abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:40:48 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52571044
Nou lijkt me wel als je ziet wat ik schreef
Bronnen zijn belangrijk enzo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:48:31 #152
2618 Beezz
Criticaster
pi_52573350
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:00 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik heb op een massa links in google gedrukt om te kijken of het ook ergens anders vandaan te plukken was dan een willekeurige conspiracy site, maar goed, als je zo duidelijk een andere bron hebt gevonden mag je die er uiteraard wel even bij zetten toch?
Maar goed ervanuit gaande dat je niet zo dom bent om alleen de eerste link te bekijken en dat te kopieeren maar ook verder hebt gekeken dan je muis lang is, hetgeen waar dit topic voor een deel ook over gaat, heb je waarschijnlijk over het volgende heengelezen:
[..]

[..]
Ik vroeg me al af hoelang dat zou duren, dat wat je nu hebt gedaan, had je al moeten doen. En dat had je bij je bron moeten zetten. Ik had het al gelezen en heb dat niet gemist, maar je kan niet van andere aannemen of verwachten dat als jij een bron aanvoert, men door zulke stukken moet zoeken of het wel of niet waarheidsgetrouw is. En je nam klakkeloos de verkeerde naam over, dat was niet gebeurd had je gewoon je eigen regels gevolgd.
quote:
Nog niet dus...
Dat is zeker een QED. Maar om je nog een keer jou met de neus op de feiten te drukken.

Zo weet ik wel dat de link die je dit keer aanvoert als bron ook niet te verifieren is. http://www.scots_in_the_civil_war.net/newsmen.htm en http://www.trunkerton.fsnet.co.uk/, als jij kan vinden wat hij daar zou hebben gevonden mag je dat aan mij laten zien.
De bron van de quote zou trouwens moeten zijn Labor's Untold Story (by Richard Boyer, Herbert Morais. ISBN-10: 0916180018). Maar dan mag jij mij vertellen welke pagina, want zo doe ik wel heel veel van wat jij had moeten doen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:24:56 #153
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52578444
quote:
Journalism

One night, probably in 1880, John Swinton, then the preeminent New York journalist, was the guest of honour at a banquet given him by the leaders of his craft. Someone who knew neither the press nor Swinton offered a toast to the independent press. Swinton outraged his colleagues by replying:

"There is no such thing, at this date of the world's history, in America, as an independent press. You know it and I know it.

There is not one of you who dares to write your honest opinions, and if you did, you know beforehand that it would never appear in print. I am paid weekly for keeping my honest opinion out of the paper I am connected with. Others of you are paid similar salaries for similar things, and any of you who would be so foolish as to write honest opinions would be out on the streets looking for another job. If I allowed my honest opinions to appear in one issue of my paper, before twenty-four hours my occupation would be gone.

"The business of the journalists is to destroy the truth, to lie outright, to pervert, to vilify, to fawn at the feet of mammon, and to sell his country and his race for his daily bread. You know it and I know it, and what folly is this toasting an independent press?

We are the tools and vassals of rich men behind the scenes. We are the jumping jacks, they pull the strings and we dance. Our talents, our possibilities and our lives are all the property of other men. We are intellectual prostitutes."

(Source: Labor's Untold Story, by Richard O. Boyer and Herbert M. Morais, published by United Electrical, Radio &

Machine Workers of America, NY, 1955/1979.)
Van trunkerton, en het origineel is van het net gehaald (klik de link maar eens in de quote vanYuckfou) De huidige url kan ik niet prijsgeven omdat dat zou betekenen dat de info 'permanent' van het net zou worden gehaald.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:29:09 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52578558
Ik denk dat ik Beezz op zijn wenken heb bediend.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 01:20:47 #155
2618 Beezz
Criticaster
pi_52579546
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik denk dat ik Beezz op zijn wenken heb bediend.
Niet naar mijn maatstaven. Maar dat wat je nu aanhaalt (en wat nu al in z'n volledigheid voor de 3e keer wordt gepost), is maar een klein deel van wat ik aanhaal in mijn post. De websites die deze man aanhaalt zijn nog steeds een dood eind, en er maar van uit gaan dat dat wat jij post daar zou hebben gestaan doe ik niet, daarom klikte ik op de link, en kwam ik wat verder dan m'n neus lang is.
Er van uitgaande dat dat wat je post op http://www.trunkerton.fsnet.co.uk/ heeft gestaan, dan klopt er nog iets niet. Want er staat;
quote:
One night, probably in 1880, John Swinton, then the preeminent New York journalist, was the guest of honour at a banquet given him by the leaders of his craft.
Waarom is hier geen preciezere datum van bekend? Zouden er zoveel ere-gasten zijn dat het niet opviel dat de allerbeste journalist van New York (waar ze nota-bene voor kwamen) daar zo zat te razen toen er net iemand wilde toosten op de onafhankelijke pers?
Waarom is de enige bron van deze quote dat boek? Waarom heeft geen enkele site de moeite gedaan om daadwerkelijk dat boek op te zoeken om even te checken op welke pagina dit staat? Vooral voor een quote lijkt me dat behoorlijk belangrijk.

Afin, de site trunkerton heeft zoals zoveel andere sites blijkbaar de bron gewoon overgenomen, zoals de site waardoor deze hele discussie begon, zoals de site die daarop werd aangehaald.
Als ik weet waar de schrijvers van "Labor's Untold Story" dit vandaan hebben, en dat wel geloofwaardig of verifierbaar is, ben ik tevreden.
Waarom dat zo moeilijk zou zijn snap ik niet, als het er zo staat in het boek als gequote dan is het logisch.

Nu zijn we klaar toch?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 01:27:28 #156
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52579639
Als jij er klaar mee bent, dat mag.
Ik ben nergens klaar mee. Dat trunkerton uit de lucht is gehaald zegt mij genoeg, daar het nog maar het puntje van de ijsberg is aan verwijderde sites.

Waarom denk je zelf dat er weinig over te vinden laat? Kun je zelf niet indenken dat het zou kunnen komen omdat zo'n uitspraak gigantische gevolgen had gehad voor bepaalde stropdassen?
En het nu gereduceerd is tot een onduidelijke bron, wie neemt buiten de reguliere media nog iets serieus? Zeg het mij maar.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 01:29:08 #157
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52579664
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Als jij er klaar mee bent, dat mag.
Ik ben nergens klaar mee. Dat trunkerton uit de lucht is gehaald zegt mij genoeg, daar het nog maar het puntje van de ijsberg is aan verwijderde sites.

Waarom denk je zelf dat er weinig over te vinden laat? Kun je zelf niet indenken dat het zou kunnen komen omdat zo'n uitspraak gigantische gevolgen had gehad voor bepaalde stropdassen?
En het nu gereduceerd is tot een onduidelijke bron, wie neemt buiten de reguliere media nog iets serieus? Zeg het mij maar.
Wat zie jij als reguliere media?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 augustus 2007 @ 01:31:20 #158
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52579694
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De media waar je van hoort.
pi_52579705
GeenStijl?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 01:33:12 #160
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52579722
Geenstijl is ridicuul.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 01:34:20 #161
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52579731
Ik heb het natuurlijk over alle stations die zendbevoegd zijn, en elk van dezen zijn gefilterd, zowel in de us of a als in nederland.
pi_52579742
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Geenstijl is ridicuul.
'

Daar heb je volkomen gelijk in.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 01:36:21 #163
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52579768
Oh en de kranten.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 01:37:02 #164
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_52579781
fucking lang verhaal gek
  woensdag 22 augustus 2007 @ 01:41:20 #165
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52579857
Dan kan ik mijn hand opsteken voor de eerdere vraag
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 augustus 2007 @ 01:54:25 #166
2618 Beezz
Criticaster
pi_52580004
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:27 schreef BaajGuardian het volgende:
En het nu gereduceerd is tot een onduidelijke bron, wie neemt buiten de reguliere media nog iets serieus?
Moet je horen, dat zoiets gevolgen zou hebben gehad is logisch. Je geeft antwoord op je eigen vraag met nog een vraag, maar laat het om op mijn vragen in te gaan.

Wat jij doet is niet discussiëren, dat is met jezelf lullen. Lees nog een keer mijn post aub.

Deze man is trouwens 'ongeveer', 20 jaar na deze quote gestorven. Het lijkt mij dat de schrijvers van het boek (dat je gewoon kan huren of kopen) die als bron van de quote wordt aangehaald, een bron daarvoor hadden. Het enige wat ik wil weten is wat die bron is, een stukje uit een artikel van een krant uit 1880? Een dagboek van één van de talloze journalisten waarmee deze man gewerkt, en tegenaan gekeken moet hebben?

Dit begint toch wel erg langdradig te worden. Weet je wat, jij hebt gelijk, al was er geen gelijk te halen, jij hebt 't.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 08:50:55 #167
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_52581595
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:50 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel er van het net verdwijnt aan informatie, er is geheid een organisatie voor opgericht durf ik te wedden.
Intenet archive
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:07:52 #168
52357 Lambiekje
pi_52581856
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 01:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De gevestigde orde. Die naar de pijpen van CNN en Reuters dansen en daarnaast ANP voor Nederland.
Er is geen nieuwszender of krant die geen gebruik maakt van deze machtswellusten. Dat nieuws is al zo bewerkt dat het geen (echt) kwalijke zaken aan het licht brengt, afgestompt nieuws.

Maar gelukkig staat er vandaag weer in de krant - de Pers - dat onze regering LIEGT over kansspellen. En dat Brussel, NL op de vingers tikt. De smiechten valse argumenten en met cijfers knoeien. Foei

Dus als er al gelogen wordt over kansspelen, waar zullen de zakkewassers in Den Haag nog meer over liegen?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_52582181
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De gevestigde orde. Die naar de pijpen van CNN en Reuters dansen en daarnaast ANP voor Nederland.
Er is geen nieuwszender of krant die geen gebruik maakt van deze machtswellusten. Dat nieuws is al zo bewerkt dat het geen (echt) kwalijke zaken aan het licht brengt, afgestompt nieuws.

Maar gelukkig staat er vandaag weer in de krant - de Pers - dat onze regering LIEGT over kansspellen. En dat Brussel, NL op de vingers tikt. De smiechten valse argumenten en met cijfers knoeien. Foei

Dus als er al gelogen wordt over kansspelen, waar zullen de zakkewassers in Den Haag nog meer over liegen?
Maar je weet toch dat dat nieuws over het liegen over kansspelen niet waar is? Het staat immers in de krant, een vorm van media welke onderhevig is aan afstompende invloeden, censuur en bemoeienissen van de overheid..

Met andere woorden, waarom geloof je dit wel en een ander bericht, mogelijk minder kritisch over iets waar je graag tegenaan schopt, niet?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:53:52 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52582689
Gelukkig zijn er ook andere manieren om kennis te verwerven
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:35:10 #171
52357 Lambiekje
pi_52585047
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:25 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Maar je weet toch dat dat nieuws over het liegen over kansspelen niet waar is? Het staat immers in de krant, een vorm van media welke onderhevig is aan afstompende invloeden, censuur en bemoeienissen van de overheid..

Met andere woorden, waarom geloof je dit wel en een ander bericht, mogelijk minder kritisch over iets waar je graag tegenaan schopt, niet?
Wat ik wel weet is dat als er wat dingetjes gelekt worden wat niet zo heel schadelijk zijn is een afleidingsmanouvre voor echte isseus.

En nog een andere waarheid, als er tegen de benen schopt wordt van Jeepee en z'n maten dan neem ik maar al te graag voor waar aan. Als de regering maar in een kwaaddaglicht gesteld kan worden.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:38:30 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52585146
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat ik wel weet is dat als er wat dingetjes gelekt worden wat niet zo heel schadelijk zijn is een afleidingsmanouvre voor echte isseus.

En nog een andere waarheid, als er tegen de benen schopt wordt van Jeepee en z'n maten dan neem ik maar al te graag voor waar aan. Als de regering maar in een kwaaddaglicht gesteld kan worden.
Dan blijft het nog steeds onmogelijk om te beoordelen of iets echt of nep is
Onikaan ni ov dovah
pi_52587102
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk zo partijdig en onbetrouwbaar als het maar kan. Zolang het maar in jouw opvatting van de wereld past (een slechte overheid, totale controle, politiestaat), dan is het waar, is het niet volgens je wereldbeeld, dan is het onwaar.

Met andere woorden, jij bent net zo gehersenspoeld en controleerbaar als de groep mensen waar je tegen strijdt (de laffe groep Nederlanders), alleen je houdt jezelf voor dat je oh zo goed in de gaten hebt wat er speelt. Wat trouwens absoluut niet zo is...

Je doet me nu echt denken aan het personage van Mel Gibson in conspiracy theory...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:11:12 #174
52357 Lambiekje
pi_52591291
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:46 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk zo partijdig en onbetrouwbaar als het maar kan. Zolang het maar in jouw opvatting van de wereld past (een slechte overheid, totale controle, politiestaat), dan is het waar, is het niet volgens je wereldbeeld, dan is het onwaar.

Met andere woorden, jij bent net zo gehersenspoeld en controleerbaar als de groep mensen waar je tegen strijdt (de laffe groep Nederlanders), alleen je houdt jezelf voor dat je oh zo goed in de gaten hebt wat er speelt. Wat trouwens absoluut niet zo is...

Je doet me nu echt denken aan het personage van Mel Gibson in conspiracy theory...
Dat blijft het altijd, wat neem je wel en niet voor waar aan.

Me verworven waarheden over milieu, oorlog, geloof, ziektes, voedsel, media of politiek. Sinds 911 staat alles op de wankel. Het erge is 911 overlapt al die aspecten. En ben meer en meer gaan inlezen over alternatieve invalshoeken. De waarheden die ik dacht te kennen werd bruut kapot gegooid. En geloof nu echt helemaal niets meer van de (orthodoxe) geaccepteerde waarheden.

Met de overheid, zij liegen over zulke gevaarlijke en verstrekkende zaken. Dat ze algeheel onbetrouwbaar zijn.

Dat over de schenen schoppen was sarcastisch en is gewoon baldadigheid ...

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 22-08-2007 15:17:54 ]
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:19:15 #175
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_52598275
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:48 schreef Beezz het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af hoelang dat zou duren, dat wat je nu hebt gedaan, had je al moeten doen. En dat had je bij je bron moeten zetten. Ik had het al gelezen en heb dat niet gemist, maar je kan niet van andere aannemen of verwachten dat als jij een bron aanvoert, men door zulke stukken moet zoeken of het wel of niet waarheidsgetrouw is. En je nam klakkeloos de verkeerde naam over, dat was niet gebeurd had je gewoon je eigen regels gevolgd.
[..]

Dat is zeker een QED. Maar om je nog een keer jou met de neus op de feiten te drukken.

Zo weet ik wel dat de link die je dit keer aanvoert als bron ook niet te verifieren is. http://www.scots_in_the_civil_war.net/newsmen.htm en http://www.trunkerton.fsnet.co.uk/, als jij kan vinden wat hij daar zou hebben gevonden mag je dat aan mij laten zien.
De bron van de quote zou trouwens moeten zijn Labor's Untold Story (by Richard Boyer, Herbert Morais. ISBN-10: 0916180018). Maar dan mag jij mij vertellen welke pagina, want zo doe ik wel heel veel van wat jij had moeten doen.
Okay je hebt gewonnen!

maar alleen omdat ik Labor's Untold Story niet als PDF kan vinden, en je manier van op de man spelen heel vervelend vind.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')