Okee, duidelijk.quote:Op zondag 10 februari 2008 08:53 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Zandbergen wil uit principe niet naar een club in C. En contractueel gezien mag hij alleen naar een club in A of B tussentijds vertrekken. Nee dus
Ik wilde net zeggen, als dat de beste verdediger in C is zegt dat wel heel veel over C. Net zo'n drama als die andere kale die nu bij QB speelt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:48 schreef methodmich het volgende:
Okee. Rahantoknam heeft nog een jaartje bij Spakenburg gelopen, toen viel ie na een goede start ver terug. "Alex" noemden ze hem toen.
Misschien speelde hij bij Spakenburg niet goed heb hem daar niet gezien maar heb hem toch een keertje of 15 aan het werk gezien en heb me altijd afgevraagd waarom hij niet in de eerste divisie liep te voetballen. Schakelt eigenlijk iedereen probleemloos uit en is zeer gevaarlijk bij corners. Ik vind Steggink zeker niet beter (speelde gisteren overigens goed) en Resokario heeft voor mijn gevoel altijd Frank de Boer momenten. Tegen ADO den Haag was hij de beste man van het veld.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, als dat de beste verdediger in C is zegt dat wel heel veel over C. Net zo'n drama als die andere kale die nu bij QB speelt.
Waarom? Vele clubs spelen nu oefenwedstrijden aangezien het inhaalprogramma niet erg groot is.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was ook wel een raar geplande wedstrijd.
Raar verhaal, alleen timmermans deed niet mee afgelopen zaterdag vanwege een blessure. En wellicht is de keeper uit de running omdat hij zich afgelopen zaterdag moest laten vervangen. En als altijd raakte Zandbergen licht geblesseerd waardoor hij zich ook liet vervangen maar dat was zeker niet zwaar.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef F1Bas het volgende:
De wedstrijd IJsselmeervogels - Go Ahead Kampen gaat niet door omdat ze bij Kampen een blessuregolf zouden hebben.
quote:'Ze hebben elkaar nog groter gemaakt'
21 februari 2008
HENGELO - Dennis Sepp en Erwin Looms waren in hun tijd als voetballers in de hoofdklasse goed voor 500 doelpunten. Aan het eind van het lopende seizoen stokken de twee doelpuntenmachines. Ze haken af wegens privéomstandigheden. We blikken terug op Asterix en Obelix zoals ze in hun HSC-tijd genoemd werden met enkele belangrijke mensen uit hun fraaie loopbaan.
Gerard Geerdink Johannink (was hun eerste trainer bij HSC'21 en is thans hun trainer bij Excelsior'31):
'Ik was trainer van PH toen Erwin terugkwam van Go Ahead. We werden kampioen, ik ging naar HSC en hij kwam er op de laatste dag achteraan. Dat gaf veel commotie. Dennis was er al. Hij was bij BZSV topscorer geworden van Twente. Toen begon het met hen. Ze kwamen in een elftal met een fantastische balans. Nu, bij Excelsior, is dat minder. Ze spelen in een minder draaiend team. Er worden daardoor zaken van hen verwacht die hen minder goed liggen en die gaan ten koste van hun sterkste punten, omdat de balans in de ploeg niet helemaal optimaal is. Ze hebben hun nek uitgestoken. Ik bewonder hen, omdat ze zeer betrokken zijn. Erwin toont dat binnen de lijnen en Dennis na afloop in gesprekken. Omdat ze maar één doel hebben, ze willen de situatie verbeteren.'
Paul Krabbe (werd met beide spelers bij HSC '21 landskampioen bij de amateurs):
'Dat ze stoppen is een verlies voor het voetbal. Maar ja, er is voor spelers en ook trainers ooit een tijd van gaan gekomen. Ik kijk met bijzonder veel plezier terug op deze twee absolute toppers. Het waren niet alleen superspelers, maar ook supermensen en dat is misschien nog wel belangrijker. Ik heb nog wekelijks contact met hen. Ze hebben mij als trainer nooit in de steek gelaten. En het zijn altijd spelers geweest die zich normaal gedroegen. Zo gedragen ze zich ook in de maatschappij. Afspraak is afspraak. Ook in mindere tijden weet je wat je aan hen hebt. Wat ze gepresteerd hebben, spreekt voor zich. Niet veel Nederlandse amateurvoetballers kunnen zo'n erelijst overleggen. Ik heb met Erwin Looms maar één seizoen gewerkt. We werden landskampioen. Er was toen een geweldige chemie in de groep, zowel binnen als buiten het voetbalveld. Ik had graag nog eens een jaar met Erwin willen werken. Dat heb ik altijd gezegd, maar misschein kan het in de toekomst op een andere manier. Dennis en Erwin waren zelf al goede voetballers, maar ze hebben elkaar nog groter gemaakt.'
Michel Steggink (voormalig medespeler van beiden bij HSC'21):
'Het is jammer dat er een eind komt aan een unieke periode. Maar het is wel te begrijpen. Het was een duo, dat elkaar binnen en buiten het veld goed begreep. Onnavolgbare acties hadden ze soms. Ze wisten altijd precies van elkaar waar ze stonden. Erwin was de fysiek sterke man, Dennis was de man van de beweging, van de snelheid en de actie. Ze pasten perfect bij elkaar. Het zijn karaktervolle persoonlijkheden. Binnen het veld waren ze hard en soms meedogenloos, buiten het veld waren het vooral aardige kerels.'
Hahah Frank Diender keepte vorig jaar bij DOS, we hebben het over Kevin Diender, rechtsbuiten, voormalig amateurinternational. In Kampen wemelt het werkelijk van de ' Brunneper' Dienders, DOS heeft er met het tweede meegerekend een stuk of 8. Karel heeft tegen alle verwachtingen in besloten te blijven, ondanks opnieuw interesse van vele clubs. Knap hoor, ieder jaar een andere club uit de top 5 aller tijden en toch blijven, een clubman in hart en nieren. Haarman weg bij Flevo Boys.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef methodmich het volgende:
De keeper van DOS Kampen is volgens VoZ per direct opgestapt wegens een ruzie met de trainer over het spelen in het tweede.
Haarman gaat het lagerop zoeken en wordt herenigd met Valk en Alleman met DOS in de eerste klasse zo verwacht ik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Haarman gaat het weer hogerop zoeken?
en het blijkt dus een rechtsbuiten, Kevin Diender
Dat lijkt me voor het aantal kansen wat je bij die ploeg krijgt toch niet veel, al is Heskamp natuurlijk veel meer de man die in de zestien staat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, hij heeft er 7 inliggen las ik. Is toch niet verkeerd.
Klopt Spakenburg en Ijsselmeervogels zouden hem ook willen volgens de geruchten. Ben benieuwd of Houwing en/of Platvoet nog naar Rijssen gaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:35 schreef methodmich het volgende:
Toch leuk dat Sjors weer voor zijn oude club kiest, want die had vast meer mogelijkheden denk ik.
Ben benieuwd, vorig jaar wilde hij niet naar Spakenburg en werd voor hem Houwing aangetrokken. Afgelopen zaterdag was ik in Hardenberg en stond ik temidden van hun supporters maar niets over gehoord, zou wel een aderlating zijn kroeze en ijzerman weg.quote:Op maandag 3 maart 2008 01:25 schreef F1Bas het volgende:
Wat weet iemand van Kenny Kroeze naar Spakenburg? Gerucht dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |