Ik zou zweren dat ik hem erbij had gezet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:24 schreef Bayswater het volgende:
Voor de puntentelling is het aan te raden altijd de foto bij je onderschrift te plaatsen Rumille. Bestaat anders de kans dat ik hem over het hoofd zie..
quote:-gebruikersnaam-
-publiekstrekker vergist zich-
quote:-Maikalo-
-Overmoedig Ajax bij de kraag gevat.-
quote:-Bayswater-
-Luis moet nog flink groeien om op hetzelfde niveau als Sneijder te komen-
De opmaak is hierquote:-Rumille-
-Tavares tovert voetballer uit het gras vandaan.-
Sorry, vond hem niet leuk en ook niet echt ergens op slaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:07 schreef Rumille het volgende:
He, verdraaid.
Dat wil ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:02 schreef Beschouw het volgende:
Ik ook. Betere jury dan gister.
Die grap was bij Pearce veel leuker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
ja hiero, ik heb een volle kaart. BINGO!!!!!!!!!!!!
er hangt nog een beetje slijm aan je mondhoekquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:39 schreef Thelonious het volgende:
Foto's van coaches zijn altijd goed.
Ik wilde ook al iets met Freek doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:44 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"Hé, Freek de Jonge! Dat is potverdomme mijn auto!"
Zal wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik wilde ook al iets met Freek doen.
Dat zou best kunnen want ik heb nog geen avondeten op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
er hangt nog een beetje slijm aan je mondhoek
dan kan ik je voor dit seizoen een ajax seizoenskaart aanraden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:46 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen want ik heb nog geen avondeten op.
Maar ff serieus, er is niets hilarischer dan een machteloze voetbalcoach aan de zijlijn.
Hey, buddy, doe nou niet zo kil. Dit is een gezellig topic. Lul ff gezellig mee wil je.quote:
Vrees dat je gelijk krijgt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan kan ik je voor dit seizoen een ajax seizoenskaart aanraden.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:47 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hey, buddy, doe nou niet zo kil. Dit is een gezellig topic. Lul ff gezellig mee wil je.
jij hebt die olifanten foto's volgensmij allemaal op voorraad hequote:
Ja, de omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:49 schreef Bayswater het volgende:
Drie die vechten om het bot van The Vulture![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij hebt die olifanten foto's volgensmij allemaal op voorraad he
Kan een glimlachje niet onderdrukken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:53 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hier nog eentje voor je collectie.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:53 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hier nog eentje voor je collectie.
[afbeelding]
Schijnt niet te werken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:58 schreef toma het volgende:
net terug van vakantie.
Waar is mijn opmaak!![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:44 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
"Hé, Freek de Jonge! Dat is potverdomme mijn auto!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |