\quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:19 schreef tong80 het volgende:
In navolgens
Je bedoelt niet de winkel van Maclom McLaren en Vivienne Westwood op Kings Cross neem ik aan, die had nl vooral met kleding van de SP te maken. En dat McLaren hun manager was natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette de winkel waar de naam van de Sex Pistols is van afgeleid ? En wie was de eigenaar ?
Let it Rockquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:06 schreef tong80 het volgende:
Die bedoelde ik wel degelijk. Hoe heette de winkel
Wat, hoe stierf de zanger van AC/DC?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:12 schreef tong80 het volgende:
Nee lees mijn eerste vraag nog eens goed
Gelijk maar even een nieuwe: In welke serie zaten Brilbeer en Maatje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:28 schreef Ole het volgende:
Wat waren de volgende winkels/bedrijven
-Wastora- Wasmaschines(witgoed ed)
-Termeulen-postorderbedrijf uit Rotterdam
-Wimpie- hamburgers
-Vivo - supermarkt
nog even for the record...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:26 schreef doeka het volgende:
Ja die weet ik; oh wat ben ik oud.
[..]
Gelijk maar even een nieuwe: In welke serie zaten Brilbeer en Maatje?
SPT vraag "{quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:49 schreef goldhorn het volgende:
De Bereboot![]()
Nieuwe vraag:
In welk jaar vond zich een verschrikkelijk ongeluk plaats in de Formule 1 op het circuit Kyalami in Zuid-Afrika? Waardoor was dit ongeluk één van de gruwelijkste gefilmde ongevallen uit de formule 1 historie?
en we hebben een winnaar....quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef doeka het volgende:
Volgens meneer Doeka: 1977, brandweerman of marshall wilde autobrandje blussen, werd vol aangereden door Tom Pryce; die kreeg brandblusser tegen zijn hoofd; was op slag dood en reed volgas tegen Jacques Lafitte op. Marshall ook dood.
Zo herinner ik me het iigquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef doeka het volgende:
Pfffffffff. ff denken.
dinsdag de VARA
donderdag de Tros?
zaterdag de NCRV (met Losvast en de Dik voor mekaarshow)
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:15 schreef doeka het volgende:
Voel jij je ook zo oud?
Ik dacht dat die nog net jaren '70 was hoor..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:20 schreef Copycat het volgende:
Ren je Rot, Stuif es in ... Klasse(n?)werk. Alhoewel, die laatste volgens mij toch van een latere datum is.
ruimschoots zelfsquote:Klassewerk
'Klassewerk' werd van 1972 tot 1989 een keer per maand uitgezonden op de zaterdagmiddag en werd gepresenteerd door Bram van Erkel en later Hans van Willigenburg. De muzikale begeleiding was in handen van Tonny Eyk. In dit programma gingen steeds twee scholen een strijd met elkaar aan. Daarvoor moesten ze zich door allerlei soorten ‘werk’ heenslaan, waarvoor ze punten kregen.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:31 schreef Copycat het volgende:
Was de TROS niet al eerder officieel?
(Kan het zo snel niet vinden).
Ja, met Venus.quote:
quote:
Shit, dat had ik moeten weten. Ik heb bij zijn zoon in de klas gezeten. Of hij eerder bij mij, een blauwe maandag. Aardig, maar vaag tiepje. Maar dat is allemaal off topic, want jaren 80.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:39 schreef doeka het volgende:
Bertus Borgers?
Ik weet de namen van de spellen niet meer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:07 schreef Ole het volgende:
valt niet mee, die jaren 70 vragen...
Noem min één spelletje van de WieKentKwis naast het marmottenspel
Het was ook expres dat ik dat niet vroegquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
Ik weet het echt niet meer.
Weet wel dat Albert Mol Sjaak Swart Simon Tahamata en André van Duin de marmotten waren
Als cadeautje, dan wel ter lering ende vermaeck: http://www.youtube.com/watch?v=tT7TJi2Rk7cquote:
Midnight Oil? Dat waren de 80ies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:14 schreef Ole het volgende:
Ik ben denk ik in de war met een later nummer, over aboriginals..
Dat zit nu in mijn hoofd![]()
Bed's are burningquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:14 schreef Ole het volgende:
Ik ben denk ik in de war met een later nummer, over aboriginals..
Dat zit nu in mijn hoofd![]()
die schold op alles, als het maar rood was!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:32 schreef tong80 het volgende:
De rooie Haan klopt. Wel grappig dat je opa op de radio schold dat er niks te zien was
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:17 schreef Ole het volgende:
Teun, Toon en .......![]()
Pipo en Mammelou
Peppie en Kokkie
Q en Q
Mini en Maxi
Willems.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:56 schreef tong80 het volgende:
Teun schoot naakt over de schutting. Jennifer nog iets
Het was een test voor Tong.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:14 schreef Ole het volgende:
Je had net iets anders Arcee:D
Echt waar, joh?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:14 schreef tong80 het volgende:
Fred Emmer was een nieuwslezer. Het was dus een grapje mijnerzijds.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:13 schreef Copycat het volgende:
Ho ho!
Mij vraag is nog niet geheel beantwoord!
Is goed. De 'oude' jongerequote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:44 schreef Mr_Memory het volgende:
Door van Kooten en de Bie?
Was het niet Koos Koets?
Zijn beide van Koos Koetsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef doeka het volgende:
Jemig de Pemig was toch van Robbie Kerkhof? en dan Mozes Kriebel van Koos Koets; of gooi ik ze nu helemaal door elkaar?
Hans van willienburg en Erkle ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:42 schreef Mr_Memory het volgende:
Wie presenteerde in de 70's het programma "Klassewerk" ?
Grappig hoeveel je toch nog weet, na al die jaren; is idd wel moeilijk vragen te bedenken; ik doe weer een poging:quote:Op maandag 3 september 2007 11:13 schreef livelink het volgende:
Heel goed![]()
Is trouwens wel moeilijk om goede vragen te bedenken.
Oh, dat weet ik eigenlijk niet, ga ik opzoeken.quote:Op maandag 3 september 2007 22:07 schreef qonmann het volgende:
is die ene niet tragisch aan zijn einde gekomen ?
antwoord weet ik niet ..
Pete Duel is volgens zijn eigen site overleden in 1971 op 31 jarige leeftijd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:50 schreef tong80 het volgende:
71 ?Weet je zeker dat het niet 81 is ?
Volgens mij klopt dat ook niet. Toen was die serie nog helemaal niet op televisie. En ik herinner me zijn dood nog. Denk niet dat ik dat als driejarige heb meegekregen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:50 schreef tong80 het volgende:
71 ?Weet je zeker dat het niet 81 is ?
Kijk eens 30 posts boven je...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:31 schreef Mr_Memory het volgende:
Hoe hete de informant (die neger) van Starsky and Hutch?
quote:Op donderdag 6 september 2007 20:03 schreef tong80 het volgende:
Van Duinhoven had even een black out
Wim Rijsbergen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:57 schreef tong80 het volgende:
Cruijff begon aan zijn solo in de WK-74 finale waaruit we scoorden binnen een minuut, van wie nam ie de bal af ?
quote:Op maandag 10 september 2007 22:16 schreef PrintScreen het volgende:
Kees Driehuis?
Nee de laatste manquote:Op maandag 10 september 2007 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wim Rijsbergen?
of anders Wim Jansen ?
Bestond dat toen alquote:Op maandag 10 september 2007 21:54 schreef Mr_Memory het volgende:
Wie presenteerde, in de beginjaren zeventig, Per Seconde Wijzer?
Ruud Krol dan? Anders heb ik geen idee wie er dan op die positie speelde (het is dan ook voor mijn tijd hequote:
Dan is Arie Haan mijn laatste gok.quote:Op maandag 10 september 2007 23:19 schreef tong80 het volgende:
Weer fout Bos. Hij speelde op het WK-78 een nog belangrijkre rol.
Per Seconde Wijzer bestaat 40 jaarquote:Op maandag 10 september 2007 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bestond dat toen al
Bedoel je niet 2 voor 12 met Joop Koopman ?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:07 schreef livelink het volgende:
Berend Boudewijn?
Greasequote:Op woensdag 12 september 2007 23:29 schreef livelink het volgende:
Wat was de succesvolste film worldwide in de 70er jaren?
dacht.ook.eerst.aan.de.eerder.genoemde.filmsquote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef livelink het volgende:
Ja, Starwars is het inderdaadIk was hem zelf ook vergeten. Die serie films is nog zo actueel dat je gewoon niet meer weet dat de eerste al uit 1977 komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |