Klopt weer.quote:
quote:
Smicer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt weer.
[b]CL Finale 2005, Liverpool. Wie mis ik: Dudek, Finnan, ?, Hyypia, Carragher, Riise, Gerrard, Luis Garcia, Alonso, Kewell , Baros
AGOVVquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
FC Omniworld, hebben namelijk nog nooit europees gespeeld!
Traorequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt weer.
[b]CL Finale 2005, Liverpool. Wie mis ik: Dudek, Finnan, ?, Hyypia, Carragher, Riise, Gerrard, Luis Garcia, Alonso, Kewell , Baros
errol refos, romeo wouden en dean gorre?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef methodmich het volgende:
Correct sjimz!
Feyenoord haalde in de jaren '90 enkele spelers weg van SVV. Wie weet nog welke drie donkere spelers dit waren?
Ja trustfull had ik afgekeken van tongquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:18 schreef methodmich het volgende:
Tong had ze goed, sjimz ook met correctie, maar was wat later.
Bij DFC, in de Eerste-Divisie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:46 schreef tong80 het volgende:
Bij welke club werd Jan Klijnjan international ?
Engeland-NL op Wembley, 0-2. Twee doelpunten van Jantje Pquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:36 schreef tong80 het volgende:
Wat is de beste wedstrijd die Jan Peters ooit spelde ? Het is een legendarische wedstrijd.
Machlas?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie is de enige buitenlander die in dienst van een Nederlandse club de Gouden Schoen won?
Kan gebeuren.Als je al zoveel weet, kan je een keer iets verkeerds wetenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:11 schreef tong80 het volgende:
Camataru is goed. Dacht dat het jaren 80 was. Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |