abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54204685
Beslissingsduel dus tussen HHC en Excelsior, leuke derby! VVOG krijgt op de kloten van GA Kampen met 6-1 lekker hoor.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_54206012
VVOG best dramatisch bezig de laatste tijd. Go Ahead heeft een mooi rustig jaar zo.
That's all folks!
pi_54206140
Wel bizar, exact hetzelfde doelsaldo ook voor E'31 en HHC! Leuk extra potje dan Vaduz.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54216425
Kijk dit worden de leukere competities beslissingsduel (ben nog benieuwd) en dinsdag de nationale bekerwedstrijd tegen AGOVV (7.000 man verwacht)
pi_54217516
7000 lijkt me wel erg veel, maar zou leuk zijn natuurlijk. HHC maakt zeker een goede kans. Zandbergen-Da Silva 14. Looms+ Sepp 12. Ik heb hier genoeg reclame gemaakt voor Zandbergen gemaakt, ik laat het het bij dat ene zeer veelzeggende feitje.
pi_54219493
Zandbergen nu 9 goals en momenteel topscorer van de zaterdaghoofdklasse. Al speelt hij natuurlijk wel in C, dat scheelt wel iets. Toch doet ie het goed!
www.thuisuiteten.nl
pi_54222305
Dan hoop ik volgende week weer even met een leuk feitje aan te komen Georg. Neemt niet weg dat Zandbergen uitstekend bezig is.

Dit beslissingsduel wordt vooral een prestigeduel denk ik, wel lachen. Wierden zal vast weer een optie zijn voor het duel.
That's all folks!
pi_54245288
De trainers, Janssen (HHC) en Geerdink Johannink (Excelsior'31), zijn beiden totaal niet blij met het extra duel las ik in de krant (vanwege het drukke schema en de geldende kaarten). Volgens Janssen mocht er wel om geloot worden, Geerdink Johannink vond dat maar niets. Hij vindt dat de wedstrijd gewoon gespeeld moet worden.
That's all folks!
pi_54248654
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
De trainers, Janssen (HHC) en Geerdink Johannink (Excelsior'31), zijn beiden totaal niet blij met het extra duel las ik in de krant (vanwege het drukke schema en de geldende kaarten). Volgens Janssen mocht er wel om geloot worden, Geerdink Johannink vond dat maar niets. Hij vindt dat de wedstrijd gewoon gespeeld moet worden.
Zo nutteloos, dit was vorig jaar ook bij ons.

Beslissingsduel tegen QB om de 1e periode en een week later wonnen we alsnog de 2e periode

Mijn mening, gewoon wachten en kijken of 1 van de 2 een andere periode wint, zo ja dan is dit duel nutteloos.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54249241
Ja, wachten lijkt me veel beter. Kijk naar de stand in C, deze twee gaan het onderling uitmaken.
That's all folks!
pi_54256967
http://www.ad.nl/sport/voetbal/article1783664.ece Leuke aanwinst voor HHC ?! Denk eerder als hij voor een amateurclub zou gaan het DOS Kampen zou worden, terug naar zn roots
pi_54257816
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 02:46 schreef HPayne het volgende:
http://www.ad.nl/sport/voetbal/article1783664.ece Leuke aanwinst voor HHC ?! Denk eerder als hij voor een amateurclub zou gaan het DOS Kampen zou worden, terug naar zn roots
Het zou natuurlijk leuk zijn, en het geld is er ook wel. Maar het is natuurlijk altijd afwachten...
pi_54260552
Leuk artikel inderdaad in de AD. Ik zie Jaap niet kiezen voor HHC. Ik verwacht niet dat hij in de hoofdklasse wil voetballen, ik heb begrepen dat het hem leuk lijkt om een pupillenteam te trainen bij DOS. En dat hoeft absoluut geen selectieteam te zijn. Als hij blijft voetballen dan kiest hij er eerder voor om met wat maten te voetballen in een lager team (v/d Belt, Ron Mulder etc.). Als, want hij vindt zijn familie (terecht) heel belangrijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door GeorgKacher op 30-10-2007 11:31:53 ]
pi_54261165
Ik zie het ook niet gebeuren, dan zou hij weer fanatiek moeten trainen en dergelijke en dat wil hij niet meer.
That's all folks!
pi_54261790
Het beslissingsduel wordt op 24 november gespeeld. Waar: in Hardenberg of Rijssen. Dat wordt via loting bepaald op 10 november. In ieder geval niet op neutraal terrein.
That's all folks!
pi_54268731
Volgend jaar inderdaad. Wou net zeggen, tussentijds kan niet meer.
www.thuisuiteten.nl
pi_54268819
Hoezo volgend jaar? Nu 24 november, vrij weekend voor beide ploegen.
That's all folks!
pi_54268847
Nee, Jaap Stam naar HHC bedoelde ik. Quote vergeten.
www.thuisuiteten.nl
pi_54268868
Okee zo, ik dacht al.
That's all folks!
pi_54278033
HHC verliest van slechter AGOVV

Wat een stunt had het kunnen en ook zeker moeten zijn, waar AGOVV alleen de eerste 10 minuten gevaarlijk was voor het doel van goalie Marc Doornbos was het HHC dat zeker 80 minuten van de wedstrijd de bepalende en voetballende ploeg was op sportpark De Boshoek te Hardenberg. De ruim 2900 bezoekers zagen alleen in de zesde minuut door een verdedigingsfout het doel ingaan aan de kant van HHC.

