Leuk om te horen, dronken Valk en Alleman weer het nodige of viel dat deze keer mee?quote:Op woensdag 5 september 2007 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
De jongens van DOS bleven zaterdag trouwens lang hangen in Rijssen, ging er wel vriendschappelijk aan toe.
Veel vooroordelen zijn wel waar hoor, net als bij Urk, maar dat maakt het ook wel weer leuk!quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:00 schreef methodmich het volgende:
Spelen ze bij die club altijd het Wilhelmus vooraf?
Wel aardig stukje met een speler van Staphorst in de VI Topamateurs gids.
"Bij ons vloeken we gewoon en niemand zegt er wat van."
Zijn toch die vooroordelen. Zelf ging ik er ook blind van uit dat ze met zwarte voetbalkousen zouden spelen.
Ach, is wel aardig om er bij te hebben. De selecties op een rij (niet allemaal kloppend trouwens), plus elftalfoto's, het complete speelschema en nog wat achtergrondartikelen over Capelle, Staphorst, Hollandia en een zondagclub die ik even ben vergeten.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:17 schreef HPayne het volgende:
[..]
Veel vooroordelen zijn wel waar hoor, net als bij Urk, maar dat maakt het ook wel weer leuk!
Is dat trouwens wat die Topamateurgids MM?
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:00 schreef methodmich het volgende:
Spelen ze bij die club altijd het Wilhelmus vooraf?
Zandbergen ken ik ruim 15 jaar, helemaal objectief zal ik dus wel niet zijn. Maar een Ebbens (toch niet de minste) noemt hem een levende attractie. Dat zegt genoeg. Tegen ONS was hij goed en ik hoorde vandaag dat Go-ahead tegen staphorst voetballend gewoon heel goed was. Dat belooft veel. Of ik te positief ben? We zullen zienquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je niet te positief over Go Ahead Georg? Vooral Zandbergen lijkt niet stuk te kunnen bij jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |