Ik help wel zoekenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Terug Vind Poedel
Is onmogelijk, hout dat buigt. Of het moet eerst dagenlang geweekt hebben en daar ziet het er op de foto niet naar uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
Enkele seconden nadat deze foto genomen was lagen beide houten borden om het hoofd van Ronaldo heen gebogen
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:03 schreef Thelonious het volgende:
[afbeelding]
Ronaldo: "Raden maar: een Aziatische voetballer op klompen. Jullie weten 'm niet? Johan ChiNeeskens!!"
Volgende week pas weerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:21 schreef Rumille het volgende:
Ik ben tussen 19:15 en 21:00 weg. Voetbaltraining.
Aaahw, wat zielig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Volgende week pas weer![]()
Wie is er eigenlijk jury?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef Thelonious het volgende:
VoreG of EnGCatjuh dan maar?
vandaag pas? wij zijn al 2 weken bezigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:56 schreef Rumille het volgende:
[..]
Aaahw, wat zielig.
Was eerst gepland voor over 2 weken voor de gehele vereniging, maar toch besloten om vandaag te beginnen.![]()
Zit alleen in een team met mongolen, IQ Bonnie St. Clair niveau.
Voetballen kunnen ze wel, maar ga er geen gesprek mee proberen aan te knopen.
Het zijn mongolen. Van de jostiband verwacht je toch ook niet de 5e van Beethoven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vandaag pas? wij zijn al 2 weken bezig
eh, ik betaal toch godverdomme geld voor een kaartje?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:22 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Het zijn mongolen. Van de jostiband verwacht je toch ook niet de 5e van Beethoven.
0-1quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:25 schreef Rumille het volgende:
Alles wat ze doen is toch wel goed leuk.
Godverdomme kut joden ook.
Uitslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |