ja das lekkerder inderdaad hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Bah![]()
Je moet zo vet mogelijk eten!
heerlijk!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga zo ff kibbeling op de markt halen.![]()
Beter dan tochquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:17 schreef Berenanus het volgende:
[..]
21, maar heb het eigenlijk prima thuis hoor
Geen reden om het huis te verlaten moet ik zeggen.
Jij dan? Je woont samen? of alleen ofzo?
Echt niet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Bah![]()
Je moet zo vet mogelijk eten!
Je hoeft niet veel zo vet mogelijk te eten!quote:
dat heeft dus een redenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hoeft niet veel zo vet mogelijk te eten!Van vetter eten ben je in elk geval eerder vol
![]()
Weeeeeeeeeeeeer een MILF!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Beter dan toch![]()
Ik woon samen met mijn dochter![]()
Ik ookquote:
Feestje kost hier niet zoveel, wat drank en snacks op tafel en dan is het al een feest. Nee wat ik daaraan uitgeef verdien ik wel terug met cadeaus.quote:
Ah! Een nieuwe Apple! Ik vind laptops zowiezo niks, maaj dat is maar net wat je gewend bent. Ja dan heb je wat meer geld nodig inderdaad! Ik keek net p[ de site van Apple, wat een prijzen zeg, je zal nog even door moeten sparenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Feestje kost hier niet zoveel, wat drank en snacks op tafel en dan is het al een feest. Nee wat ik daaraan uitgeef verdien ik wel terug met cadeaus.
Ik heb geld nodig voor:
[afbeelding]
De linker dus. Mijn laptop kan het steeds minder aan en was ook in eerste instantie niet bedoeld om als werkmachine gebruikt te worden.
Laptops zijn ideaal! Die prijzen vallen opzich ook wel mee, verschilt niet veel van een normale PC + vele bijgeleverde programma's en beter behoud van waarde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ah! Een nieuwe Apple! Ik vind laptops zowiezo niks, maaj dat is maar net wat je gewend bent. Ja dan heb je wat meer geld nodig inderdaad! Ik keek net p[ de site van Apple, wat een prijzen zeg, je zal nog even door moeten sparen![]()
dat dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:01 schreef Pien85 het volgende:
Ik verveel me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |