quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
Maar wie vertelt mij nu of en met wie Amanda vandaag gaat golfen?
Met Natasiaquote:
dan denk ik het niet.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:21 schreef Ning het volgende:
Brian
Lieke wilde niet eten voor het sporten (of was het yoga) en Nadia eet zowiezo niet. Brian zit aan tafel. De rest ligt in bed.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:18 schreef blomst het volgende:
Het is niet druk bij de ontbijttafel.
war is Lieke gebleven?
Natuurlijk, die moeten vrijdagnacht weer fris het buitenleven in kunnen stappenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef avonne het volgende:
[..]
dan denk ik het niet.
Brian is zelf altijd erg kritisch over hoe men zich naar bezoek toe gedraagt. Dit is gewoon niet te verdraaien.
Aniways... ik begrijp dus dat men de overige bewoners gewoon laat slapen.
woensdag, uitslaapdag voor sommigenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef avonne het volgende:
[..]
dan denk ik het niet.
Brian is zelf altijd erg kritisch over hoe men zich naar bezoek toe gedraagt. Dit is gewoon niet te verdraaien.
Aniways... ik begrijp dus dat men de overige bewoners gewoon laat slapen.
Ze heeft Brian gevraagd (bijna gesmeekt) om met haar te gaan golfen nadat Brian zeer teleurgesteld reageerde toen hij het idee kreeg dat Amanda liever met Nadia ging.quote:
die is mislukt en moet nog een keer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef ikreageer het volgende:
Hoe zat het ook alweer met de keeloperatie die ik indirect betaald hebt en het roken van Palmal??
Het zou zo de moeder van Amanda kunnen zijn, met dat ontevreden smoelwerk en dat stro-kapsel.quote:
Nou ja de operatie is op zich niet mislukt maar Palma moet haar volume knop wat zachter zetten en wat minder blerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:30 schreef blomst het volgende:
[..]
die is mislukt en moet nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |