedaan krijgen, ik wil gewoon naar KPN ADSL". "dat kan, maar u moet ons nog 8 maanden betalen".

"haalt u de moden alstublieft even van de stroom af, dan wordt uw ip-adres vernieuwd". "dat ga ik ECHT niet doen meneer". "dan kan ik u niet helpen". "zucht.... oke"...... klant haalt stroom eraf... weer erop... "he hij doet 't weer!".

"@home kapot, jullie moeten monteur stoeren".... "meneer er is niets mis met uw verbinding, het probleem zit in uw pc zelf".... "@home kapot, doet niet meer, jullie iemand sturen of ik opzeggen"...."meneer er is iets met uw computer aan de hand, laat u die even nakijken..."... "jullie kutbedrijf"...

Nuff said?
Je zult maar politie agent zijn.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:14:44 #38
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_52393379
@home

Bij mij viel mijn internet een keer weg en bleef weg voor 32 uur.
Ik dus klantenservice bellen, krijg ik een dom wijf met een turks accent aan de telefoon.

Na een half uur in de wachtrij te hebben staan en de hele hitparade aan wachttoontjes gehoort te hebben:
-Hallo met Fatima
Hallo, ik wil graag een storing melden, ik zit al 32 uur zonder internet
-Er zijn verder geen storingen gemeld in uw regio
Ja maar dat veranderd niets aan het feit
-Gebruikt u een router die geleverd is door @home?
Nee
-Wilt u dan een keer de kabel van het modem een keer rechtstreeks in de computer inpluggen?
Nee, de instellingen zijn gewoon goed dat heb ik al na gekeken, ik weet zeker dat het probleem bij essent ligt.
-Nee meneer, er is geen storing geraporteerd.
Wilt u dan een keer mijn modem uitlezen?
-Ik weet niet hoe dit moet, ik geef u een referentienummer en ik verbind u door met een colega

Na weer een half uur in de wachtrij te hebben gestaan:
-Hallo met Fatima.
...grapje zeker?

De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
pi_52393743
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Jezus, is lezen echt zo moeilijk...

TV Basis, da's dus gewoon de kabel, niks digitaals aan. Je weet wel, dat ding dat je achterin de TV stopt. Helaas is er per gemeente maar 1 leverancier voor dat soort ongein... Het gaat hier om een studentenhuis, dus ik ga geen ingewikkelde dingen doen...
Tsjah, ik zou gewoon kabel nemen...
pi_52393844
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Versteendepeer het volgende:
@home

`knip
Dat is wel heel erg.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:29:10 #41
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_52393929
Voel mijn pijn.

Maar ik moet toegeven, @home heeft bijna nooit problemen, maar als er ooit problemen zijn is het een ramp.
De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:29:27 #42
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_52393938
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Versteendepeer het volgende:
@home

Bij mij viel mijn internet een keer weg en bleef weg voor 32 uur.
Ik dus klantenservice bellen, krijg ik een dom wijf met een turks accent aan de telefoon.

Na een half uur in de wachtrij te hebben staan en de hele hitparade aan wachttoontjes gehoort te hebben:
-Hallo met Fatima
Hallo, ik wil graag een storing melden, ik zit al 32 uur zonder internet
-Er zijn verder geen storingen gemeld in uw regio
Ja maar dat veranderd niets aan het feit
-Gebruikt u een router die geleverd is door @home?
Nee
-Wilt u dan een keer de kabel van het modem een keer rechtstreeks in de computer inpluggen?
Nee, de instellingen zijn gewoon goed dat heb ik al na gekeken, ik weet zeker dat het probleem bij essent ligt.
-Nee meneer, er is geen storing geraporteerd.
Wilt u dan een keer mijn modem uitlezen?
-Ik weet niet hoe dit moet, ik geef u een referentienummer en ik verbind u door met een colega

Na weer een half uur in de wachtrij te hebben gestaan:
-Hallo met Fatima.
...grapje zeker?

Das lullig
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:29:34 #43
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_52393943
Ik vind het ook zo'n rare naam voor een bedrijf :

apestaartjehome.

zzz
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:38:58 #44
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_52394257
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef L.Denninger het volgende:
Ik vind het ook zo'n rare naam voor een bedrijf :

apestaartjehome.

De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:49:58 #45
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_52394631
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef L.Denninger het volgende:
Ik vind het ook zo'n rare naam voor een bedrijf :

apestaartjehome.

humor jóh
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_52398200
Oh ja, dat heb ik net allemaal achter de kiezen.

Als ik je een tip mag geven: ik weet niet waar je woont, maar ik ben naar de klantenbalie geweest in Groningen. Daar zitten namelijk wel mensen die wel snappen waar je het over hebt.En ze regelen het ook waar je bij zit.En ze weten wie ze moeten bellen en dan zie je gelijk op een scherm dat het gewijzigd wordt.

En één van die mensen (ik moest wel twee keer daarheen) vertelde mij ook dat ze die klacht over het call-center wel vaker kregen. Ik heb daar ook een keer of veel heen gebeld en ook mijn humeur knapte daar niet van op:
ze luisterden maar half , er werd niet opgenomen of verkeerd door verbonden of ze snapten het niet of ze herhaalden je verhaal, maar dan anders.
daarom ben ik dus naar de balie gegaan en nu is het wel goed geregeld en die 20 euro overnamekosten hoefden we niet te betalen.

Dus ze kunnen het wel, maar niet bij het call-center.
pi_52414859
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:05 schreef RealZeus het volgende:
Oh ja, dat heb ik net allemaal achter de kiezen.

Als ik je een tip mag geven: ik weet niet waar je woont, maar ik ben naar de klantenbalie geweest in Groningen. Daar zitten namelijk wel mensen die wel snappen waar je het over hebt.En ze regelen het ook waar je bij zit.En ze weten wie ze moeten bellen en dan zie je gelijk op een scherm dat het gewijzigd wordt.

En één van die mensen (ik moest wel twee keer daarheen) vertelde mij ook dat ze die klacht over het call-center wel vaker kregen. Ik heb daar ook een keer of veel heen gebeld en ook mijn humeur knapte daar niet van op:
ze luisterden maar half , er werd niet opgenomen of verkeerd door verbonden of ze snapten het niet of ze herhaalden je verhaal, maar dan anders.
daarom ben ik dus naar de balie gegaan en nu is het wel goed geregeld en die 20 euro overnamekosten hoefden we niet te betalen.

Dus ze kunnen het wel, maar niet bij het call-center.
Om nu ff naar Groningen heen en weer te gaan vanuit Tilburg vind ik wel erg ver gaan....
pi_52414892
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef Edie86 het volgende:

[..]

Tsjah, ik zou gewoon kabel nemen...
Begrijpend lezen is duidelijk niet jouw sterkste punt... Of is dit een vorm van sarcasme die niet goed overkomt?
pi_52414915
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Dank je...
JA GOH JE BENT EEN VROUW VIND JE HET GEK DAT JE NIET SERIEUS GENOMEN WORDT DOOR EEN HELPDESKNERD!
pi_52416125


Inderdaad, niet te vinden. Klantenservice en dan contractsovername in typen. Hoe KOM ik er op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')