abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201594
De bewoners zijn absoluut niet slim geweest tijdens de weekopdracht. Door een beetje planning, en op z'n minst het klaarleggen van het materiaal (mona spande weer de kroon)konden ze een hele hoop elende voorkomen... ook de puzzel met z'n 7-en oplossen is echt niet doordacht.. als Ruud een stukkie neerlegde trok Maurice het alweer weg om het ergens anders te plaatsen... Volgende keer beter, een ik hoop dat ze er wat van leren.. (plannen?). Op rantsoen is slecht voor het moraal, dus het word gezellig in het huis!! Jippie!!!!
waarom toch?
pi_201595
Ik denk dat de volgende weekopdracht er wel eentje wordt die ze met redelijke zekerheid kunnen halen. De bewoners opzadelen met die puzzel was ronduit gemeen van de BBredactie. Een bepaalde tijd volmaken met die zandloper-activiteiten had veel redelijker geweest. Dat met die puzzel had ook drie dagen kunnen duren voordat ze 'm hadden opgelost.

De bewoners hadden de weekopdracht zoals ie was gesteld wel beter moeten aanpakken. Schemaatje maken en klaarleggen van de attributen help zeker bij de bedoelde groepsprestatie onder tijdsdruk. Het aanvankelijk slimmer verdelen van de activiteiten was leuk geweest. Het was bijna in alle opzichten een volkomen mislukking. Nou ja, Bart en Willem hebben hun gezicht wel gered.

Hoor mij nou, en ik heb het niet eens zelf gezien op tv. Ik heb wel Mona met die hoepel op tv moeten zien. Aaaarararrararaaaaargh!

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

zaterdag 16 oktober 1999 @ 15:20:00 #3
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_201596
Inderdaad kan je zien hoe egoistisch ze allemaal zijn. Ze wilde allemaal zelf de puzzel goed doen. Blijkt ook dat er niet echt een leider is in de groep anders ouden erwel taken verdeeld zijn.
Dom zooitje daar maar in dat huis
pi_201597
quote:
op 10-16-1999 om 03:20 PM schreef Jessicaa het volgende:
Inderdaad kan je zien hoe egoistisch ze allemaal zijn. Ze wilde allemaal zelf de puzzel goed doen. Blijkt ook dat er niet echt een leider is in de groep anders ouden erwel taken verdeeld zijn.
Dom zooitje daar maar in dat huis

ja, het is inderdaad jammer dat er geen echte leider bij is. Sommige mensen (Bart en Mona) kunnen af en toe wel een beetje sturing gebruiken. Toch zorgt deze chaos wel voor veel kijkplezier!! stel je voor dat alles goed gaat...

waarom toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')