how you doingquote:
Ik ben er sinds vanavond achter dat de combinatie van deze twee ook wel goed werkt........quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die twee hebben hetzelfde effect?![]()
je bent nog laat opquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben er sinds vanavond achter dat de combinatie van deze twee ook wel goed werkt........
Kan niet slapen van de pijn. Kan eigenlijk ook niet zitten dus dit pc-avontuur is ook weer van korte duur (as always)quote:
ooh kusje eropquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kan niet slapen van de pijn. Kan eigenlijk ook niet zitten dus dit pc-avontuur is ook weer van korte duur (as always)![]()
Nou ik heb er vandaag al heel veel kusjes op gekregen.............en hoewel mijn hart telkens een sprongetje maakt als mijn dochter dat deed, helpt het geen ene ZAK. Geef me toch die drugs maar..........quote:
heb ik ook wel voor jequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou ik heb er vandaag al heel veel kusjes op gekregen.............en hoewel mijn hart telkens een sprongetje maakt als mijn dochter dat deed, helpt het geen ene ZAK. Geef me toch die drugs maar..........
Ja ik ook (medicijnen dan he). Ik ga er nog eentje naar binnen slurpen en dan toch maar wat proberen te slapen.............doei lieve PeZu. Trusten voor later.......quote:
thanks beeb, trustekusquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik ook (medicijnen dan he). Ik ga er nog eentje naar binnen slurpen en dan toch maar wat proberen te slapen.............doei lieve PeZu. Trusten voor later.......
DAAROM!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:44 schreef LudoSanders het volgende:
Godver, waarom ziet men mij als grote boeman in de Jos ten Brink topic. Moet je het verdomme maar niet in KLB zetten.
Goedemorgen anusje. ....quote:
Schiet ook niet op het Tezz! Wel een goedemorgen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 06:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goedemorgen anusje. ....
Kan weer eens niet slapen........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |