Foto is tof, zijn eindelijk weer onderschriften bij waarvan je drinken over het toetsenbord heen gaat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:32 schreef Thelonious het volgende:
Pfffffffff, wat een foto.
Dan moet je snel zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:07 schreef Bayswater het volgende:
Vroege uitslag vandaag, iets voor 18.00 al.
Ik heb liever een koots langs de lijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Foto is tof, zijn eindelijk weer onderschriften bij waarvan je drinken over het toetsenbord heen gaat.
quote:-Thelonious-
-Terwijl de dame geniet van de cornervlag moet Johan er nog aan wennen. -
quote:-Blawh-
-Johan tevreden man in Madurodam: 'Hier kunnen de poppetjes tenminste echt naar mijn pijpen dansen.'-
quote:-BonJovi-
-Kleine man rechts bij Cruijf zijn schoen: "Hey wat moet dat daar bij mijn auto"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Mindstate-
-Bezuiniging nieuwe Cruyff-courts slecht uitgepakt.-
Laat gebruikersnaam vanavond maar eens voor punten gaan zorgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:01 schreef Beschouw het volgende:
Die van gebruikersnaam verdiende anders ook wel punten.
De poedel verdiende hij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:01 schreef Beschouw het volgende:
Die van gebruikersnaam verdiende anders ook wel punten.
De winnaar vroeg of iemand een foto had.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:09 schreef Blawh het volgende:
[afbeelding]
Het Ajax-gehalte ligt duidelijk niet alleen hoog bij de Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie.
Edit: Zie dat de foto niet afkomstig is van de winnaar, ik zal de post verwijderen als de winnaar zijn foto plaatst.
Had ik helemaal niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:12 schreef Thelonious het volgende:
[..]
De winnaar vroeg of iemand een foto had.
Het was ook een verkapte hint.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:06 schreef Thelonious het volgende:
De winnaar is online dus de uitslag zal wel zo volgen.
quote:Thelonius
Barend:" Lachen Swart, voor de foto" Tan: " Doe ik toch."
quote:Bayswater
Mediageile Frits Barend verdringt een zoontje op het moment dat zijn papa een foto van de kleine wil nemen
quote:Beschouw
Tan en Barend , Swarte dag bij Ajax
De opmaak is hier te vinden.quote:Waaghals
Links ziet u 2 zwarten, rechts ziet u 2 joden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |