abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52897594
Oke, het is wel behoorlijk Johan Derksen style, klopt. En had anders gekund. Neemt niet weg dat ik het niet vind kunnen op dit niveau.

Voor de samenvattingen van Excelsior en Go Ahead moeten de geinteresseerden hier zijn:

http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=46375&id=208 (minuut 14.05 en minuut 18.15)
That's all folks!
pi_52942056
Ach, is wel eens leuk, een Vaduz met scherpe lyriek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52963697
Heb het niet gezien maar het zegt genoeg: Dos verliest met 2-0 van een derdeklasser.
pi_52963910
De jongens van DOS bleven zaterdag trouwens lang hangen in Rijssen, ging er wel vriendschappelijk aan toe.
That's all folks!
pi_52963959
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
De jongens van DOS bleven zaterdag trouwens lang hangen in Rijssen, ging er wel vriendschappelijk aan toe.
Leuk om te horen, dronken Valk en Alleman weer het nodige of viel dat deze keer mee?
pi_52965203
De broodjes bal waren in trek volgens mij, 1 voor 1 stonden ze in de rij. De technische staf heb ik eerlijkgezegd niet gezien. Vicente ging nog gezellig met z'n zoontje er tussen zitten.
That's all folks!
pi_52974238
Kijk dat zijn altijd leuke dingen die eigenlijk alleen bij het amateurvoetbal nog maar kunnen, betreffende Zaki kan ik kort zijn, dat is zeker geen hoofdklassespeler. Vorig jaar werd er door de HHC aanhang tijdens de uitwedstrijd in Kampen voor de wedstrijd al gescandeerd: "Wij zijn niet bang want Zaki is erbij" doelend op dat er dan toch geen doelpunten vielen aan Dos Kampen kant. Dit was terecht...
pi_53021022
Vandaag uit tegen ON Groningen. Vorig jaar ontsnapten ze grandioos en stolen ze de drie punten. Een aantal bestuursleden was toen door Blik op de weg van de weg gehaald omdat ze raceten om het begin van de wedstrijd te halen. Er waren allemaal omleidingen dus alles verliep destijds niet naar wens.
That's all folks!
pi_53026270
Spelen ze bij die club altijd het Wilhelmus vooraf?

Wel aardig stukje met een speler van Staphorst in de VI Topamateurs gids.

"Bij ons vloeken we gewoon en niemand zegt er wat van."

Zijn toch die vooroordelen. Zelf ging ik er ook blind van uit dat ze met zwarte voetbalkousen zouden spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_53026620
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:00 schreef methodmich het volgende:

Wel aardig stukje met een speler van Staphorst in de VI Topamateurs gids.

"Bij ons vloeken we gewoon en niemand zegt er wat van."

Zijn toch die vooroordelen. Zelf ging ik er ook blind van uit dat ze met zwarte voetbalkousen zouden spelen.
Veel vooroordelen zijn wel waar hoor, net als bij Urk, maar dat maakt het ook wel weer leuk!

Is dat trouwens wat die Topamateurgids MM?
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_53026718
@ mm: In Kampen genoeg "zwartekousenkerk gangers" maar die zie je over het algemeen (uitzonderingen daargelaten) niet bij het voetbal en dat zal in Staphorst niet anders zijn. Bij jouw in de regio (dordrecht en omgeving) heb je toch ook een grote groep 'bevindelijken'?
Hoe dan ook, ik kijk al weer uit naar vanmiddag.
pi_53026777
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:17 schreef HPayne het volgende:

[..]

Veel vooroordelen zijn wel waar hoor, net als bij Urk, maar dat maakt het ook wel weer leuk!

Is dat trouwens wat die Topamateurgids MM?
Ach, is wel aardig om er bij te hebben. De selecties op een rij (niet allemaal kloppend trouwens), plus elftalfoto's, het complete speelschema en nog wat achtergrondartikelen over Capelle, Staphorst, Hollandia en een zondagclub die ik even ben vergeten.
www.thuisuiteten.nl
pi_53027662
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:00 schreef methodmich het volgende:
Kan ik me niet voorstellen.
That's all folks!
pi_53031325
Al googelend kwam ik dit tegen: Ongelooflijk dat de KNVB dit soort arbiters, die met hun fluit nog geen trein zouden mogen laten vertrekken, naar dergelijke wedstrijden durft af te vaardigen. Hij nam de ene dubieuze beslissing na de andere (dus in het nadeel van beide partijen) en was door een abominabele conditie niet uit de middencirkel weg te branden.

Dhr Wildeboer is zijn naam , inderdaad een drama. Hoe droevig het gesteld is met het Nederlandse scheidsrechters coprs kon men vanmiddag zien op sportpark De Maten. DOS speelde overigens zelf net zo dramatisch, daar kon de scheids niets aan doen. Maar hij had een rode kaart moeten trekken voor een doorgebroken speler i.p.v. een gele en gaf volkomen onterecht een penalty voor AGOVV. Mooi hoe Valk daar tegen protesteerde. Go-Ahead wint met heel goed voetbal van Staphorst, Go-ahead kon wel eens de sensatie worden van dit seizoen.
pi_53033428
Ben je niet te positief over Go Ahead Georg? Vooral Zandbergen lijkt niet stuk te kunnen bij jou.

Excelsior uitstekend 6 uit 2, een goede overwinning bij Oranje Nassau. Ik heb meegekregen dat Looms de 0-1 had gemaakt en dat op de 0-2 overwinning niks af te dingen viel. Voor rust hadden ze afstand moeten nemen. Uitstekend dus.
That's all folks!
pi_53034616
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je niet te positief over Go Ahead Georg? Vooral Zandbergen lijkt niet stuk te kunnen bij jou.
Zandbergen ken ik ruim 15 jaar, helemaal objectief zal ik dus wel niet zijn. Maar een Ebbens (toch niet de minste) noemt hem een levende attractie. Dat zegt genoeg. Tegen ONS was hij goed en ik hoorde vandaag dat Go-ahead tegen staphorst voetballend gewoon heel goed was. Dat belooft veel. Of ik te positief ben? We zullen zien
pi_53034835
Ben wel benieuwd naar die Zandbergen, moet nogal wat zijn dan.

De mannen van Vaduz lekker begonnen, HHC ook goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_53035093
Ik gun Go Ahead het beste Georg. Ben benieuwd!

Knappe zege van Flevo Boys bij Genemuiden zie ik (0-1), die polderboys blijven stug. DOS dus ook thuis een pak slaag tegen VVOG (1-4), dat wordt een lang seizoen voor die gasten. Staphorst maakt echt kennis met de hoofdklasse (0-4 verlies tegen Go Ahead Kampen dus), PKC scoort wel maar komt niet langs een gehavend ONS, dat wint (3-2). HHC wint zoals verwacht van ACV thuis. (2-1)
That's all folks!
pi_53046292
http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=47225&id=208

Zandbergen bij drie van de vier doelpunten betrokken.
pi_53053203
Die had ik nog niet gezien, leuk. Ze waren niet allemaal lastig om voor te bereiden, maar wel een hoog rendement zo. Een leuke trainer trouwens, van Staphorst.
That's all folks!
pi_53201455
Bam bam, koploper! Ze vegen die gasten uit Genemuiden gewoon van de mat. Een verdiende overwinning. Twee goals van Hoekstra en 1 van Looms, die daarmee z'n 250e in de hoofdklasse binnenwerkte. (prachtig shirt ook )

That's all folks!
pi_53201491
Heeft wel humor ja, die Looms!

Klasse zege, Excelsior '31 gaat prima!
www.thuisuiteten.nl
pi_53201854
Dos speelt nu en staat zoals te verwachten was achter. (1-0) Zandbergen heeft vandaag er twee ingelegd en mag zich dus topscoorder noemen als ik het goed heb. Ik heb het overigens niet kunnen zien. Hoorde dat hij ook geblesseerd is geraakt en ACV rooie kaarten verdiende. Hoop dat het meevalt want zonder hem stort kowet in.
pi_53202093
Fijne overwinning Georg, ze zetten de goede lijn door.

En ja, Zandbergen is dan topscorer.
That's all folks!
pi_53221892
Toch niet, Alberda ging er nog overheen met een doelpunt.

De RTV Oost link met de samenvatting van Excelsior'31 - SC Genemuiden: http://www.rtvoost.nl/media/asf.asp?id=47697
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')