Ik maak het ook zo goed als nooit meer, maar aangezien er de laatste tijd vrijwel niets gebeurt, had ik haar ook wel eens bezig willen zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:23 schreef SIRA het volgende:
ik maak dat geschreeuw van Palma gelukkig nooit "live" mee.
lees 't altijd ff na op 't werk, de caps zijn vaak al erg genoeg zo op de vroege morgen
Misschien moeten we even een poll makenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:54 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel streamlocks zullen er vandaag weer op ons pad komen?
Goedemorgen met mijn nieuwe, nog ietwat onwennige, flexi toetsenbord.
Ik hoop hetquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:20 schreef ikreageer het volgende:
Camper truus is in de slaapkamer, je weet wel die met die bever op haar hoofd!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:31 schreef tipsch het volgende:
vreemde ochtend. moet er nou nog niemand wakker worden?
terwijl het volgens Huub een geslaagde, energieke dag was.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:43 schreef DrsH het volgende:
EEN STRALEND GOEDE MORGEN TOEGEWENST![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fikse ruzie met Palma kenmerkte het begin van de dag. Voor de rest was het vervolg weer een dood saaie dag in DGK, waarin Jaap voor het eerst van zijn leven voor de medebewoners heeft gekookt.
-knip-
mogguquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef avonne het volgende:
[..]
terwijl het volgens Huub een geslaagde, energieke dag was.
maar niet voor ons natuurlijk![]()
![]()
morning all
stream 1 en 2 lopen nu ongeveer gelijk. Ik denk maar zo dat ze nu allebei 4 minuten achterlopen
Ja weet je wat het is Avonne je kent het gezegde "een kinderhand is snel gevuld" ik denk dat dit voor Huub ook opgaat, of zijn wij nu een stelletje verwende apen. Het zou mij niets verbazen als vrijdag a.s.de stekker er definitief uitgaat want ik kan mij niet voorstellen dat het programma op deze wijze nog een lang leven beschoren isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:33 schreef avonne het volgende:
[..]
terwijl het volgens Huub een geslaagde, energieke dag was.
maar niet voor ons natuurlijk![]()
![]()
morning all
stream 1 en 2 lopen nu ongeveer gelijk. Ik denk maar zo dat ze nu allebei 4 minuten achterlopen
Goedenmorgen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:54 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel streamlocks zullen er vandaag weer op ons pad komen?
Goedemorgen met mijn nieuwe, nog ietwat onwennige, flexi toetsenbord.
Lees even je PM ajbquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:45 schreef HiDiHo het volgende:
Voor diegene die aan 2 streams genoeg hebben;
http://dgk.servehttp.com/index2x.asp kan zijn dat er nog foutjes inzitten ;-)
[afbeelding]
Ik zal er geen traan om laten als dat zou gebeuren as vrijdag, alleen ga ik jullie allemaal erg missenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is Avonne je kent het gezegde "een kinderhand is snel gevuld" ik denk dat dit voor Huub ook opgaat, of zijn wij nu een stelletje verwende apen. Het zou mij niets verbazen als vrijdag a.s.de stekker er definitief uitgaat want ik kan mij niet voorstellen dat het programma op deze wijze nog een lang leven beschoren is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |