Hoezo? Wilde jij in de laptop zitten dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:42 schreef Dribbel_ het volgende:
ja ik ben alleen niet zo blij dat het nu in m'n laptop zit![]()
godver is je lolbroek weer terug van de stomerij ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoezo? Wilde jij in de laptop zitten dan?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
godver is je lolbroek weer terug van de stomerij ofzo![]()
Hij ontplofte bijna was echt niet normaalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:59 schreef Geerd het volgende:
Net of het helpt om het flesje te laten staan, koolzuur dat vrij is gekomen kan alsnog niet weg.
Alleen het zal wat minder schuimen misschien.
*Aaitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:02 schreef Allure_ het volgende:
Ik moest bijna lachen om de samenvatting maar ik vond 'm nèt niet grappig.
Doodverwensing --> banaanvraagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal stikken in een krentenbolpit![]()
Ik wil gen banaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Doodverwensing --> banaanvraag
Ga Nederlands leren!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:48 schreef Geerd het volgende:
Ruik is aan je handen.
dus dan moet ik het op 40 graden wassen ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet de reden Dribbel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het zijn die kankernederlanders die zeggen tegen mij wat ik moet doen, ik geef die meisje een zoen en daarna ga ik verlaten, kankahslet !
Ja maar NIET in de wasdroger gooien !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dus dan moet ik het op 40 graden wassen ?
Zal ik je mond ook gelijk wassenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar NIET in de wasdroger gooien !
Denk je dat ik uberhaubt zo'n ding hebquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar NIET in de wasdroger gooien !
Weetje wel tegen wie je het hebt knul ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik uberhaubt zo'n ding heb
huuuu ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weetje wel tegen wie je het hebt knul ?
Nee ?
Vijftien, tenzij eentje minder, dan drie.quote:
Heb je er ook een kleur bij ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:50 schreef freud het volgende:
[..]
Vijftien, tenzij eentje minder, dan drie.
Beste Fipo ooit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wees blij dat je FB kan ballen
Ik blijf mooi bij dat gratis drinken uit de buurt vanaf nuquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:13 schreef fraubitch het volgende:
dat is mij dus ook al 3 keer gebeurd dat ie ontplofte, zelfde fles uit dezelfde lading. ik denk dus niet dat het aan jou ligt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik blijf mooi bij dat gratis drinken uit de buurt vanaf nu![]()
0906-fraubitch.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef Dribbel_ het volgende:
wat is het nummer van slachtofferhulp ook alweer
Dan willen er meer van dat soort slachtofferhulpquote:
zullen we ze aanklagenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef Mopst3r het volgende:
Dribbel, ik heb precies hetzelfde gehad met mijn geliefde appelspa, het is een complot!!!
Ik hoop dat je voor uitgaan een uitzondering maaktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik blijf mooi bij dat gratis drinken uit de buurt vanaf nu![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |