Leven wij in hetzelfde universum?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:20 schreef Hanenwurger het volgende:
In ons universum zijn krentenbollen verboden. Het is een teken van slechte smaak.
Hehe je maakt een grapje zeker?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Leven wij in hetzelfde universum?
Ik heb er net nog 1 gedraaid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef Dactus het volgende:
Gadverdamme...pittenstokjes
krentenbollen
![]()
Koop dan ook desnoods Zeeuwese Bolussen ()
![]()
Dan eet je niet genoeg krentenbollen. Het zit er fokking vaak in, ik ben al drie kiezen en twee voortanden kwijtgeraakt op die krengen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb nog nooit harde stukken gehad in een krentenbol.
Vandaar de harde stukjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef Dactus het volgende:
[..]
![]()
Wèhèhè vóór deze reactie had ik ook net de pot bevuild.
Jij koopt je krentenbollen bij de Praxis of wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dan eet je niet genoeg krentenbollen. Het zit er fokking vaak in, ik ben al drie kiezen en twee voortanden kwijtgeraakt op die krengen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef Dactus het volgende:
[..]
Jij koopt je krentenbollen bij de Praxis of wat?![]()
En dan wordt je pinpas ook nog geskimdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef Dactus het volgende:
[..]
dubbel genaaid is altijd sterkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En dan wordt je pinpas ook nog geskimd
Bij de Aldiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef Dactus het volgende:
[..]
quote:
Ik kreeg helmaal niets toen ik dit laatst aantrof in m'n zak worstenbroodjes:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mijn moeke heeft dat ook een keer gehad. Beet op iets hard met als gevolg dat haar kroon afbrak. Kosten werden geheel vergoed door de bakker die de bollen leverde, met na afloop ook nog een bos bloemen.
Is dit een moslim smile met zo`n keppetlje op ??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dubbel genaaid is altijd sterker [afbeelding]_!
Nee joh, da's Maikuuul.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Is dit een moslim smile met zo`n keppetlje op ??![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Is dit een moslim smile met zo`n keppetlje op ??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |