abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 15 augustus 2007 @ 20:53:39 #51
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52401593
Vooralsnog niet zoveel, eigenlijk.
Ik werk, heb binnenkort vást wel mijn rijbewijs, en nog 1 jaar tot mijn MBO.
Maar ik heb wel toekomst dingen enzo. Dat eerst.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52405887
Ok ik wou dit eigenlijk mbv opsommingen doen maar dat vertelde wat moeilijk dus ik vertel 't in een verhaaltje. Vroeger was ik echt een druk kind en kon slecht leren. Iedereen dacht dat ik naar Belgie naar school zou gaan om daar beroepsgerichte school te volgen na groep 8. Me ouders hebben toen alles op alles gezet en zo ben ik naar vmbo-t/havo eerste jaar gegaan met wat inspanning. Vervolgens heb ik dat jaar gehaald en ben naar Havo en sindsdien was ik serieuzer en leergieriger geworden vooral omdat ik wist dat waar ik nu ben vooral aan me ouders te danken had. Ik werd minder druk enzo en heb vervolgens havo netjes afgerond, 1 van de beste. En studeer nu aan de HTS waar ik ook me propedeuse in 1 jaar heb gehaald. Met 36 man begonnen en 6 hebben propedeuse gehaald en ik was er 1 dus van. Zit echter 1 nadeel aan ik ben te serieus geworden soms merk ik 't zelf niet eens maar andere wel zeg maar. Maar des al niet te min ben ik best trost op wat ik heb bereikt.

Zo volgens mij was dit de 1ste serieuze post nu jullie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Wouser op 16-08-2007 00:03:06 ]
  woensdag 15 augustus 2007 @ 23:16:39 #53
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_52408120
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 20:36 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

No flame intended, maar puur en alleen "een bepaald bedrag per maand verdienen" vind ik een nogal magere ambitie.

Iemand kan de ambitie hebben een goede dokter of monteur of manager of whatever te worden en op die manier uiteindelijk veel geld te verdienen.

Maar zoals je het hier stelt koppel je geld verdienen helemaal los van de manier waarop je dat denk te gaan verdienen. Ik bedoel, een drugsdealer of huurmoordernaar verdient ook "een bepaald bedrag".
Ok, ik moet toegeven, dat het mij niet zozeer boeide hoe ik het zou verdienen. Zolang het niet illegaal was.

Maar het punt is, dat het idee van de topic is; Wat voor doelen heb je jezelf gesteld en welke heb je bereikt. De doelen waren:

1 Een bepaald bedrag per maand verdienen. Check!
2 Werk verrichten wat ik leuk vind. Check!
3 Zover mogelijk aan de top komen in een organisatie . nog lang geen check!

De reden waarom ik in eerste instantie geld los koppelde aan hoe ik het verdiende, was het feit dat ik nooit afhankelijk wilde zijn van andere mensen wat betreft financiën. Ik verdien geen overdreven bedrag, maar ik kan (naar mijn mening) redelijk luxe leven en ik hoef niks te lenen om te kunnen doen wat ik wil. Dat vind ik toch een ambitie om naar te streven. Maar ja, dat is mijn mening.
Horrible Cunt!
pi_52408757
Ik kan vanaf 5 meter de pot raken.
Toverkracht is de reclame van de herhaling!
pi_52408776
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 23:33 schreef Zygje het volgende:
Ik kan vanaf 5 meter de pot raken.
Leuk maar dan valt de druk eraf en dan pis je die 5 meter voor de plee helemaal onder
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52408809
Ja dan loop je weer terug als de druk afneemt prutser.
pi_52408899
Naja knappe jongen als je dat zonder een spetter naast de plee kan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52408976
Dankjewel voor het compliment.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:11:44 #59
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52410054
Wat een rótvraag .

Nou oké, ik ben bijna klaar met het VWO, ik ga binnenkort best wel veel geld verdienen (in vergelijking met wat ik had dan) en ik merk dat ik psychisch een stuk euh... dat het een stuk beter gaat .
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_52410342
Als ik hier iets kan zeggen van 'een sportwagen kaliber Ferrari bezitten' ben ik helemaal happy, tot nu toe heb ik het geschopt tot een inloting op de HBO Journalistiek (waar geluk een grote rol speelt ) en Havo gehaald.

En allemaal persoonlijke overwinningen (eerst 2,5 liter bier, toen 3 liter..)
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:55:34 #61
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_52419985
allerlei diplomas gehaald zonder te blijven zitten, depressie overwonnen, hele leuke baan, mooi salaris, eigen huis
er zijn wel nog n boel dingen die ik zou willen bereiken maar daar gaat t nu niet om
pi_52421715
Pfoei, wat een vraag! effe denken of ik er een beetje mooi iets van kan maken, iig een begrijpelijk iets.

Op mijn 14e het huis uit tot mijn 19e op internaten ed gezeten.
op mijn 19e zelfstandig gaan wonen en op mijn 22e gaan samenwonen
op mijn 23e een huisje gekocht.
Op mijn 27e relatie door haar beindigd

toen gaan zuipen en mijn werk verknallen, tevens terugval ivm mijn jeugd wat dus niet verwerkt was.

Op me 29e gedwongen huis verkocht en 3 maanden terug naar me ouders.

toen een eigen huurhuisje en veel schulden.

op me 31e uit de kast gekomen en full time homo.

Nu ben ik 33, mijn schulden zo goed als verdwenen, nog wel vrijgezel maar ga over een aantal weken beginnen aan een HBO studie Maatschappelijk Werk en Dienstverlening.
Nog steeds op zoek naar EN "passend" werk voor opleiding EN horeca werk.

Maar zo gelukkig als hell. ben nu eindelijk volwassen en mezelf en geniet van alle dingen, ook de minder leuke.
after all, veel meegemaakt maar hee dat ben ik nu, en dat is zo mooi en krachtig, had ik anders nooit bereikt.
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_52431217
Ik heb al 6 jaar een vaste baan, een auto, verdien lekker en heb veel vrienden, wat toch ook wel belangrijk is.
Heb veel diploma's gehaald, veel cursussen gedaan via mijn werk en een paar op school en allemaal gehaald.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:36:19 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52431363
Ik heb bereikt dat ik inzicht heb gekregen over het feit dat iets bereiken ook maar betrekkelijk is.

Ondanks dat nog ambities maar niet omdat ik van mening ben dat het moet. Het is meer een bijzaak geworden.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_52432862
Ik heb mijn bachelor gehaald aan de universiteit binnen 4 jaar Er komt een dag dat ik hier iets kan neerzetten waar ik echt trots op ben.
Dus toch .
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:37:01 #66
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_52434646
Ik heb een berg beklommen
My mama didn't raise no fool
pi_52435278
ik heb nog niet heel veel bereikt eigenlijk. Het enige wat een beetje tof is, is dat ik twee bekende Nederlanders geinterviewd heb ( jammer dat het via school geregeld was, maar ach, het was wel gaaf )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:05:08 #68
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_52435327
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:03 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb nog niet heel veel bereikt eigenlijk. Het enige wat een beetje tof is, is dat ik twee bekende Nederlanders geinterviewd heb ( jammer dat het via school geregeld was, maar ach, het was wel gaaf )
Dan moet je er ook bijzeggen wie het zijn he
My mama didn't raise no fool
pi_52435794
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 19:16:52 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_52436141
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:05 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Dan moet je er ook bijzeggen wie het zijn he
als je er waardde aan hecht een oude cda-man en een tvpresentator
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_52437816
Heb me HAVO en tja dat is het, wil heel graag goed gitaar leren spelen en en daar nu mee bezig
BoF!
pi_52438588
Gymnasium diploma gehaald.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:55:42 #74
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_52438683
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 22:40 schreef candygirl het volgende:
Er is al eens eerder een topic geweest over wat je wilde bereiken in je leven, maar nu wil ik graag eens weten wat jullie op dit moment WEL al bereikt hebben, dus zeg maar: Welke dromen/ambities zijn voor jou al uitgekomen?
Eigenlijk wil je twee verschillende dingen van ons weten.
Namelijk wat we bereikt hebben én welke dromen/ambities zijn uitgekomen.

Ik heb mijn vwo afgemaakt (heb ik dus bereikt), maar of dat nou ook echt een droom van me was die uit moest komen...
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_52439882
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:00 schreef Pascal86 het volgende:
Een bepaald bedrag verdienen per maand als doelstelling is best wel gaar eigenlijk.
Wat een onzin.
Niet iedereen is tevreden met een huisje-boombje-beestje-standaardloon. Geld is natuurlijk niet alles, maar wel veel in deze wereld. En dan heb je steeds die mensen die anderen "uitlachen" omdat ze meer verdienen. "Kijk! Die verdient meer dan mij, das zeker een KUTNERD, hahaha". Alles jaloezie als je het mij vraagt. Dat anderen slimmer/beter/gelukkiger zijn kan natuurlijk nooit-en-te-nimmer. Veel geld hebben heeft natuurlijk altijd heelveel downsides. Of ook niet.
:-O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')