Met mijn verbinding is ook niets mis, maar zodra je iets wilt wat ze niet standaard met een knopje op de pc kunnen doen wordt het blijkbaar te moeilijk... Het ging me meer om het totaal onbeschofte gedrag van die medewerker. Als ik dat vroeger bij Orange had geflikt was dat toch op een waarschuwing komen te staan....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
Dat is toch algemeen bekend?
Ik heb zelf internet via @home sinds 1998. Nooit geen problemen gehad...
Waar lees jij dat ik opgehangen heb? Ik heb 4 keer om zijn naam gevraagd, maar die weigerde meneer te geven, en toen hing hij dus zelf op...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef Seventees het volgende:
Waarom heb je opgehangen?
Vraag zijn naam, vraag naar een collega, vraag naar zijn baas, maar hang niet op.
Dus hij hing ook nog op zonder je een fatsoenlijk antwoord te geven? Niets meer dan 'kijk maar op de website'?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:30 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik opgehangen heb? Ik heb 4 keer om zijn naam gevraagd, maar die weigerde meneer te geven, en toen hing hij dus zelf op...
De eerste twee dames die ik aan de lijn kreeg waren wel vriendelijk, dus ik denk dat die jongen gewoon gevalletje 'student met bijbaantje' was die duidelijk niet echt veel zin in z'n werk had...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dus hij hing ook nog op zonder je een fatsoenlijk antwoord te geven? Niets meer dan 'kijk maar op de website'?
Wat zitten daar voor sukkels bij @home![]()
Valt me zwaar tegen.
Done... een klachtenformulier hebben ze dan wel online, zullen ze wel ervaring mee hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:36 schreef Empedocles het volgende:
klachtenbrief met tijdstip + nummer waar je vandaan belde sofort versturen, en eisen dat men jou terugbelt
op een voor jou onlogische plek misschienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef mousemicky het volgende:
Weet je wat het mooie is. Als de mevrouw die ik als eerste aan de lijn had meteen goed had geluisterd, had ze me meteen kunnen vertellen dat ik gewoon mijn contract mag opzeggen omdat ik ga samenwonen met iemand die al @home heeft, en dus helemaal geen contractovername nodig is... na een kwartier zoeken kwam ik dat wel tegen op de site (op een onlogische plek). Stelletje incompetente dozen daar...
Iig niet onder het kopje: 'vaak gestelde vragen' of 'verhuizen'quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef the_jestert het volgende:
[..]
op een voor jou onlogische plek misschien![]()
Je bent dus gewoon een luie dikzak die @home voor niets belt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef mousemicky het volgende:
Weet je wat het mooie is. Als de mevrouw die ik als eerste aan de lijn had meteen goed had geluisterd, had ze me meteen kunnen vertellen dat ik gewoon mijn contract mag opzeggen omdat ik ga samenwonen met iemand die al @home heeft, en dus helemaal geen contractovername nodig is... na een kwartier zoeken kwam ik dat wel tegen op de site (op een onlogische plek). Stelletje incompetente dozen daar...
Gelukkig kan opzeggen wel via internet, heb echt geen zin om ze nog te bellen nu, ben bang dat ik agressief word...
Dat zeg ik. De site had ik al 4 keer gehad (en ik kon eht dus niet vinden) en gebeld heb ik natuurlijk in de baas z'n tijd, met de baas z'n telefoon (tijdens het wachten mooi verder internetten, t is niet zo hele druk vandaag)...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:31 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Je moet een helpdesk ook ALLEEN bellen als je al het andere al hebt geprobeerd.
En ALS je dan belt, uiteraard in de baas zijn tijd. Dan ben je namelijk eerder bereid om langer te wachten.
"Voor de 8e keer? De vorige zeven keren hielp het ook niet hoor, maar vooruit *eruit haalt* *erin duwt*quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef TheNeedle het volgende:
"haalt u de moden alstublieft even van de stroom af, dan wordt uw ip-adres vernieuwd".
En je hebt de rest van het topic gelezen? Blijkbaar niet, want dit ging om een simpele niet-technische vraag over TV Basis.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef TheNeedle het volgende:
He mannetjes,
Ik heb zelf een half jaar voor @Home gewerkt, en weet je waar je chagrijnig van wordt? Klanten die bellen en zeggen
"ik wil opzeggen". "u bent een jaarcontract aangegaan". "ja , je kan bij dit kankerbedrijf ook niets gedaan krijgen, ik wil gewoon naar KPN ADSL". "dat kan, maar u moet ons nog 8 maanden betalen".
Nuff said?
Dat is een kwestie: domme klant.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef TheNeedle het volgende:
He mannetjes,
Ik heb zelf een half jaar voor @Home gewerkt, en weet je waar je chagrijnig van wordt? Klanten die bellen en zeggen
"mijn telefoon deed het niet, nu heb ik een ander toestel aangesloten, en nu doet'ie het wel, die kloteverbinding van jullie"
"ik wil opzeggen". "u bent een jaarcontract aangegaan". "ja , je kan bij dit kankerbedrijf ook niets gedaan krijgen, ik wil gewoon naar KPN ADSL". "dat kan, maar u moet ons nog 8 maanden betalen".
"haalt u de moden alstublieft even van de stroom af, dan wordt uw ip-adres vernieuwd". "dat ga ik ECHT niet doen meneer". "dan kan ik u niet helpen". "zucht.... oke"...... klant haalt stroom eraf... weer erop... "he hij doet 't weer!".
"@home kapot, jullie moeten monteur stoeren".... "meneer er is niets mis met uw verbinding, het probleem zit in uw pc zelf".... "@home kapot, doet niet meer, jullie iemand sturen of ik opzeggen"...."meneer er is iets met uw computer aan de hand, laat u die even nakijken..."... "jullie kutbedrijf"...
Nuff said?
Helaas heb je in Tilburg als je TV wilt kijken geen andere keus...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:25 schreef Edie86 het volgende:
@HomeBaggerzooi....
Je moet toch wel debiel zijn om daar een contract af te sluiten, al is het alleen al om hun belachelijke reclames.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb zelf internet via @home sinds 1998. Nooit geen altijd problemen gehad...
Maar moet je nou persé digitale TV dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:28 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Helaas heb je in Tilburg als je TV wilt kijken geen andere keus...
Ooit van Digitale TV via satelliet gehoord?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:28 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Helaas heb je in Tilburg als je TV wilt kijken geen andere keus...
Hoe doe je dat? Wij hebben regelmatig problemen namelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:26 schreef Devlinsect het volgende:
Dat is toch algemeen bekend?
Ik heb zelf internet via @home sinds 1998. Nooit geen problemen gehad...
Jezus, is lezen echt zo moeilijk...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Maar moet je nou persé digitale TV dan?
Dank je...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:42 schreef TheNeedle het volgende:
En ja, TS heeft een legitieme klant en de desbetreffende medewerker had hem haar normaal moeten helpen.
Ik wil geen dure schotel en digitale zooi (en dat wil de huisbaas ook niet, monumentaal pand, mag niet enzo). Digitale TV kan trouwens ook niet met meer dan 3 toestellen per adres, en wij hebben er denk ik zo'n 10 staan hier (veel bewoners he...). Ik wil een ouderwetse aansluiting via de kabel!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:37 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Ooit van Digitale TV via satelliet gehoord?
Oh nee, nee toch, straks moet er nog een 60cm schoteltje op het dak, bah dat kan toch niet zeg!!
Je zult maar politie agent zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:43 schreef TheNeedle het volgende:
He mannetjes,
"mijn telefoon deed het niet, nu heb ik een ander toestel aangesloten, en nu doet'ie het wel, die kloteverbinding van jullie"
"haalt u de moden alstublieft even van de stroom af, dan wordt uw ip-adres vernieuwd". "dat ga ik ECHT niet doen meneer". "dan kan ik u niet helpen". "zucht.... oke"...... klant haalt stroom eraf... weer erop... "he hij doet 't weer!".
"@home kapot, jullie moeten monteur stoeren".... "meneer er is niets mis met uw verbinding, het probleem zit in uw pc zelf".... "@home kapot, doet niet meer, jullie iemand sturen of ik opzeggen"...."meneer er is iets met uw computer aan de hand, laat u die even nakijken..."... "jullie kutbedrijf"...
Nuff said?
Tsjah, ik zou gewoon kabel nemen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:57 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jezus, is lezen echt zo moeilijk...
TV Basis, da's dus gewoon de kabel, niks digitaals aan. Je weet wel, dat ding dat je achterin de TV stopt. Helaas is er per gemeente maar 1 leverancier voor dat soort ongein... Het gaat hier om een studentenhuis, dus ik ga geen ingewikkelde dingen doen...
Das lulligquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:14 schreef Versteendepeer het volgende:
@home![]()
Bij mij viel mijn internet een keer weg en bleef weg voor 32 uur.
Ik dus klantenservice bellen, krijg ik een dom wijf met een turks accent aan de telefoon.
Na een half uur in de wachtrij te hebben staan en de hele hitparade aan wachttoontjes gehoort te hebben:
-Hallo met Fatima
Hallo, ik wil graag een storing melden, ik zit al 32 uur zonder internet
-Er zijn verder geen storingen gemeld in uw regio
Ja maar dat veranderd niets aan het feit
-Gebruikt u een router die geleverd is door @home?
Nee
-Wilt u dan een keer de kabel van het modem een keer rechtstreeks in de computer inpluggen?
Nee, de instellingen zijn gewoon goed dat heb ik al na gekeken, ik weet zeker dat het probleem bij essent ligt.
-Nee meneer, er is geen storing geraporteerd.
Wilt u dan een keer mijn modem uitlezen?
-Ik weet niet hoe dit moet, ik geef u een referentienummer en ik verbind u door met een colega
Na weer een half uur in de wachtrij te hebben gestaan:
-Hallo met Fatima.
...grapje zeker?
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef L.Denninger het volgende:
Ik vind het ook zo'n rare naam voor een bedrijf :
apestaartjehome.
humor jóhquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef L.Denninger het volgende:
Ik vind het ook zo'n rare naam voor een bedrijf :
apestaartjehome.
Om nu ff naar Groningen heen en weer te gaan vanuit Tilburg vind ik wel erg ver gaan....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:05 schreef RealZeus het volgende:
Oh ja, dat heb ik net allemaal achter de kiezen.
Als ik je een tip mag geven: ik weet niet waar je woont, maar ik ben naar de klantenbalie geweest in Groningen. Daar zitten namelijk wel mensen die wel snappen waar je het over hebt.En ze regelen het ook waar je bij zit.En ze weten wie ze moeten bellen en dan zie je gelijk op een scherm dat het gewijzigd wordt.
En één van die mensen (ik moest wel twee keer daarheen) vertelde mij ook dat ze die klacht over het call-center wel vaker kregen. Ik heb daar ook een keer of veel heen gebeld en ook mijn humeur knapte daar niet van op:
ze luisterden maar half , er werd niet opgenomen of verkeerd door verbonden of ze snapten het niet of ze herhaalden je verhaal, maar dan anders.
daarom ben ik dus naar de balie gegaan en nu is het wel goed geregeld en die 20 euro overnamekosten hoefden we niet te betalen.
Dus ze kunnen het wel, maar niet bij het call-center.
Begrijpend lezen is duidelijk niet jouw sterkste punt... Of is dit een vorm van sarcasme die niet goed overkomt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Tsjah, ik zou gewoon kabel nemen...
JA GOH JE BENT EEN VROUW VIND JE HET GEK DAT JE NIET SERIEUS GENOMEN WORDT DOOR EEN HELPDESKNERD!quote:
Enm idd, als je dan even leest wat daaronder staat zie je dat het over telefonie en digitale televisie gaat EN DAT HEB IK NIET!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:40 schreef Dipkip het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, niet te vinden. Klantenservice en dan contractsovername in typen. Hoe KOM ik er op![]()
Jezus wat ben jij domquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:44 schreef mousemicky het volgende:
Enm idd, als je dan even leest wat daaronder staat zie je dat het over telefonie en digitale televisie gaat EN DAT HEB IK NIET!
Nergens wordt iets gezegd over tv basis (en ja, dat is iets anders). Ik ben toch niet helemaal achterlijk lulhannes!
Dan had ik jou dus aan de lijn moeten krijgen, want die drie dozen wisten me dit geen van allen te vertellen, en ik heb ze alledrie het hele f*cking verhaal verteld... (en zeg nu zelf, die site is erg onduidelijk)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef Dipkip het volgende:
Waarom is het erg als iemand die uit een studentenhuis vertrekt nog @home contract heeft? Als ie gaat samenwonen met iemand met @home komt het te vervallen, als ie verhuist naar een huis waar geen @home TV is komt het te vervallen, als ie naar het buitenland gaat komt het te vervallen![]()
Maar om nou te gaan schelden omdat de wereld niet zo in elkaar zit![]()
Je krijgt mij alleen niet aan de lijn want ik had het een beetje gehad met alle maniertjes waarop @home probeert nog meer geld te verdienen door de service slechter te makenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef mousemicky het volgende:
Dan had ik jou dus aan de lijn moeten krijgen, want die drie dozen wisten me dit geen van allen te vertellen, en ik heb ze alledrie het hele f*cking verhaal verteld... (en zeg nu zelf, die site is erg onduidelijk)![]()
Blijkbaar kun je zelf ook niet goed lezen aangezien je niets kon vinden over een contractovernameformulier?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef mousemicky het volgende:
Ps. en ik scheld niet, ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen niet goed lezen....![]()
Jep, klantenservice he. Bij verkoop moeten ze poesjelief doen en je van alles aanslijmen, bij klantenservice je afschrikken zodat je niet steeds belt. Zucht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef mousemicky het volgende:
Blijft trouwens een feit dat die jongen aan de lijn een onschofte hork was...
Die had ik wel gevonden, maar dat formulier is alleen voor internet, en dat was niet wat ik zocht... En dan ga je uiteindelijk toch maar bellen. Mijn fout natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je zelf ook niet goed lezen aangezien je niets kon vinden over een contractovernameformulier?
[..]
Nou ja je wil iets wat onlogisch is (en ook alleen maar door studentenhuizen gevraagd wordt) dus exact wat jij vraagt staat niet op de site nee ook al kun je het wel een beetje afleiden en staat het in de algemene voorwaarden (die weer op de site staan). Als je iets wil wat niet kan moet je inderdaad even bellen en dan zeggen we dat het niet kanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef mousemicky het volgende:
Die had ik wel gevonden, maar dat formulier is alleen voor internet, en dat was niet wat ik zocht... En dan ga je uiteindelijk toch maar bellen. Mijn fout natuurlijk, service is blijkbaar heel moeilijk...
Ik heb een aantal bedrijven gedaan (inbound) en ach, bij andere bedrijven heb je ook zulke dingetjes.... Ik heb dan niet bij orange gewerkt maar wel bij telfort en daar was het ook super servicegericht. Ik weet niet of dat aan de inkomsten uit het bellen komt (levert niet zoveel op, ze leggen er geld op toe), ik denk dat het eerder te maken heeft met waar de bedrijven de nadruk leggen. En een bedrijf wat zn helpdesk niet ook als verkoopkanaal gebruikt zal meer nadruk leggen op service.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:23 schreef mousemicky het volgende:
(ps. Is t bij @home echt zo erg? Bij orange moesten we mensen gewoon blijven helpen hoor en desnoods alles voorkauwen, er wilden nogal eens digibeten bellen die niet eens wisten waar de aanknop van hun nieuwe Nokia 3310 zat. Maar ja, als ze belden (met hun mobiel) naar de klantenservice leverde dat orange natuurlijk ook weer inkomsten op...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |