Zo nutteloos, dit was vorig jaar ook bij ons.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
De trainers, Janssen (HHC) en Geerdink Johannink (Excelsior'31), zijn beiden totaal niet blij met het extra duel las ik in de krant (vanwege het drukke schema en de geldende kaarten). Volgens Janssen mocht er wel om geloot worden, Geerdink Johannink vond dat maar niets. Hij vindt dat de wedstrijd gewoon gespeeld moet worden.
Het zou natuurlijk leuk zijn, en het geld is er ook wel. Maar het is natuurlijk altijd afwachten...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:46 schreef HPayne het volgende:
http://www.ad.nl/sport/voetbal/article1783664.ece Leuke aanwinst voor HHC ?! Denk eerder als hij voor een amateurclub zou gaan het DOS Kampen zou worden, terug naar zn roots
quote:HHC-HARDENBERG.NLl: HHC kon de landelijke beker met opgeheven hoofd verlaten. Het talrijke publiek had genoten van een op zeer aanvaardbaar niveau spelend HHC Hardenberg, dat te weinig kreeg. En dat deed pijn en was zuur.
Moet je er niet heen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:43 schreef ILCILA het volgende:
HHC 0-2 voor tegen Genemuiden.
Excelsior 0-1 achter tegen Flevoboys...
![]()
![]()
![]()
Nog niet over de klap heen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom er nog op terug, wat een beschamende vertoning. Bah.
quote:Dennis Sepp over topper tegen HHC: 'We willen ze graag een tik geven.'
08 november 2007
RIJSSEN - In Rijssen en Hardenberg wordt al dagen gepraat over de aanstaande topper. De voetballers van Excelsior'31 (de nummer 2 van de hoofdklasse c) moeten naar de ongeslagen koploper HHC. Er worden duizenden mensen verwacht in Hardenberg. Dat zal voor amateurbegrippen een fantastische ambiance worden. Voor Dennis Sepp is het de eerste ontmoeting tussen beide topteams in competitieverband. Hij speelt dit seizoen voor het eerst bij de zaterdagclub. De aanvaller kijkt alvast vooruit.
Begin je al een beetje bang te worden voor de ongeslagen gigant uit Hardenberg?
Sepp: 'Nee, nee, nee, ik geniet alleen maar van dit soort wedstrijden. Dit zijn de leukere potjes. Daar doet je het voor. Maar ik heb begrepen dat we slecht weer krijgen. Het gaat stormen zaterdag. Dat hoop ik niet. Want er zullen zaterdag zeker 3000 toeschouwers bij die wedstrijd zijn. Niet gek voor een amateurwedstrijd.
HHC zal in jouw ogen de favoriet zijn?
'Nee, het kan alle kanten op gaan. Wij zijn er klaar voor. We zijn er gebrand op om ze een tik te geven, willen ze graag van hun ongeslagen status afhelpen. Daar hoef je niet achteraan.'
En dan door naar de titel?
'Voor het kampioenschap is HHC voor honderd procent de beste kandidaat. Kijk maar naar beide selecties. Die van HHC is veel breder. In de breedte hebben ze meer kwaliteit. Bij ons staan nu al jongens op scherp. Eén gele kaart en je hebt er weer één minder en dat kunnen we niet hebben. Isa is geblesseerd, Scheppink ook. Zulke pech kunnen wij niet gebruiken. Daarom hebben wij het goed gedaan als we bij de eerste vijf zijn, hoe hard we ook voor het de eerste plek zullen knokken. Dat wel natuurlijk.'
Ga je scoren zaterdag?
'Dat wil ik zeker. Ik moet dan wel kansen krijgen en die krijg ik elke wedstrijd, dus...'
Daar lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
Ai ai ai... De vlag kan al uit in Hardenberg denk ik.
Die 2 wedstrijden tegen ons vond ik hem helemaal niet zo goed, maar hij kan echt wel wat natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Kroeze 4 keer ook, wat een klasbak blijft het. Het lijkt wel gedaan inderdaad nu.
Is het te makkelijk om te zeggen dat het kan komen omdat de hoofdklasse C over het algemeen minder sterk is? En dat Kroeze tegen een goede tegenstander het daarom ook veel moeilijker heeft.quote:Op zondag 11 november 2007 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik opvallend, hij kan makkelijk hogerop. Maar dat wil hij niet, hij vermaakt zich uitstekend bij HHC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |