abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52382359
Samenvatting: @ home klantenservice snapt het woord service niet en vindt dat klanten het allemaal zelf uit moeten zoeken

De @ home klanten 'service', altijd leuk....

Heb ze net gebeld omdat ik graag wilde weten hoe ik een contractovername voor TV basis kon regelen, en dit natuurlijk op de website nergens te vinden was (ook zo fijn...). Na twee keer doorverbonden te zijn door vriendelijke dames kreeg ik een jongen aan de lijn die duidelijk met zijn verkeerde been uit bed was gestapt en vreselijk onbeschoft was.

Het enige antwoord op mijn vragen was: dat kunt u vinden op de website, maar ik weet niet waar... Fijn ja, ik heb die f*cking website al 4 keer gezien!!! Ik heb nog gesuggereerd dat mensen op een klantenservice mensen zouden moeten helpen met vragen, maar dat vond ie blijkbaar erg vreemd... Natuurlijk wilde meneer (waarschijnlijk een hungover student met 0% inzet voor zijn vakantiebaantje) zijn naam ook niet geven, en werd hij nog boos ook?

Nu heb ik zelf ook op een klantenservice gewerkt (Orange ) en weet dat je echt nooit klanten zo onbeschoft mocht behandelen. Je moest alles doen om de vraag te beantwoorden, desnoods vraag je het aan je collega's/ supervisor/ zoek je het op, en je blijft altijd vriendelijk en geeft je naam als daar om gevraagd wordt. Blijkbaar gelden bij @home andere regels wat betreft klantbenadering

Tot hier dus mijn klacht... (is natuurlijk ook al naar @home gestuurd, mocht dat iets uithalen)

En als iemand het antwoord weet op mijn vraag aan @ home is dat ook welkom, dat weet ik namelijk nog steeds niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door mousemicky op 15-08-2007 10:28:45 ]
pi_52382544
Dat is toch algemeen bekend?

Ik heb zelf internet via @home sinds 1998. Nooit geen problemen gehad...
pi_52382592
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:26 schreef Devlinsect het volgende:

Met mijn verbinding is ook niets mis, maar zodra je iets wilt wat ze niet standaard met een knopje op de pc kunnen doen wordt het blijkbaar te moeilijk... Het ging me meer om het totaal onbeschofte gedrag van die medewerker. Als ik dat vroeger bij Orange had geflikt was dat toch op een waarschuwing komen te staan....
pi_52382611
Waarom heb je opgehangen?
Vraag zijn naam, vraag naar een collega, vraag naar zijn baas, maar hang niet op.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_52382655
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef Seventees het volgende:
Waarom heb je opgehangen?
Vraag zijn naam, vraag naar een collega, vraag naar zijn baas, maar hang niet op.
Waar lees jij dat ik opgehangen heb? Ik heb 4 keer om zijn naam gevraagd, maar die weigerde meneer te geven, en toen hing hij dus zelf op...
pi_52382704
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:30 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Waar lees jij dat ik opgehangen heb? Ik heb 4 keer om zijn naam gevraagd, maar die weigerde meneer te geven, en toen hing hij dus zelf op...
Dus hij hing ook nog op zonder je een fatsoenlijk antwoord te geven? Niets meer dan 'kijk maar op de website'?
Wat zitten daar voor sukkels bij @home

Valt me zwaar tegen.
Zus van -Magnolia- *O*
pi_52382809
klachtenbrief met tijdstip + nummer waar je vandaan belde sofort versturen, en eisen dat men jou terugbelt
pi_52382836
Vorige maand nog gesolliciteerd.

Het gaat erg slecht met @home zakelijk en particulier. Veel medewerkers zijn weggelopen naar een ander bedrijf. Een afdeling waar normaal 15 personen zitten, was vorige maand bezet door de helft. Voor de andere helft zochten ze nog HBO'ers die graag voor 9 euro bruto willen werken.

Dus:
HBO'ers die een klantenservice bewonen op een MBO functie
HBO'ers die voor een appel en een ei op een callcenter gaan zitten

Ze vonden het jammer dat ik niet bij hen kwam werken
pi_52382856
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef Seventees het volgende:

[..]

Dus hij hing ook nog op zonder je een fatsoenlijk antwoord te geven? Niets meer dan 'kijk maar op de website'?
Wat zitten daar voor sukkels bij @home

Valt me zwaar tegen.
De eerste twee dames die ik aan de lijn kreeg waren wel vriendelijk, dus ik denk dat die jongen gewoon gevalletje 'student met bijbaantje' was die duidelijk niet echt veel zin in z'n werk had...

[ Bericht 1% gewijzigd door mousemicky op 15-08-2007 10:46:23 ]
pi_52382955
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:36 schreef Empedocles het volgende:
klachtenbrief met tijdstip + nummer waar je vandaan belde sofort versturen, en eisen dat men jou terugbelt
Done... een klachtenformulier hebben ze dan wel online, zullen ze wel ervaring mee hebben . Ben benieuwd wanneer de reactie komt...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 10:45:12 #11
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_52383002
ze krijgen ook een kut"opleiding", een week naar slap gelul luisteren en dan gaan bellen.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_52383484
"klantenservice" van @home is idd triest. Product is prima, maar wacht maar tot je wat wilt wijzigen.........
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_52383824
Weet je wat het mooie is. Als de mevrouw die ik als eerste aan de lijn had meteen goed had geluisterd, had ze me meteen kunnen vertellen dat ik gewoon mijn contract mag opzeggen omdat ik ga samenwonen met iemand die al @home heeft, en dus helemaal geen contractovername nodig is... na een kwartier zoeken kwam ik dat wel tegen op de site (op een onlogische plek). Stelletje incompetente dozen daar...

Gelukkig kan opzeggen wel via internet, heb echt geen zin om ze nog te bellen nu, ben bang dat ik agressief word...
pi_52383857
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef mousemicky het volgende:
Weet je wat het mooie is. Als de mevrouw die ik als eerste aan de lijn had meteen goed had geluisterd, had ze me meteen kunnen vertellen dat ik gewoon mijn contract mag opzeggen omdat ik ga samenwonen met iemand die al @home heeft, en dus helemaal geen contractovername nodig is... na een kwartier zoeken kwam ik dat wel tegen op de site (op een onlogische plek). Stelletje incompetente dozen daar...
op een voor jou onlogische plek misschien
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_52383894
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef the_jestert het volgende:

[..]

op een voor jou onlogische plek misschien
Iig niet onder het kopje: 'vaak gestelde vragen' of 'verhuizen'
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:26:50 #16
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_52384085
Ik heb al 10 jaar internet van @Home, is bijna nooit iets mis mee gelukkig, nu maar hopen dat ik nooit wél problemen krijg, want van al die @Home verhalen word ik niet vrolijk.
pi_52384140
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef mousemicky het volgende:

Gelukkig kan opzeggen wel via internet, heb echt geen zin om ze nog te bellen nu, ben bang dat ik agressief word...
Je bent dus gewoon een luie dikzak die @home voor niets belt.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 11:31:50 #18
182076 DeletedByAdmin
-=Deleted by Admin=-
pi_52384231
Je moet een helpdesk ook ALLEEN bellen als je al het andere al hebt geprobeerd.
En ALS je dan belt, uiteraard in de baas zijn tijd. Dan ben je namelijk eerder bereid om langer te wachten.
Game je teveel? Discussieer mee op www.gamezorg.nl - Zorg voor Gamers!
pi_52384366
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Je moet een helpdesk ook ALLEEN bellen als je al het andere al hebt geprobeerd.
En ALS je dan belt, uiteraard in de baas zijn tijd. Dan ben je namelijk eerder bereid om langer te wachten.
Dat zeg ik. De site had ik al 4 keer gehad (en ik kon eht dus niet vinden) en gebeld heb ik natuurlijk in de baas z'n tijd, met de baas z'n telefoon (tijdens het wachten mooi verder internetten, t is niet zo hele druk vandaag)...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:16:27 #20
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_52385556
Haha, ik werk bij een callcenter waar we telefonie en digitale tv moeten aansmeren aan klanten. Ik vraag ook nooit meer aan het begin van het gesprek of klanten tevreden zijn over @home, 9 op de 10 mensen beginnen dan een hele klaagzang (idd, vooral over de klantenservice).

Echt zo'n kutbedrijf dat @home, ben blij dat ik daar geen klant ben
It's about being boss, not being the boss...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:17:41 #21
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52385592
Misschien dat Kastanova het antwoord weet...
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52388060
He mannetjes,

Ik heb zelf een half jaar voor @Home gewerkt, en weet je waar je chagrijnig van wordt? Klanten die bellen en zeggen

"mijn telefoon deed het niet, nu heb ik een ander toestel aangesloten, en nu doet'ie het wel, die kloteverbinding van jullie"

"ik wil opzeggen". "u bent een jaarcontract aangegaan". "ja , je kan bij dit kankerbedrijf ook niets gedaan krijgen, ik wil gewoon naar KPN ADSL". "dat kan, maar u moet ons nog 8 maanden betalen".

"haalt u de moden alstublieft even van de stroom af, dan wordt uw ip-adres vernieuwd". "dat ga ik ECHT niet doen meneer". "dan kan ik u niet helpen". "zucht.... oke"...... klant haalt stroom eraf... weer erop... "he hij doet 't weer!".

"@home kapot, jullie moeten monteur stoeren".... "meneer er is niets mis met uw verbinding, het probleem zit in uw pc zelf".... "@home kapot, doet niet meer, jullie iemand sturen of ik opzeggen"...."meneer er is iets met uw computer aan de hand, laat u die even nakijken..."... "jullie kutbedrijf"...

Nuff said?
pi_52388192
Even realistisch:
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef TheNeedle het volgende:
"haalt u de moden alstublieft even van de stroom af, dan wordt uw ip-adres vernieuwd".
"Voor de 8e keer? De vorige zeven keren hielp het ook niet hoor, maar vooruit *eruit haalt* *erin duwt*
Ziet u, het werkt niet."
"ja meneer dan weet ik het ook niet hoor"
pi_52388431
quote:
He mannetjes,

Ik heb zelf een half jaar voor @Home gewerkt, en weet je waar je chagrijnig van wordt? Klanten die bellen en zeggen

"ik wil opzeggen". "u bent een jaarcontract aangegaan". "ja , je kan bij dit kankerbedrijf ook niets gedaan krijgen, ik wil gewoon naar KPN ADSL". "dat kan, maar u moet ons nog 8 maanden betalen".

Nuff said?
En je hebt de rest van het topic gelezen? Blijkbaar niet, want dit ging om een simpele niet-technische vraag over TV Basis.

En als ex-medewerker zou je dus moeten weten dat opzeggen wel kan binnen je jaarcontract als je gaat samenwonen met iemand die al een @home aansluiting heeft!

O, en als je daarvan al chegrijnig wordt, ben je misschien niet geschikt om op een klantenservice te werken? Ga ergens in een loods pallets staan stapelen ofzo, hoef je ook geen contact met klanten te hebben....
pi_52391083
quote:
He mannetjes,

"mijn telefoon deed het niet, nu heb ik een ander toestel aangesloten, en nu doet'ie het wel, die kloteverbinding van jullie"

"haalt u de moden alstublieft even van de stroom af, dan wordt uw ip-adres vernieuwd". "dat ga ik ECHT niet doen meneer". "dan kan ik u niet helpen". "zucht.... oke"...... klant haalt stroom eraf... weer erop... "he hij doet 't weer!".

"@home kapot, jullie moeten monteur stoeren".... "meneer er is niets mis met uw verbinding, het probleem zit in uw pc zelf".... "@home kapot, doet niet meer, jullie iemand sturen of ik opzeggen"...."meneer er is iets met uw computer aan de hand, laat u die even nakijken..."... "jullie kutbedrijf"...

Nuff said?
Dat is een kwestie: domme klant.
De TS heeft een legitieme vraag en wordt behandeld als oud vuil. Dat is iets heel anders.
Zus van -Magnolia- *O*
pi_52391325
Ik had eerst internet van @Home buiten de (toen) hoge rekening was de service toen al fucking bagger.

XS4ALL
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_52391602
@Home Baggerzooi....

Je moet toch wel debiel zijn om daar een contract af te sluiten, al is het alleen al om hun belachelijke reclames.
pi_52391689
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:25 schreef Edie86 het volgende:
@Home Baggerzooi....

Je moet toch wel debiel zijn om daar een contract af te sluiten, al is het alleen al om hun belachelijke reclames.
Helaas heb je in Tilburg als je TV wilt kijken geen andere keus...
pi_52391794
quote:
Ik heb zelf internet via @home sinds 1998. Nooit geen altijd problemen gehad...
pi_52391933
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:28 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Maar moet je nou persé digitale TV dan?
pi_52391998
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:28 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ooit van Digitale TV via satelliet gehoord?

Oh nee, nee toch, straks moet er nog een 60cm schoteltje op het dak, bah dat kan toch niet zeg!!
pi_52392064
quote:

Hoe doe je dat? Wij hebben regelmatig problemen namelijk
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
pi_52392147
Wat ik bedoel is dat er altijd wordt afgegeven op callcentermedewerkers, terwijl klanten er regelmatig (dus niet: altijd, want heel veel klant zijn leuke, vriendelijke lui) gewoon echt om vragen om geschoffeerd te worden. Vergelijk het met dit:

Je koopt een kast bij de IKEA die je zelf in elkaar moet zetten. laten we even stellen dat alle onderdelen en schroefjes meegeleverd zijn. Vervolgens ben je zelf te onhandig om 'm in elkaar te zetten en wil je:

1. Een medewerker van IKEA die 'm gratis komt monteren
2. Of je probeert 'm zelf in elkaar te flansen, gaat je ergeren, en gaat terug naar de winkel om de kassamiep verrot te schelden, want JIJ bent te dom om de gebruiksaanwijzing te volgen en stelt HAAR hiervoor verantwoordelijk....

Nu lijkt het al minder logisch om te gaan tieften he?

Klacht: domme klanten die de fout bij zichzelf moeten zoeken en dit nooit doen.

En ja, TS heeft een legitieme klant en de desbetreffende medewerker had hem normaal moeten helpen.
pi_52392665
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef Edie86 het volgende:

[..]

Maar moet je nou persé digitale TV dan?
Jezus, is lezen echt zo moeilijk...

TV Basis, da's dus gewoon de kabel, niks digitaals aan. Je weet wel, dat ding dat je achterin de TV stopt. Helaas is er per gemeente maar 1 leverancier voor dat soort ongein... Het gaat hier om een studentenhuis, dus ik ga geen ingewikkelde dingen doen...
pi_52392703
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:42 schreef TheNeedle het volgende:

En ja, TS heeft een legitieme klant en de desbetreffende medewerker had hem haar normaal moeten helpen.
Dank je...
pi_52392796
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:37 schreef Keramiekplaatser het volgende:

[..]

Ooit van Digitale TV via satelliet gehoord?

Oh nee, nee toch, straks moet er nog een 60cm schoteltje op het dak, bah dat kan toch niet zeg!!
Ik wil geen dure schotel en digitale zooi (en dat wil de huisbaas ook niet, monumentaal pand, mag niet enzo). Digitale TV kan trouwens ook niet met meer dan 3 toestellen per adres, en wij hebben er denk ik zo'n 10 staan hier (veel bewoners he...). Ik wil een ouderwetse aansluiting via de kabel!
pi_52392999
quote:
He mannetjes,

Nuff said?
Je zult maar politie agent zijn.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:14:44 #38
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_52393379
@home

Bij mij viel mijn internet een keer weg en bleef weg voor 32 uur.
Ik dus klantenservice bellen, krijg ik een dom wijf met een turks accent aan de telefoon.

Na een half uur in de wachtrij te hebben staan en de hele hitparade aan wachttoontjes gehoort te hebben:
-Hallo met Fatima
Hallo, ik wil graag een storing melden, ik zit al 32 uur zonder internet
-Er zijn verder geen storingen gemeld in uw regio
Ja maar dat veranderd niets aan het feit
-Gebruikt u een router die geleverd is door @home?
Nee
-Wilt u dan een keer de kabel van het modem een keer rechtstreeks in de computer inpluggen?
Nee, de instellingen zijn gewoon goed dat heb ik al na gekeken, ik weet zeker dat het probleem bij essent ligt.
-Nee meneer, er is geen storing geraporteerd.
Wilt u dan een keer mijn modem uitlezen?
-Ik weet niet hoe dit moet, ik geef u een referentienummer en ik verbind u door met een colega

Na weer een half uur in de wachtrij te hebben gestaan:
-Hallo met Fatima.
...grapje zeker?

De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
pi_52393743
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Jezus, is lezen echt zo moeilijk...

TV Basis, da's dus gewoon de kabel, niks digitaals aan. Je weet wel, dat ding dat je achterin de TV stopt. Helaas is er per gemeente maar 1 leverancier voor dat soort ongein... Het gaat hier om een studentenhuis, dus ik ga geen ingewikkelde dingen doen...
Tsjah, ik zou gewoon kabel nemen...
pi_52393844
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Versteendepeer het volgende:
@home

`knip
Dat is wel heel erg.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:29:10 #41
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_52393929
Voel mijn pijn.

Maar ik moet toegeven, @home heeft bijna nooit problemen, maar als er ooit problemen zijn is het een ramp.
De peer heeft over het algemeen een groene kleur met soms een rode blos, een zachte schil die eenvoudig te verwijderen is, en sappig en zacht vruchtvlees. Ik echter ben versteend en keihard.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:29:27 #42
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_52393938
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Versteendepeer het volgende:
@home

Bij mij viel mijn internet een keer weg en bleef weg voor 32 uur.
Ik dus klantenservice bellen, krijg ik een dom wijf met een turks accent aan de telefoon.

Na een half uur in de wachtrij te hebben staan en de hele hitparade aan wachttoontjes gehoort te hebben:
-Hallo met Fatima
Hallo, ik wil graag een storing melden, ik zit al 32 uur zonder internet
-Er zijn verder geen storingen gemeld in uw regio
Ja maar dat veranderd niets aan het feit
-Gebruikt u een router die geleverd is door @home?
Nee
-Wilt u dan een keer de kabel van het modem een keer rechtstreeks in de computer inpluggen?
Nee, de instellingen zijn gewoon goed dat heb ik al na gekeken, ik weet zeker dat het probleem bij essent ligt.
-Nee meneer, er is geen storing geraporteerd.
Wilt u dan een keer mijn modem uitlezen?
-Ik weet niet hoe dit moet, ik geef u een referentienummer en ik verbind u door met een colega

Na weer een half uur in de wachtrij te hebben gestaan:
-Hallo met Fatima.
...grapje zeker?

Das lullig
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:29:34 #43
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_52393943
Ik vind het ook zo'n rare naam voor een bedrijf :

apestaartjehome.

zzz
  woensdag 15 augustus 2007 @ 16:38:58 #44
187450 Versteendepeer
Steenhard en fruitig.
pi_52394257
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef L.Denninger het volgende:

apestaartjehome.

woensdag 15 augustus 2007 @ 16:49:58 #45
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_52394631
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef L.Denninger het volgende:

apestaartjehome.

humor jóh
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_52398200
Oh ja, dat heb ik net allemaal achter de kiezen.

Als ik je een tip mag geven: ik weet niet waar je woont, maar ik ben naar de klantenbalie geweest in Groningen. Daar zitten namelijk wel mensen die wel snappen waar je het over hebt.En ze regelen het ook waar je bij zit.En ze weten wie ze moeten bellen en dan zie je gelijk op een scherm dat het gewijzigd wordt.

En één van die mensen (ik moest wel twee keer daarheen) vertelde mij ook dat ze die klacht over het call-center wel vaker kregen. Ik heb daar ook een keer of veel heen gebeld en ook mijn humeur knapte daar niet van op:
ze luisterden maar half , er werd niet opgenomen of verkeerd door verbonden of ze snapten het niet of ze herhaalden je verhaal, maar dan anders.
daarom ben ik dus naar de balie gegaan en nu is het wel goed geregeld en die 20 euro overnamekosten hoefden we niet te betalen.

Dus ze kunnen het wel, maar niet bij het call-center.
pi_52414859
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 19:05 schreef RealZeus het volgende:
Oh ja, dat heb ik net allemaal achter de kiezen.

Als ik je een tip mag geven: ik weet niet waar je woont, maar ik ben naar de klantenbalie geweest in Groningen. Daar zitten namelijk wel mensen die wel snappen waar je het over hebt.En ze regelen het ook waar je bij zit.En ze weten wie ze moeten bellen en dan zie je gelijk op een scherm dat het gewijzigd wordt.

En één van die mensen (ik moest wel twee keer daarheen) vertelde mij ook dat ze die klacht over het call-center wel vaker kregen. Ik heb daar ook een keer of veel heen gebeld en ook mijn humeur knapte daar niet van op:
ze luisterden maar half , er werd niet opgenomen of verkeerd door verbonden of ze snapten het niet of ze herhaalden je verhaal, maar dan anders.
daarom ben ik dus naar de balie gegaan en nu is het wel goed geregeld en die 20 euro overnamekosten hoefden we niet te betalen.

Dus ze kunnen het wel, maar niet bij het call-center.
Om nu ff naar Groningen heen en weer te gaan vanuit Tilburg vind ik wel erg ver gaan....
pi_52414892
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef Edie86 het volgende:

[..]

Tsjah, ik zou gewoon kabel nemen...
Begrijpend lezen is duidelijk niet jouw sterkste punt... Of is dit een vorm van sarcasme die niet goed overkomt?
pi_52414915
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Dank je...
JA GOH JE BENT EEN VROUW VIND JE HET GEK DAT JE NIET SERIEUS GENOMEN WORDT DOOR EEN HELPDESKNERD!
pi_52416125

Inderdaad, niet te vinden. Klantenservice en dan contractsovername in typen. Hoe KOM ik er op
pi_52416169
Alle klanten service onderdelen die te maken hebben met Essent zijn 100% ruk... gaat niet om service verlenen maar zo snel mogelijk het mogelijke probleem van de klant oplossen. Nieuwe vraag? dan mag de klant opnieuw bellen
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_52416195
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Dipkip het volgende:
[afbeelding]

Inderdaad, niet te vinden. Klantenservice en dan contractsovername in typen. Hoe KOM ik er op
Enm idd, als je dan even leest wat daaronder staat zie je dat het over telefonie en digitale televisie gaat EN DAT HEB IK NIET!

Nergens wordt iets gezegd over tv basis (en ja, dat is iets anders). Ik ben toch niet helemaal achterlijk lulhannes!
pi_52416679
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:44 schreef mousemicky het volgende:
Enm idd, als je dan even leest wat daaronder staat zie je dat het over telefonie en digitale televisie gaat EN DAT HEB IK NIET!

Nergens wordt iets gezegd over tv basis (en ja, dat is iets anders). Ik ben toch niet helemaal achterlijk lulhannes!
Jezus wat ben jij dom

Ten eerste ben ik een vrouw dus geen lul hier.

Ten tweede staat er dat telefonie en digitale televisie NIET kunnen worden overgenomen, waarna ze een contractovernameformulier geven.

Waar denk jij dat dat formulier voor is?

Trouwens TV basis, er is geen enkele reden om dat over te nemen. Internet overnemen, sure, maar waarom zou je TV basis over willen nemen. Als jij verhuist wil je dan ook een contractsovername voor gas en electra in plaats van gewoon je verhuizing te melden? Kneusje.
pi_52417643
Prima dan ben ik dom, jij je zin... Ik hoop alleen dat de corona daar volgend jaar anders over denkt...

En TV basis overnemen? Da's handig omdat dit een studentenhuis is, en anders iemand anders weer een jaarcontract aan moet gaan, waar studenten meestal niet erg happig op zijn, dus als je dan de resterende 4 maanden kan overnemen en dan nog maar een maand opzegtermijn hebt, is dat erg prettig...

Laat maar ook, het antwoord op de vraag was immers al 30 posts eerder gevonden...

(ps. lees dat stukje op de homepage van @home voor de gein eens helemaal, en klik op dat formulier... snappie? eerst lezen, dan blaten ok...)
pi_52417983
Honnepon, schattebout, ex-@home medewerker hier, ik weet hoe het werkt

Waarom is het erg als iemand die uit een studentenhuis vertrekt nog @home contract heeft? Als ie gaat samenwonen met iemand met @home komt het te vervallen, als ie verhuist naar een huis waar geen @home TV is komt het te vervallen, als ie naar het buitenland gaat komt het te vervallen

Het enige wat dat betekent is dat je niet zomaar naar de concurrent kunt overstappen binnen het eerste jaar. Niet bepaald uitzonderlijk bij diensten. Natuurlijk zou het fijn zijn als je zomaar onder je contract uit kon. Of als televisie gratis was, en kanker genas.

Maar om nou te gaan schelden omdat de wereld niet zo in elkaar zit
pi_52418139
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef Dipkip het volgende:

Waarom is het erg als iemand die uit een studentenhuis vertrekt nog @home contract heeft? Als ie gaat samenwonen met iemand met @home komt het te vervallen, als ie verhuist naar een huis waar geen @home TV is komt het te vervallen, als ie naar het buitenland gaat komt het te vervallen

Maar om nou te gaan schelden omdat de wereld niet zo in elkaar zit
Dan had ik jou dus aan de lijn moeten krijgen, want die drie dozen wisten me dit geen van allen te vertellen, en ik heb ze alledrie het hele f*cking verhaal verteld... (en zeg nu zelf, die site is erg onduidelijk)

Ps. en ik scheld niet, ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen....

Blijft trouwens een feit dat die jongen aan de lijn een onschofte hork was...
pi_52418533
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef mousemicky het volgende:
Dan had ik jou dus aan de lijn moeten krijgen, want die drie dozen wisten me dit geen van allen te vertellen, en ik heb ze alledrie het hele f*cking verhaal verteld... (en zeg nu zelf, die site is erg onduidelijk)
Je krijgt mij alleen niet aan de lijn want ik had het een beetje gehad met alle maniertjes waarop @home probeert nog meer geld te verdienen door de service slechter te maken waarschijnlijk ook de reden waarom je 'dozen' trof. Ook al wist ik waar het stond op de site, ik mocht dat niet uitleggen. Moest zeggen 'kijk maar op de site' en klaar. Leuk, bij bejaarden / allochtonen / digibeten zonder internet.
quote:
Ps. en ik scheld niet, ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen....
Blijkbaar kun je zelf ook niet goed lezen aangezien je niets kon vinden over een contractovernameformulier?
quote:
Blijft trouwens een feit dat die jongen aan de lijn een onschofte hork was...
Jep, klantenservice he. Bij verkoop moeten ze poesjelief doen en je van alles aanslijmen, bij klantenservice je afschrikken zodat je niet steeds belt. Zucht.
pi_52418972
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Blijkbaar kun je zelf ook niet goed lezen aangezien je niets kon vinden over een contractovernameformulier?
[..]
Die had ik wel gevonden, maar dat formulier is alleen voor internet, en dat was niet wat ik zocht... En dan ga je uiteindelijk toch maar bellen. Mijn fout natuurlijk , service is blijkbaar heel moeilijk...

(ps. Is t bij @home echt zo erg? Bij orange moesten we mensen gewoon blijven helpen hoor en desnoods alles voorkauwen, er wilden nogal eens digibeten bellen die niet eens wisten waar de aanknop van hun nieuwe Nokia 3310 zat. Maar ja, als ze belden (met hun mobiel) naar de klantenservice leverde dat orange natuurlijk ook weer inkomsten op...)
pi_52419530
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef mousemicky het volgende:
Die had ik wel gevonden, maar dat formulier is alleen voor internet, en dat was niet wat ik zocht... En dan ga je uiteindelijk toch maar bellen. Mijn fout natuurlijk , service is blijkbaar heel moeilijk...
Nou ja je wil iets wat onlogisch is (en ook alleen maar door studentenhuizen gevraagd wordt) dus exact wat jij vraagt staat niet op de site nee ook al kun je het wel een beetje afleiden en staat het in de algemene voorwaarden (die weer op de site staan). Als je iets wil wat niet kan moet je inderdaad even bellen en dan zeggen we dat het niet kan
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef mousemicky het volgende:
(ps. Is t bij @home echt zo erg? Bij orange moesten we mensen gewoon blijven helpen hoor en desnoods alles voorkauwen, er wilden nogal eens digibeten bellen die niet eens wisten waar de aanknop van hun nieuwe Nokia 3310 zat. Maar ja, als ze belden (met hun mobiel) naar de klantenservice leverde dat orange natuurlijk ook weer inkomsten op...)
Ik heb een aantal bedrijven gedaan (inbound) en ach, bij andere bedrijven heb je ook zulke dingetjes.... Ik heb dan niet bij orange gewerkt maar wel bij telfort en daar was het ook super servicegericht. Ik weet niet of dat aan de inkomsten uit het bellen komt (levert niet zoveel op, ze leggen er geld op toe), ik denk dat het eerder te maken heeft met waar de bedrijven de nadruk leggen. En een bedrijf wat zn helpdesk niet ook als verkoopkanaal gebruikt zal meer nadruk leggen op service.

Bovendien kun je overal in Nederland bij iedere mobiele provider gaan. Als je kabelspul wil, zit je aan de provider vast. Dat zal ook niet helpen. Als ik naar een supervisor ga om te vragen of ik iets mag doen voor een klant is het vaak "nee, en anders zeggen ze maar op ". Worden beoordeeld op het binnenhalen van nieuwe klanten, niet op het behouden van bestaande. Als een klant met een probleem belt is de enige vereiste dat we steeds hem netjes aanspreken en hem zo snel mogelijk laten ophangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')