abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56646332
quote:
Op zondag 10 februari 2008 08:53 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Zandbergen wil uit principe niet naar een club in C. En contractueel gezien mag hij alleen naar een club in A of B tussentijds vertrekken. Nee dus
Okee, duidelijk.
That's all folks!
pi_56752015
Jansen hoofd opleidingen bij Twente

De toekomst van Jansen is dus bekend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56758346
Ja, maandag stond het al in de krant, hij vindt het een bekroning op z'n werk. Ik gun het hem ook enorm.
That's all folks!
pi_56773891
Vandaag HHC gezien bij kowet. HHC speelde niet best, kowet kwam kwaliteit tekort om het HHC echt lastig te maken. HHC had aardig wat kansen in de eerste helft, de tweede helft speelden ze echt een stuk minder. HHC kreeg veruit de meeste kansen en had het verdiend om te winnen zo reeël moet ik wel zijn, maar ging zeker in de tweede helft veel te veel mee met de lange ballen van Kowet. Ze bleven niet voetballen. Zandbergen 1 kansje vandaag en gelijk een doelpunt. Kroeze speelde als een natte krant vandaag, tegen DOS was hij echt heel goed, had blijkbaar zijn dag niet. De reserve keeper van Kowet moest invallen na een blessure en die keepte voortreffelijk. Wel jammer dat het doelpunt van HHC door zijn benen ging.
pi_56775226
Be Quick '28 komt ineens nog aardig dichtbij zo. Dat had ook niemand verwacht in de winterstop. E'31 weer niet gewonnen zag ik. En verrassend, Genemuiden wint met 0-5 bij VVOG.
www.thuisuiteten.nl
pi_56776020
@ Methodmich:individueel gezien heeft Be Quick al jaren de beste ploeg van de hoofdklasse C. Als het eruit komt is het de beste ploeg van de hoofdklasse C. En het komt er dus niet uit.

Starke is zonder twijfel de beste middenvelder van de hoofdklasse C. Rahantokan (schrijf ik waarschijnlijk verkeerd) de beste verdediger van de hoofdklasse C. Ze winnen alleen nooit wat. Dorgelo is ook een hele goede verdediger. En met buitenhuis, mijnheer, heskamp , promes (speelt niet valt alleen de laatste twintig minuten in) lijzen en die linksback (weet zijn naam zo gauw niet is een molukker) loopt er gewoon heel veel kwaliteit rond. Nu iets van 8 wedstrijden op rij de nul gehouden en alles gewonnen.
pi_56776211
Okee. Rahantoknam heeft nog een jaartje bij Spakenburg gelopen, toen viel ie na een goede start ver terug. "Alex" noemden ze hem toen.
www.thuisuiteten.nl
pi_56776329
Ik heb eens wat rondgevraagd over het falen van Excelsior. Het punt dat steeds terugkomt is dat men het telkens op conditioneel gebied tekort komt naarmate de tweede helft vordert. Geerdink Johannink is dus te soft bezig. Voetballend gaat het allemaal nog wel aardig, bij vlagen.
That's all folks!
pi_56776467
@ Vaduz Hoe zit het met de grote schoonmaak bij Excelsior? (HHC'ers hadden hier allemaal verhalen over)

Hij lijkt idd wel op Alex, voetballend houdt het niet over.
pi_56779858
Ja, ik heb ook dingen gehoord, maar welke spelers en hoe en wat? Ik kan er zelf ook moeilijk een verhaal van maken en ben wel wat terughouden nog. Het lijkt er in alles op dat men een nieuwe start wil maken. Een vertrek van Jarno Beltman is wel het meest concrete wat ik heb gehoord.

Het ligt voor mij voor de hand dat Looms en Sepp er volgend jaar niet meer bij zijn. Ik denk dat men met name terugwil naar enkele midden-20 spelers met meerwaarde van buiten, aangevuld met eigen spelers. Er is teveel gemor in Excelsior 2, dat men (in potentie goede eerste elftalspelers) te weinig kans krijgt. Het geheel nu doet denken aan enkele jaren geleden, de achterban en de band met het eerste elftal is verslechterd. Daar moet wat aan gebeuren.

Verder zou Rik Platvoet ook nog benaderd zijn, maar daar geloof ik zelf niet zo in.

Wat heb jij gehoord Georg?
That's all folks!
pi_56787745
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:48 schreef methodmich het volgende:
Okee. Rahantoknam heeft nog een jaartje bij Spakenburg gelopen, toen viel ie na een goede start ver terug. "Alex" noemden ze hem toen.
Ik wilde net zeggen, als dat de beste verdediger in C is zegt dat wel heel veel over C. Net zo'n drama als die andere kale die nu bij QB speelt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56791064
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen, als dat de beste verdediger in C is zegt dat wel heel veel over C. Net zo'n drama als die andere kale die nu bij QB speelt.
Misschien speelde hij bij Spakenburg niet goed heb hem daar niet gezien maar heb hem toch een keertje of 15 aan het werk gezien en heb me altijd afgevraagd waarom hij niet in de eerste divisie liep te voetballen. Schakelt eigenlijk iedereen probleemloos uit en is zeer gevaarlijk bij corners. Ik vind Steggink zeker niet beter (speelde gisteren overigens goed) en Resokario heeft voor mijn gevoel altijd Frank de Boer momenten. Tegen ADO den Haag was hij de beste man van het veld.

@ Vaduz: ik hoorde dat de trainer erg slecht lag, bij de spelers en de supporters.Gaan de ondersten winnen dan is hij vroegtijdig weg zo werd het ongeveer gebracht. Dat ze nieuwe mensen van buiten wilden halen, waarbij een grote naam viel die een aanbieding is gedaan die geweigderd is , maar weet niet wat daar van waar is. (Niet wie jij noemt wat natuurlijk ook een grote naam is) En de sfeer zou verziekt zijn niet zozeer tussen spelers en de supporters maar de spelers onderling, waarbij namen werden genoemd tussen wie het niet zou boteren wat geescaleerd is. Johan Derksen zou zeggen: een kleedkamerincident. Kortom geruchten en nog eens geruchten Ik ga geen namen noemen omdat ik niet weet wat er waar van is en mensen beschadigen daar hou ik niet van. Het verslag op VOZ zegt trouwens ook veel......
pi_56793315
Precies, met geruchten moet je uitkijken.
That's all folks!
pi_56793527
Wat Rahantoknam betreft, het is bij Spakenburg altijd lastig. Yves Heskamp kon er ook niet echt heel goed aarden en die doet het bij Be Quick '28 toch wel weer goed. Zag trouwens net pas dat die de tweede periode gewoon 27 uit 9 hebben en 0 tegengoals.
www.thuisuiteten.nl
pi_56821927
De wedstrijd IJsselmeervogels - Go Ahead Kampen gaat niet door omdat ze bij Kampen een blessuregolf zouden hebben.
pi_56823462
Het was ook wel een raar geplande wedstrijd.
That's all folks!
pi_56823527
quote:
Op maandag 18 februari 2008 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was ook wel een raar geplande wedstrijd.
Waarom? Vele clubs spelen nu oefenwedstrijden aangezien het inhaalprogramma niet erg groot is.
pi_56833115
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef F1Bas het volgende:
De wedstrijd IJsselmeervogels - Go Ahead Kampen gaat niet door omdat ze bij Kampen een blessuregolf zouden hebben.
Raar verhaal, alleen timmermans deed niet mee afgelopen zaterdag vanwege een blessure. En wellicht is de keeper uit de running omdat hij zich afgelopen zaterdag moest laten vervangen. En als altijd raakte Zandbergen licht geblesseerd waardoor hij zich ook liet vervangen maar dat was zeker niet zwaar.

Niels Oude Kamphuis stopt met voetballen. 1 wedstrijd gespeeld. Mist het plezier bij Excelsior.
pi_56834143
Okee Bas, dan is het te begrijpen.

En tjah, met die chaos die er nu is is het begrijpelijk van Niels. Eigenlijk moet hij het volgend seizoen nog even proberen, met een nieuwe trainer, een nieuw team.
That's all folks!
pi_56857727
Meer nieuws van het front: Dennis Sepp stopt er na dit seizoen mee. Hij gaat zich storten op zijn maatschappelijke carriere, verder is er een kleine op komst. En Maarten Dangremond stopt er (voorlopig een jaar) mee.
That's all folks!
pi_56862287
Kortom, er zal bij E'31 wel één en ander gaan gebeuren op spelersfront? Want die plekken moet men opvullen lijkt me.
www.thuisuiteten.nl
pi_56866054
Er gaat heel veel gebeuren, ik denk dat er volgend jaar echt een heel ander team staat. Ik durf met al die geruchten niet eens een concept-elftal te maken.
That's all folks!
pi_56869306
SVZW haalt men daar nog spelers van? Zou niet onlogisch zijn. Net als spelers van HHC, Excelsior is een hele rijke club, ik verwacht toch wel wat. Beltman Calkhoven Dangremond Jansen Leurink Looms en Sepp gaan (vermoedelijk) allemaal weg. Ik verwacht toch ook wel spelers uit het tweede wat het al jaren goed doet.
pi_56882666
Er zijn van SVZW een drietal spelers interessant. Maar als ze promoveren zullen ze zeker niet makkelijk iemand laten gaan. Bij SVZW wordt ook goed betaald, Freddy Nijhof is er voorzitter. (Nijhof Wassink, zegt genoeg) Ik denk niet dat ze het daar gaan zoeken.

De naam Calkhoven had ik nog niet gehoord, dat zou jammer zijn. Hij is juist iemand voor een nieuw team. En Jansen alweer weg zou ook wel jammer zijn, krijgt hij een rol in het elftal die hem past dan kan Excelsior hem goed gebruiken.

Kiezen ze verder voor Excelsior 2, dan moet Excelsior wel een pas op de plaats maken wat betreft een hoge klassering op de ranglijst.

En een hele rijke club is Excelsior ook weer niet, dat valt behoorlijk mee.
That's all folks!
pi_56893085
Looms is nu ook officieel.
pi_56893630
Een verstandige beslissing.

Wat een held is het, ik heb genoten van de man in zijn jaren hier.
That's all folks!
pi_56912060
Stukje over Asterix & Obelix:
quote:
'Ze hebben elkaar nog groter gemaakt'

21 februari 2008
HENGELO - Dennis Sepp en Erwin Looms waren in hun tijd als voetballers in de hoofdklasse goed voor 500 doelpunten. Aan het eind van het lopende seizoen stokken de twee doelpuntenmachines. Ze haken af wegens privéomstandigheden. We blikken terug op Asterix en Obelix zoals ze in hun HSC-tijd genoemd werden met enkele belangrijke mensen uit hun fraaie loopbaan.

Gerard Geerdink Johannink (was hun eerste trainer bij HSC'21 en is thans hun trainer bij Excelsior'31):
'Ik was trainer van PH toen Erwin terugkwam van Go Ahead. We werden kampioen, ik ging naar HSC en hij kwam er op de laatste dag achteraan. Dat gaf veel commotie. Dennis was er al. Hij was bij BZSV topscorer geworden van Twente. Toen begon het met hen. Ze kwamen in een elftal met een fantastische balans. Nu, bij Excelsior, is dat minder. Ze spelen in een minder draaiend team. Er worden daardoor zaken van hen verwacht die hen minder goed liggen en die gaan ten koste van hun sterkste punten, omdat de balans in de ploeg niet helemaal optimaal is. Ze hebben hun nek uitgestoken. Ik bewonder hen, omdat ze zeer betrokken zijn. Erwin toont dat binnen de lijnen en Dennis na afloop in gesprekken. Omdat ze maar één doel hebben, ze willen de situatie verbeteren.'

Paul Krabbe (werd met beide spelers bij HSC '21 landskampioen bij de amateurs):
'Dat ze stoppen is een verlies voor het voetbal. Maar ja, er is voor spelers en ook trainers ooit een tijd van gaan gekomen. Ik kijk met bijzonder veel plezier terug op deze twee absolute toppers. Het waren niet alleen superspelers, maar ook supermensen en dat is misschien nog wel belangrijker. Ik heb nog wekelijks contact met hen. Ze hebben mij als trainer nooit in de steek gelaten. En het zijn altijd spelers geweest die zich normaal gedroegen. Zo gedragen ze zich ook in de maatschappij. Afspraak is afspraak. Ook in mindere tijden weet je wat je aan hen hebt. Wat ze gepresteerd hebben, spreekt voor zich. Niet veel Nederlandse amateurvoetballers kunnen zo'n erelijst overleggen. Ik heb met Erwin Looms maar één seizoen gewerkt. We werden landskampioen. Er was toen een geweldige chemie in de groep, zowel binnen als buiten het voetbalveld. Ik had graag nog eens een jaar met Erwin willen werken. Dat heb ik altijd gezegd, maar misschein kan het in de toekomst op een andere manier. Dennis en Erwin waren zelf al goede voetballers, maar ze hebben elkaar nog groter gemaakt.'

Michel Steggink (voormalig medespeler van beiden bij HSC'21):
'Het is jammer dat er een eind komt aan een unieke periode. Maar het is wel te begrijpen. Het was een duo, dat elkaar binnen en buiten het veld goed begreep. Onnavolgbare acties hadden ze soms. Ze wisten altijd precies van elkaar waar ze stonden. Erwin was de fysiek sterke man, Dennis was de man van de beweging, van de snelheid en de actie. Ze pasten perfect bij elkaar. Het zijn karaktervolle persoonlijkheden. Binnen het veld waren ze hard en soms meedogenloos, buiten het veld waren het vooral aardige kerels.'
www.thuisuiteten.nl
pi_57009350
Ik zie het nu pas, een mooie ode aan het duo.
That's all folks!
pi_57014293
De keeper van DOS Kampen is volgens VoZ per direct opgestapt wegens een ruzie met de trainer over het spelen in het tweede.
www.thuisuiteten.nl
pi_57016049
Het is niet keeper Nick Karel, maar verdediger Kevin Diender. Ziet eruit als een knullige fout in de communicatie...
That's all folks!
pi_57016163
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:05 schreef methodmich het volgende:
De keeper van DOS Kampen is volgens VoZ per direct opgestapt wegens een ruzie met de trainer over het spelen in het tweede.
Hahah Frank Diender keepte vorig jaar bij DOS, we hebben het over Kevin Diender, rechtsbuiten, voormalig amateurinternational. In Kampen wemelt het werkelijk van de ' Brunneper' Dienders, DOS heeft er met het tweede meegerekend een stuk of 8. Karel heeft tegen alle verwachtingen in besloten te blijven, ondanks opnieuw interesse van vele clubs. Knap hoor, ieder jaar een andere club uit de top 5 aller tijden en toch blijven, een clubman in hart en nieren. Haarman weg bij Flevo Boys.
pi_57016240
Haarman gaat het weer hogerop zoeken?

en het blijkt dus een rechtsbuiten, Kevin Diender
That's all folks!
pi_57016326
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Haarman gaat het weer hogerop zoeken?

en het blijkt dus een rechtsbuiten, Kevin Diender
Haarman gaat het lagerop zoeken en wordt herenigd met Valk en Alleman met DOS in de eerste klasse zo verwacht ik.
pi_57016456
Okee.

Het is een losse flodder, maar ik hoop er een beetje op dat Excelsior Tim Engbers (Quick'20) polst.
That's all folks!
pi_57038549
Ah ja, Kevin dus.

Jolf Stel (Be Quick '28) en Sjors Brugge (Go Ahead Eagles) naar Excelsior '31. Blij mee Vaduz?
www.thuisuiteten.nl
pi_57044323
Als Sjorsfan ben ik natuurlijk superblij met zijn terugkeer! Jolf ken ik niet, maar lijkt me geen slechte spits. Misschien weet Georg er meer van. Arjan Schooten komt ook weer terug, maar gaat eerst meetrainen met Excelsior'31 2.

Bijgetekend hebben: Zwollo, Hoekstra, Scheppink Isa en Van Pijkeren. Het nieuwe elftal begint een beetje vorm te krijgen.
That's all folks!
pi_57045583
Jolf Stel daar kan ik niets over zeggen, is me nooit opgevallen, noch in postitieve zin, noch in negatieve zin. Herrinner me eigenlijk van dit seizoen alleen die wissel met Promes bij Kowet, waarna Promes 10 minuten later (zonder blessure) werd gewisseld voor een ander, maar dat zegt natuurlijk niets over Stel.
pi_57045849
Okee, hij heeft er 7 inliggen las ik. Is toch niet verkeerd.
That's all folks!
pi_57045887
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, hij heeft er 7 inliggen las ik. Is toch niet verkeerd.
Dat lijkt me voor het aantal kansen wat je bij die ploeg krijgt toch niet veel, al is Heskamp natuurlijk veel meer de man die in de zestien staat.
pi_57063937
Toch leuk dat Sjors weer voor zijn oude club kiest, want die had vast meer mogelijkheden denk ik. Wel jammer dat hij na een goed eerste seizoen niet kon doordrukken bij GAE.
www.thuisuiteten.nl
pi_57065112
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:35 schreef methodmich het volgende:
Toch leuk dat Sjors weer voor zijn oude club kiest, want die had vast meer mogelijkheden denk ik.
Klopt Spakenburg en Ijsselmeervogels zouden hem ook willen volgens de geruchten. Ben benieuwd of Houwing en/of Platvoet nog naar Rijssen gaan.
pi_57065175
Houwing heeft al bijgetekend bij Spakenburg, dus dat lijkt me niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_57065196
Platvoet zit ik niet op te wachten, die is wel een beetje op.
That's all folks!
pi_57086927
Wat een slecht miniverslag over HHC-DOS op VOZ. Dos kreeg in de eerste helft 2 100% kansen,die gaan er niet in en de eerste de beste kans bij HHC is raak. Vervolgens nog een 100% kans en in de tweede helft ook nog een paar hele beste kansen. HHC had op het einde ook twee 100% kansen. Als je je zelf niet maakt dan verdien je het niet om te winnen en als dit zo door gaat dan lijkt degradatie een kwestie van tijd, maar wees reeël gezien het aantal kansen voor DOS: met die wereldspits van de stadsgenoot kowet had DOS met 5-1 gewonnen. Kowet creeerde tegen HHC niets, 1 kansje en gelijk een doelpunt, DOS krijgt kansen (alleen voor de keeper 3 keer in de eerste helft) maar doet daar niets mee. Dat is de reden dat Kowet in het linkerrijtje gaat eindigen, denk de eerste vijf) en DOS degradeert. Dat houwing bijgetekend had wist ik niet, dan zal hij blijven.
pi_57100332
Ton Haarman (Flevo Boys) en Erik Krol (Leeuwarden) naar ONS Sneek.

Terugblik zaterdaghoofdklasse speelronde 18

Zandbergen zit Van Dommelen weer op de hielen voor de titel hoofdklassetopscorer.
www.thuisuiteten.nl
pi_57100866
Haarman idd weer naar ONS, gezien zijn uitlatingen in de media toch wel opmerkelijk. IJzerman naar Be Quick i.v.m. studie.
pi_57101376
Excelsior moet zich nu echt eens zorgen gaan maken, gaat het zo door dan komen ze zeker bij de ondersten te staan. De smalheid van de selectie laat zich voelen nu. Gerritsen en Smits horen er niet in, de laatste op termijn misschien wel straks.
That's all folks!
pi_57101597
laat maar weet t al
pi_57118498
Wat weet iemand van Kenny Kroeze naar Spakenburg? Gerucht dus.
pi_57128902
quote:
Op maandag 3 maart 2008 01:25 schreef F1Bas het volgende:
Wat weet iemand van Kenny Kroeze naar Spakenburg? Gerucht dus.
Ben benieuwd, vorig jaar wilde hij niet naar Spakenburg en werd voor hem Houwing aangetrokken. Afgelopen zaterdag was ik in Hardenberg en stond ik temidden van hun supporters maar niets over gehoord, zou wel een aderlating zijn kroeze en ijzerman weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')