Door veel aanvallende fouten en een falend arbitaal trio (doelpunt niet toegekent terwijl bal ruim over doellijn was, tot tweemaal toe een zuivere penalty niet toekennen en niet voor overtredingen van AGOVV fluiten) kwam HHC Hardenberg niet terug in de wedstrijd en was het na strak 94 minuten een domper dat een beter HHC niet won.
quote:
HHC-HARDENBERG.NLl: HHC kon de landelijke beker met opgeheven hoofd verlaten. Het talrijke publiek had genoten van een op zeer aanvaardbaar niveau spelend HHC Hardenberg, dat te weinig kreeg. En dat deed pijn en was zuur.
pi_54286634
Wel zonde hoor, had leuk geweest. Nu weer vol richten op de competitie dan dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_54286996
Die bal was inderdaad duidelijk over de doellijn. Erg jammer.
That's all folks!
pi_54295315
Tegen Lisse waren ze ook al de mindere. 2x mazzel dus.
pi_54314899
Vanavond maakt Rotman eindelijk zijn debuut bij Zwolle
pi_54338983
HHC 0-2 voor tegen Genemuiden.
Excelsior 0-1 achter tegen Flevoboys...

pi_54341326
DOS was vandaag dramatisch tegen Staphorst, Kowet geeft dus een 2-0 voorsprong uit handen, ze speelden door een rode kaart met 10 man. Excelsior verrassend onderuit thuis tegen Flevo Boys. Op de tribune bij dos werd vaak de vraag gesteld: hoe lang blijft Zandbergen nog? Als Dos tegen Kowet op de 24e zo speelt als vandaag zit hij na Dos minimaal op 15 treffers.
pi_54341615
VVOG weer verloren
pi_54342038
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef ILCILA het volgende:
HHC 0-2 voor tegen Genemuiden.
Excelsior 0-1 achter tegen Flevoboys...

Moet je er niet heen?
pi_54342509
Excelsior '31 dus de eerste nederlaag en gelijk een dikke. VVOG ook een vrije val de laatste weken.
www.thuisuiteten.nl
pi_54342742
Ik kom er nog op terug, wat een beschamende vertoning. Bah.
That's all folks!
pi_54396233
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom er nog op terug, wat een beschamende vertoning. Bah.
Nog niet over de klap heen?
pi_54402592
Nou, nee. Maar even de zaak op een rijtje zetten nu.

Excelsior startte de eerste helft uitstekend. Flevo Boys werd al combinerend vastgezet en had helemaal niets in te brengen. Maar, op een stiftje van Erwin Leurink, die op de lat ging na (en wellicht kansen in het eerste kwartier dat ik heb gemist), waren er amper kansen.

De tweede helft startte dramatisch, de zwakte van een aanvaller op de rechtsback-plek zetten, werd zichtbaar. Willem profiteerde, 0-1. Een paar minuten later begon de Frank van der Plaats show, prachtig ingeleid door Jarno Beltman. Hij speelde riskant Dangremond in het midden aan, die de bal verloor. Van de Plaats had een vrije doorgang en wist er wel raad mee.

Gerald Janssen bracht even later met een prachtige kopbal de spanning terug. Maar de snelle rechterspits van Flevo Boys, uiteraard Frank van der Plaats, wist met zijn snelheid en killersinstinct de Excelsior-verdediging nog 2 keer het bos in te sturen. Hij speelde een perfect game, strafte alles af. Een kwartier voor tijd was het compleet gespeeld. De Rijssenaren mogen zich schamen.
That's all folks!
pi_54457717
quote:
Dennis Sepp over topper tegen HHC: 'We willen ze graag een tik geven.'

08 november 2007
RIJSSEN - In Rijssen en Hardenberg wordt al dagen gepraat over de aanstaande topper. De voetballers van Excelsior'31 (de nummer 2 van de hoofdklasse c) moeten naar de ongeslagen koploper HHC. Er worden duizenden mensen verwacht in Hardenberg. Dat zal voor amateurbegrippen een fantastische ambiance worden. Voor Dennis Sepp is het de eerste ontmoeting tussen beide topteams in competitieverband. Hij speelt dit seizoen voor het eerst bij de zaterdagclub. De aanvaller kijkt alvast vooruit.

Begin je al een beetje bang te worden voor de ongeslagen gigant uit Hardenberg?
Sepp: 'Nee, nee, nee, ik geniet alleen maar van dit soort wedstrijden. Dit zijn de leukere potjes. Daar doet je het voor. Maar ik heb begrepen dat we slecht weer krijgen. Het gaat stormen zaterdag. Dat hoop ik niet. Want er zullen zaterdag zeker 3000 toeschouwers bij die wedstrijd zijn. Niet gek voor een amateurwedstrijd.

HHC zal in jouw ogen de favoriet zijn?
'Nee, het kan alle kanten op gaan. Wij zijn er klaar voor. We zijn er gebrand op om ze een tik te geven, willen ze graag van hun ongeslagen status afhelpen. Daar hoef je niet achteraan.'

En dan door naar de titel?
'Voor het kampioenschap is HHC voor honderd procent de beste kandidaat. Kijk maar naar beide selecties. Die van HHC is veel breder. In de breedte hebben ze meer kwaliteit. Bij ons staan nu al jongens op scherp. Eén gele kaart en je hebt er weer één minder en dat kunnen we niet hebben. Isa is geblesseerd, Scheppink ook. Zulke pech kunnen wij niet gebruiken. Daarom hebben wij het goed gedaan als we bij de eerste vijf zijn, hoe hard we ook voor het de eerste plek zullen knokken. Dat wel natuurlijk.'

Ga je scoren zaterdag?
'Dat wil ik zeker. Ik moet dan wel kansen krijgen en die krijg ik elke wedstrijd, dus...'
That's all folks!
pi_54462973
Leuk stukje met Sepp. Denk dat hij wel gelijk heeft over HHC, al is zoiets altijd handig om te druk te verleggen.
www.thuisuiteten.nl
pi_54507473
Zozozo pijnlijke tik voor Excelsior!
pi_54507841
Een hele pijnlijke inderdaad. Het verschil zal wel duidelijk zijn geweest, ik was er niet bij. Ik wacht de verslagen af.
That's all folks!
pi_54509578
Ik was er zelf ook (weer ) niet bij (krijg je als je volleybal coached ) maar hoorde dat het niveau niet ver van elkaar af lag. Zeker de eerste helft was excelsior vaak beter, na rust bleek dat excelsior hun kruit in de eerste helft al verschoten had en HHC dus makkelijk kon uitlopen...

5-1 is toch wel een uitslag warvan je denkt zeker tussen de nummer 2 en de koploper...

Excelsior
HHC-Hardenberg
pi_54510209
Ai ai ai... De vlag kan al uit in Hardenberg denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_54510749
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
Ai ai ai... De vlag kan al uit in Hardenberg denk ik.
Daar lijkt het wel op.
pi_54511071
M'n pa was als geboren Hardenberger wel blij met de uitslag .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_54517613
Kroeze 4 keer ook, wat een klasbak blijft het. Het lijkt wel gedaan inderdaad nu.
That's all folks!
pi_54517811
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Kroeze 4 keer ook, wat een klasbak blijft het. Het lijkt wel gedaan inderdaad nu.
Die 2 wedstrijden tegen ons vond ik hem helemaal niet zo goed, maar hij kan echt wel wat natuurlijk.
pi_54517953
Vind ik opvallend, hij kan makkelijk hogerop. Maar dat wil hij niet, hij vermaakt zich uitstekend bij HHC.
That's all folks!
pi_54518163
quote:
Op zondag 11 november 2007 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik opvallend, hij kan makkelijk hogerop. Maar dat wil hij niet, hij vermaakt zich uitstekend bij HHC.
Is het te makkelijk om te zeggen dat het kan komen omdat de hoofdklasse C over het algemeen minder sterk is? En dat Kroeze tegen een goede tegenstander het daarom ook veel moeilijker heeft.
pi_54518222
Ik denk dan eerder dat het aan de vermoeidheid lag destijds, na een lang seizoen. Ik kan spelers toch wel goed inschatten, spelers van zijn kaliber zie ik niet vaak in de hoofdklasse spelen.
That's all folks!
pi_54519532
Kroeze kan zeker hogerop, maar doordat HHC-Hardenberg al jaren in de lift zat onder trainer Janssen wilde hij blijven en HHC samen met Janssen tot een succes maken.

Kijken hoe dat volgend jaar gaat, Janssen stopt er mee na dit seizoen bij HHC-Hardenberg, niet met pensioen maar het is ook nog niet bekend wat wel. Wel zijn de geruchten op de tribune dat hij in belangstelling staat van en aantal BVO's (Waaronder Heracles, Zwolle en Omniworld)
pi_54524406
Ik hoop dat Janssen een kans krijgt in het betaalde voetbal, heeft hij meer dan verdiend.
That's all folks!
pi_54543647
Het probleem van Janssen is (volgens de Stentor) dat hij ivm zijn werk geen kans heeft (Gehad) om trainerscursus betaald voetbal te doen. Hij geeft dan ook aan dat wanneer clubs geïnteresseerd zijn dat ze hem de kans moeten geven om zich verder te ontwikkelen.

Maar hij is gewoon een trainer die volgens mij het niveau van eerste divisie makkelijk moet aankunnen...
pi_54556499
Minder dan Gert Aandewiel zal ie zeker niet zijn toch?
www.thuisuiteten.nl
pi_54556845
Zeker niet. Hij werkt nu nog 40 uur in de week las ik. Dat zit een trainerscursus betaald voetbal nog in de weg. Maar die wil hij wel graag volgen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')