Leven wij in hetzelfde universum?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:20 schreef Hanenwurger het volgende:
In ons universum zijn krentenbollen verboden. Het is een teken van slechte smaak.
Hehe je maakt een grapje zeker?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:21 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Leven wij in hetzelfde universum?
Ik heb er net nog 1 gedraaid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:23 schreef Dactus het volgende:
Gadverdamme...pittenstokjes
krentenbollen
![]()
Koop dan ook desnoods Zeeuwese Bolussen ()
![]()
Dan eet je niet genoeg krentenbollen. Het zit er fokking vaak in, ik ben al drie kiezen en twee voortanden kwijtgeraakt op die krengen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb nog nooit harde stukken gehad in een krentenbol.
Vandaar de harde stukjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef Dactus het volgende:
[..]
![]()
Wèhèhè vóór deze reactie had ik ook net de pot bevuild.
Jij koopt je krentenbollen bij de Praxis of wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dan eet je niet genoeg krentenbollen. Het zit er fokking vaak in, ik ben al drie kiezen en twee voortanden kwijtgeraakt op die krengen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef Dactus het volgende:
[..]
Jij koopt je krentenbollen bij de Praxis of wat?![]()
En dan wordt je pinpas ook nog geskimdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef Dactus het volgende:
[..]
dubbel genaaid is altijd sterkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En dan wordt je pinpas ook nog geskimd
Bij de Aldiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:34 schreef Dactus het volgende:
[..]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |